تعمیر و رفع نشتی در ماشین لباسشویی بوش

تعمیر لباسشویی بوش

تعمیر لباسشویی بوش

 

علت نشت در ماشین لباسشویی بوش

نشت آب در ماشین لباسشویی می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. برای پیدا کردن دلیل این نشتی لازم است به دقت، ماشین لباسشویی خود را بررسی کنید. ابتدا لازم است تمامی ورودی ها و خروجی های آب در ماشین لباسشویی را بررسی کنید.  با نمایندگی بوش همراه باشید .

بررسی شیلنگ ها: قطعا اولین موردی را که برای نشتی باید بررسی کرد شیلنگ ها هستند. شیلنگ های ورودی و خروجی آب به ماشین لباسشویی را بررسی کنید. زیرا ممکن است به سادگی متوجه پارگی آن ها شوید و با تعویض شیلنگ ها مشکل نشتی ماشین لباسشویی خود را برطرف کنید.

بررسی واشر مخزن: یکی از عوامل نشتی از قسمت درب ماشین لباسشویی، پارگی لاستیک درب یا همان واشر مخزن است. این واشر بین مخزن داخلی و بدنه قرار دارد و جلوی نشتی آب را می گیرد.

بررسی شیر برقی آب: وظیفه این قطعه کنترل ورود آب سرد و گرم به ماشین است. باید این شیر را از نظر شکستگی بررسی کنید. زیرا ممکن است علت نششت همین باشد.

بررسی زبانه درب: این قطعه از باز شدن درب هنگام شستشو جلوگیری می‌کند. پس لازم است زبانه‌ی درب را بررسی کنید و در صورت نقص آن را تعویض کنید.

بررسی سوئیچ کنترل سطح آب: این قطعه سطح آب مناسب در مخزن را کنترل می کند. ممکن است نقص در این قطعه، باعث سرریز شدن و نشت آب از ماشین لباسشویی باشد.

بررسی کاسه نمد و بلبرینگ ماشین لباسشویی: تقریبا اکثر وسایل برقی را مانند ماشین لباسشویی باید تراز کرد. زیرا ممکن است از طریق کاسه نمد و بلبرینگ ها در صورت تراز نبودن دچار نشتی شود.

 

تعمیر و رفع نشتی در ماشین لباسشویی بوش

همان طور که در بالا هم اشاره کردیم. برای رفع مشکل نشتی ماشین لباسشویی باید عوامل زیادی را بررسی کنید تا علت را بیابید. سپس با پیدا کردن علت نشتی، سریعا در رفع آن اقدامات لازم را انجام دهید. زیرا نشتی آب در ماشین لباسشویی می تواند خطر ساز باشد.

 

 

لباسشوییمقالات

بوشتعمیر لباسشویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − پانزده =