تعمیر مشکل خاموش نشدن مایکروفر بوش


تعمیر مشکل خاموش نشدن مایکروفر بوش

تعمیر مشکل خاموش نشدن مایکروفر بوش

مایکروفر وسیله‌ای است که به برق شهری متصل بوده و با استفاده از آن شروع به کار می‌کند. در مواردی ممکن است پس‌ازاینکه تایمر مایکروفر خاموش می‌شود این دستگاه خاموش نشده و هم چنان روشن باشد. این مسئله نکته‌ی بسیار مهمی است چون نشان می‌دهد نقص در مایکروفر وجود دارد.۲ دلیل باعث می‌شود که مایکروفر خاموش نشده و به فعالیت خود هم چنان ادامه دهد. این دو دلیل به شرح زیر است،  با نمایندگی بوش همراه باشید .

۱) میکرو سوییچ درب مایکروفر بوش

مایکروفر وسیله است که پس‌ازآن که مواد غذایی در آن قرارگرفته می‌شود و دکمه‌ی شروع به کار آن زده می‌شود شروع به فعالیت طبق برنامه‌ی موردنظر می‌کند. اولین نکته این است که هنگامی تایمر خاموش می‌شود مایکروفر از فعالیت نایستاده و خاموش نمی‌شود. دومین نکته این است که وقتی درب مایکروفر باز می‌شود و مواد غذایی از آن خارج شده و مجدداً بسته می‌شود مایکروفر هم چنان روشن بوده و فعالیت می‌کند. اگر در درب مایکروفر مشکل ایجاد شده باشد ممکن است این ایراد به دلیل خرابی میکرو سوییچ درب مایکروفر باشد. برای رفع این نقص باید میکرو سوییچ درب را کاملاً از مایکروفر جدا کرده و تعمیر و یا تعویض کنیم. پس از تعویض درب کاملاً بسته‌شده و دستگاه شروع به کار می‌کند.

۲) برد مایکروفر بوش

برد وظیفه‌ی انتقال پیام برنامه‌ها را به موتور مایکروفر بر عهده دارد. هنگامی‌که این وسیله در مایکروفر دچار نقص می‌شود پیامی مانند خاموش شدن را به موتور دستگاه منتقل نمی‌کند و مایکروفر هم چنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد. برای آگاهی از نقص برد مایکروفر ابتدا باید آن را از مایکروفر جدا کرده و با استفاده از مولتی متر آن را مورد سنجش قرار داد. اگر برد دچار خرابی شده باشد باید آن را تعمیر و در صورت نیاز تعویض کرد. چرا که دائماً کار کردن مایکروفر باعث سوختگی این دستگاه می‌شود.

 

ماکروویومقالات

بوشبوش سرویستعمیر ماکروفر بوش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =