تعمیر جاروبرقی

تعمیر جاروبرقی

تعمیر جاروبرقی

اگر هنگام روشن کردن جاروبرقی خود، متوجه صداهای عجیب از داخل موتور آن! شدید یا اینکه بدتر، اصلا جاروبرقی روشن نشد می توانید با حفظ خونسردی قبل از تماس با نمایندگان رسمی تعمیر جاروبرقی به نکاتی پیرامون تعمیر جاروبرقی توجه فرمائید. شاید اصلا نیاز به تعمیر اساسی نداشت.

دستگاه با لرزش کار می کند

شاید پروانه آن شل شده باشد، اگر دستگاه شما برای تعمیر جاروبرقی گارانتی دارد با نمایندگان رسمی تماس حاصل فرمائید ولی اگر جاروبرقی شما قبلا باز شده می توانید داخل آن را بررسی نمائید.

همچنین یاتاقان ها نیز ممکن است باعث خرابی باشند.

اگر پیچ محور آرمیچر که پروانه مکش و کانال هوا را در محل های خود محکم نگه می دارد، شل شود، یاتاقان های جاروبرقی خوردگی پیدا می کنند.

در این وضعیت صدا های ناهنجار تولید می شود که برای رفع آن ها باید پیچ پروانه را محکم یا یاتاقان ها را تعویض نمائید.

 

 

 

هنگام روشن کردن دستگاه، فیوز میپرد

اگر یک بار فیوز پرید، دلیل محکمی برای تعمیر جاروبرقی نیست. اما اگر چند بار این اتفاق افتاد باید نکات زیر را بررسی نمائید:

     ۱-بین سیم های رابط اتصال کوتاه رخ نداده باشد

سیم های رابط را آزمایش کنید و جعبه ترمینال را نیز بررسی نمائید. ممکن است با بررسی آن عیب به کلی برطرف شود.

 

     ۲- کلید قطع وصل ممکن است خراب شده باشد

اگر خودتان می توانید آن را با یک نمونه فابریک خریداری شده نمایندگان رسمی تعمیر جاروبرقی تعویض نمائید. بسته به اینکه جاروبرقی شما تعمیر جاروبرقی aeg، جاروبرقی بوش یا برند های مختلف باشد قیمت ها ممکن است در بازار متفاوت باشد.

پیشنهاد می کنیم حتما قبل از خرید با مراکز رسمی مشورت نمائید.

      ۳- شاید موتور سوخته باشد!!

تشخیص این مورد به همین آسانی ها هم نیست. برای تشخصی آن پیشنهاد می کنیم حتما از سرویس کاران رسمی کمک بگیرید.

 

سرویس کالا مرکز رسمی تعمیر جاروبرقی

تعمیر جاروبرقی

تعمیر جاروبرقی

مجموعه ی سرویس کالا با عنوان تخصصی‌ ترین مرکز مجاز ارائه خدمات پس از فروش لوازم خانگی با انجام سر وقت خدماتی همچون سرویس نگهداری و تعمیر جاروبرقی لوازم خانگی برای محصولات خریداری شده توسط شما، با سال‌ها تلاش بی وقفه به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش تعمیر جاروبرقی دست پیدا کرده‌ایم که بتوانیم مورد اطمینان بخش تولید این محصولات در ارائه هر چه‌ بهتر خدمات پس  از فروش باشیم.

توانسته ایم با ایجاد شعب مختلف و مراکز تعمیراتی فعال در سطح تهران و به‌کارگیری تیمی متشکل از تکنسین ها و تعمیرکاران مجربی که میانگین مدت فعالیت آن‌ها در این زمینه بیش از ۸ سال می باشد .

 

در صورت نیاز به مشورت با متخصصین مرکز، با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید: