تعمیرات هود در تهران با گارانتی رسمی

آیا هود آشپزخانه شما خراب شده و روشن نمی شود؟ آیا مکش هود شما کم شده و مانند قبل خوب کار نمی کند؟ آیا برای تعمیر هود صنعتی خود به دنبال تعمیرگاه مجاز و قابل اعتماد هستید؟

تعمیرکاران حرفه ای سرویس کالا در زمینه تعمیر تخصصی انواع برند هود از جمله هود بیمکث، درسا، بوش، کن، آاگ، نف و برندهای دیگر دارای تجربه کافی هستند.

برای ثبت درخواست اعزام تعمیرکار با سرویس کالا 41128-021 تماس گرفته و یا فرم درخواست تعمیرکار را تکمیل کنید.

تعمیر هود آشپزخانه

چرا سرویس کالا را برای تعمیر هود انتخاب کنیم؟

هود یکی از وسایلی است که روزانه مورد استفاده قرار می گیرد و همین استفاده مکرر باعث خرابی و فرسودگی و در نهایت نیاز به تعمیر آن می شود.
اهمیت هود در آشپزخانه هنگامی که خراب شده و کار نمی کند بیشتر به چشم می آید. بنابراین تعمیر سریع آن بسیار مهم است.
از طرفی انواع هود بیمکث، هود درسا، هود بوش، هود کن،هود آاگ و هود نف معمولا بصورت توکار هستند و بازکردن و انتقال آن ها به تعمیرگاه در اغلب موارد مقدور نیست. لذا تعمیر آن ها باید در محل انجام شود.
تعمیرکاران سرویس کالا این شرایط را درک می کنند. به همین دلیل بعد از ثبت درخواست توسط شما در اسرع وقت در محل حاضر شده و هود را در کوتاه ترین زمان و با بهترین کیفیت در همان محل تعمیر می نمایند.


تعمیر برندهای مختلف هود تخصص سرویس کالاست…

هود را می توان بر اساس نوع استفاده به دو دسته هود صنعتی و هود خانگی تقسیم بندی نمود.
هود خانگی همانطور که از نامشان پیداست در منازل و آشپزخانه هایی با متراژ کم استفاده می شوند.
هود صنعتی را معمولا در آشپزخانه هایی با متراژ بالا، رستوران ها و کارخانه ها بکار می برند.
هود را بر اساس تعداد موتور نیز می توان به دو دسته تک موتوره و دوموتوره تقسیم نمود. هود دوموتوره فارغ از برند و خانگی یا صنعتی بودن معمولا کمتر دچار خرابی می شوند.
هودهای آشپزخانه براساس شکل ظاهری و محل قرار گرفتنشان به هودهای جزیره، کابینتی، توکار، مبله و شومینه ای تقسیم می شوند.
انواع ایرادات هودهای صنعتی و خانگی برندهای بیمکث، درسا، بوش، کن، آاگ و نف توسط تعمیرکاران متخصص مرکز تعمیرات هود سرویس کالا قابل رفع کردن است.


فرم درخواست مشاوره و ارسال تعمیرکار

    هزینه تعمیرات هود چقدر است؟

    همانطور که هزینه خرید انواع و ب برندهای مختلف هود بیمکث، هود درسا، هود بوش، هود کن،هود آاگ و هود نف متفاوت است. هزینه تعمیرات هود نیز به نوع هود، برند هود و ایراد به وجود آمده و قطعه معیوب بستگی دارد.
    اگر قطعه قابل تعمیر باشد هزینه تعمیرات کمتر است. بنابراین برای کاهش هزینه ما سعی می کنیم قطعات را تا حد امکان تعمیر نماییم.
    برای تعیین دقیق میزان هزینه هود شما باید توسط کارشناس بررسی و عیب یابی شود. آنگاه هزینه به شما اعلام شده و تعمیر آغاز می شود. در پایان نیز فاکتور شرح هزینه ها به شما تقدیم خواهد شد.
    در هر صورت ما تلاش می کنیم برای جلب رضایت مشتریان خدمات را با بهترین کیفیت و کمترین هزینه ارائه دهیم. بنابراین هزینه ها را منصفانه و برابر با نرخ تعیین شده توسط اتحادیه از شما دریافت می کنیم.

    برای دریافت مشاوره و آگاهی از قیمت ها با ما تماس بگیرید: 41128-021

    ایرادات متداول هودهای جزیره، کابینتی، توکار، مبله و شومینه ای

    • ایجاد صدای شدید و غیر عادی
    • روشن نشدن هود
    • یکسره کار کردن هود
    • کار نکردن دکمه ها و سنسورهای صفحه نمایش هود
    • مکش ضعیف یا عدم مکش هود

    با مشاهده هریک از ایرادات ذکر شده یا هرگونه عملکرد غیر عادی دیگر در هود بیمکث، درسا، بوش، کن، آاگ، نف و دیگر برندها قبل از هر اقدامی با مرکز تعمیرات هود تماس 41128-021 گرفته و راهنمایی بگیرید.

    تعمیرات هود

    استفاده از قطعات اورجینال برای تعمیر هود جزیره، کابینتی، توکار، شومینه ای و مبله

    تعمیر انواع هود در تعمیرگاه تخصصی هود سرویس کالا توسط تکنسین مجرب انجام شده و در صورت نیاز به تعویض قطعه از قطعات اورجینال و اصل مخصوص به برند هود شما استفاده خواهد شد. استفاده از قطعات اورجینال سبب افزایش طول عمر و حفظ سلامت دستگاه و عدم نیاز به تعمیرات مجدد خواهد شد.

    تضمین تعمیرات هود بیمکث، هود درسا، هود بوش، هود کن،هود آاگ و هود نف

    تکنسین سرویس کالا در کار خود تخصص دارند و خدمات را با بهترین کیفیت ارائه می دهند. به نحوی که شما را از تعمیرات مجددو مکرر هود بیمکث، هود درسا، هود بوش، هود کن،هود آاگ و هود نف بی نیاز می کنند. ما کیفیت تعمیرات خود را با ارائه ضمانت نامه کتبی اثبات می کنیم. چنانچه بعد از تعمیر در مدت اعتبار ضمانت نامه هود شما مجددا به همان تعمیر نیاز پیدا کند ما به صورت رایگان برای شما تعمیر را انجام می دهیم.

    تماس با سرویس کالا

    تعمیر انواع هود بیمکث، هود درسا، هود بوش، هود کن،هود آاگ و هود نف در تعمیرگاه مرکزی تعمیر هود سرویس کالا به صورت تخصصی انجام می شود.
    چنانچه هود صنعتی یا خانگی شما از هر نوع و مدلی دچار مشکل شده است برای تعمیر سریع و در محل با سرویس کالا تماس بگیرید

    تماس با ما: 41128-021

    همچنین شما عزیزان می توانید به صورت آنلاین درخواست اعزام تعمیر کار را ثبت نمایید.