آموزش تعمیر اسپرسو ساز نف

تعمیر اسپرسو نف

تعمیر اسپرسو نف

تعمیر اسپرسو ساز نف

از آنجایی که دستگاه اسپرسو ساز از اجزا و قطعات ساده ‌ای تشکیل شده و پیچیدگی چندانی ندارد، در صورت بروز مشکل و خرابی دستگاه و نیاز به تعمیر آن، این امکان وجود دارد که به راحتی و با تعویض یا تعمیر برخی از قطعات، دستگاه را تعمیر کرد. در ادامه به برخی راهکارها برای تعمیر اسپرسو ساز اشاره می کنیم تا در هنگام بروز برخی اشکالات بتوانید از آن استفاده نمایید. اما چنانچه این روش ها در رفع مشکل احتمانی موثر واقع نشدند بهتر است از تعمیرکاران حرفه ای و با تجربه برای تعمیر اسپرسو ساز خود کمک بگیرید.

رایج ترین تعمیرات مربوط به اسپرسو ساز نف

  • آب در اسپرسو نف گرم نمی شود ؟

آسیب دیدن سیم رابط یا دو شاخه یکی از دلایل گرم نشدن آب اسپرسو ساز است. در این حالت تعویض دوشاخه و سیم بهترین کار است چراکه معمولا این دوشاخه هت پرسی هستند و قابل جداسازی از سیم نیستند، سوختن المنت دستگاه دلیل دیگری برای گرم نشدن آب اسپرسو ساز است.

  • قهوه جوشیده می شود ؟

تنظیم نبودن ترموستات اسپرسو ساز دلیل اصلی جوشیدن قهوه است. با انجام تنظیمات می توان این مشکل را رفع کرد اما در غیر این صورت، تعویض ترموستات، بهترین راهکار است. در برخی مواقع نیز مشکل، برعکس مورد یاد شده است، به این صورت که به دلیل تنظیم نبودن ترموستات، آب به نقطه جوش نرسیده و به این شکل، نیاز به تعویض ترموستات است.

  • آب از لوله اسپرسو ساز نف بیرون نمی آید ؟

یکی از دلایل خارج نشدن آب از دستگاه اسپرسوساز، مسدود شدن سوراخ‌ های سوپاپ است. لازم است کلیه قطعات دستگاه را از یکدیگر جدا کرده و به صورت کامل تمیز کنید. این کار به خصوص در مورد سوپاپ بسیار مهم است و باید به دقت صورت بگیرد، همچنین خمیده شدن و یا شکستن سوپاپ نیز علت دیگری برای خارج نشدن آب اسپرسوساز است. در این حالت، تنها راه برای حل این مشکل، تعویض سوپاپ می باشد.

  • نیاز به تعمیر اسپرسو ساز نف دارید ؟

کافیست با شماره ۴۱۱۲۸-۰۲۱ تماس بگیرید، کارشناسان ما در سریعترین زمان ممکن نسبت به تعمیر اسپرسو ساز نف شما اقدام خواهندکرد .

در صورتی که مشکل اسپرسوساز نف شما حل نشد سریعا با نمایندگی نف یعنی سرویس کالا و از طریق شماره ۴۱۱۲۸-۰۲۱ تماس بگیرید .

مقالات

آموزش نفاسپرسو نفنفنمایندگی نف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − یک =