علت نشت آب ماشین لباسشویی چیست؟

علت نشت آب ماشین لباسشویی چیست؟

علت نشت آب ماشین لباسشویی چیست؟

علت نشت آب ماشین لباسشویی چیست؟

ماشین لباسشویی یکی از وسایل پرکاربرد شست و شو می باشد که انواع مختلفی دارد. این وسیله پرکاربرد گاهی دچار مشکلاتی می شود، یکی از این مشکلات نشت آب است. گاهی ممکن است هنگام شستشو یا بعد از شستشو، آب از ماشین لباسشویی خارج شود. با وجود اینکه یک ماشین لباسشویی می تواند با وجود نشت کار کند، اما اگر به مدت طولانی بدون تعمیر باقی بماند باعث مشکلات عمده دیگری می شود که مجبور می شوید برای تعمیر آن پول زیادی پرداخت کنید. خوشبختانه، بیشتر نشت های ماشین لباسشویی به راحتی قابل تعمیر هستند. در زیر برخی از علل شایع نشت ماشین لباسشویی بیان شده است:

تعمیر درب معیوب ماشین لباسشویی

قطعات درب نیز مانند بقیه قطعات ماشین لباسشویی دجار فرسودگی می شوند. علاوه بر این، دستگاه هایی که درب آن ها جلو می باشد، بیشتر دچار چنین مشکلاتی می شوند. با گذشت زمان قطعات درب فرسوده می شوند و دچار حفره ها و شکاف ها می شوند. در نتیجه آب از شکاف ها و حفره ها ترشح می کند و در زیر ماشین لباسشویی انباشته می شود. اگر تشخیص دادید که درب معیوب علت اصلی نشت آب است، بهتر است مهر و موم درب را عوض کنید.

 

تعمیر شیلنگ لباسشویی

شیلنگ های تخلیه بزرگ به شیر آب و تلمبه وصل می شوند. اگر شیلنگ ها دوام خود را از دست بدهند یا گیره های آن ها شل شود، نقاط اتصال ممکن است نشت کنند. شلنگ ها نیز با گذشت زمان فرسوده می شوند، و دچار سوراخ یا پارگی می شوند. علاوه براین، انباشت رسوبات کلسیم، لکه ها و زنگ ها بر روی شیلنگ ممکن است باعث نشت شود.

مواد شوینده لباسشویی

در صورت استفاده بیش از حد از مواد شوینده ممکن است نشت صورت بگیرد. این مشکل در طول دوره شستشو و گاهی اوقات در طی چرخه آب کشیدن ایجاد می شود. نشت در این مورد بستگی به سرعت آب و حرکات از بالا به پایین مواد شوینده دارد.

تعمیر تلمبه لباسشویی

تلمبه، آب را از داخل شیر می گیرد تا عمل آب کشیدن را انجام دهد. داخل پمپ مهر و مومی وجود دارد که از نشت ها جلوگیری می کند. با گذشت زمان، این مهر و موم ها فرسوده می شوند و نشت ایجاد می کنند.

نتیجه

باوجود اینکه برخی علل اصلی نشت ماشین لباسشویی در مطلب بالا بیان شد، اگر نشتی مشاهده کردید سعی کنید علت آن را شناسایی کنید یا با یک تعمیرکار حرفه ای تماس بگیرید تا آن را تعمیر کنید.

قبل از اینکه نشت به مشکلات بزرگتری منجر شود بهتر است همان ابتدا مشکل را برطرف کنید.

 

اهمیت تعمیرات لباسشویی توسط سرویس کالا

یکی از حیاتی ترین و مهمترین دستگاه های مورد استفاده در هر خانه ای لباسشویی می باشد ، اگر لباسشویی شما دچار مشکل شد فارغ از شدت مشکل آن تنها باید به فکر تماس با مجموعه سرویس کالا باشید تا ما در کمترین زمان ممکن در محل زندگی شما حاضر و اقدام به تعمیر لباسشویی شما نماییم .

در صورت خرابی ماشین لباسشویی و یا برخورد با هرگونه مشکل ، شما می توانید با اعتماد به مجموعه سرویس کالا که دارای تکنسین های ماهر و زبده می باشد ، تعمیرات ماشین لباسشویی را به ما بسپارید.  این شرکت با جایگزینی قطعات اورجینال لباسشویی شما را مانند روز اول به شما تحویل می دهد.

 

تعمیر لباسشویی آاگ

تعمیر لباسشویی آاگ

لباسشوییمقالات

تعمیر لباسشوییتعمیر ماشین لباسشوییسرویس لباسشوییماشین لباسشویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + بیست =