چه ماشین لباسشوئی بخریم؟ بخش دوم

راهنمای خرید ماشین لباسشویی

راهنمای خرید ماشین لباسشویی

چه ماشین لباسشوئی بخریم؟ راهنمای خرید ماشین لباسشویی بخش دوم

تا اینجا بخش اول از مقاله راهنمای خرید ماشین لباسشویی را با هم بررسی کردیم.

با توجه به خصوصیات ذکر شده بهترین انتخاب بایستی با توجه به بودجه و نیاز شخص به کارایی های گفته شده انجام بگیرد.

در حالت کلی ماشین لباس‌شویی ها به دو دسته: درب از بالا و درب از جلو تقسیم می شوند که هر کدام به دلیل طراحی متفاوت خود با مدل دیگر رقابت می کند.

 

ماشین لباسشویی درب از جلو

این ماشین لباسشویی ها با جمع کردن لباس ها در بخش فوقانی اتاقک داخلی، با پرتاب آب به سمت بالا عملیات شست و شویی را انجام می دهند. زمان خشکشویی با چرخش دورانی و استخراج رطوبت لباس ها  کاهش می یابد. این دسته از ماشین لباسشویی ها به دلیل طراحی رو به جلو خود حجم کمتری نسبت به ماشین لباسشویی های درب از بالا اشغال می کنند و در نتیجه فضای بالایی ماشین لباسشویی نیز قابل استفاده است.

 

ماشین لباسشویی درب از بالا

این مدل از ماشین لباس‌شویی ها به دو دسته معمولی و دو قلو تقسیم می شوند:

 

ماشین لباسشویی ها معمولی

در این مدل ماشین لباسشویی ها، مخزن در ابتدا کاملا آبگیری می کند سپس با ایجاد  عملیات چرخشی فرایند شست و شو را انجام می دهد.

قیمت و فضای اشغالی این ماشین لباسشویی ها نسبت به مدل های خودکار کمتر است.

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی آاگ

ماشین لباسشویی های دوقلو

پروسه شست و شویی در این دستگاه ها به روش تعلیق لباس ها انجام می شود. این ماشین لباسشویی ها ظرفیت محدود و میزان مصرف آب کمتری دارند وبه دلیل استفاده بهینه تر از مواد شوینده  کف  کمتری راتولید می کند و در این راستا امنیت عملیات بیشتری را تنظیم می کند. سرعت عملیات خشک کردن بالا، و زمان خشک کردن کوتاه است.

ماشین لباس‌شویی مدل های مختلف Bosch  و AEG دارای تفاوت‌هایی در دور موتور، تعداد ورودی و خروجی‌های تعبیه‌شده برای آب گرم و آب سرد، مصرف آب و برق و همچنین تعداد برنامه‌هایی که ماشین لباسشویی قادر به اجرا سازی است مثل قفل کودک، ضد چروکی و… هستند.

 

در مورد مقایسه دو مدل ماشین لباسشویی دوقلو و معمولی درب از بالا تفاوت هایی وجود دارد که با توجه به نوع مصرف کاربر، میتوان انتخاب اصلح را با توجه به دانستن این تفاوت ها انجام داد. در این قسمت به تعدادی از این تفاوت ها اشاره می شود:

  1. نوع معمولی از قیمت پایین تر و درجه شست وشویی خوبی برخوردارند در حالی که دو قلو با صرف هزینه بیشتر از قدرت تمیزنددگی درجه عالی برخوردارند.
  2. نوع دوقلو زمان خشک کردن کمتری را دارد اما معمولی ها برای شست و شوی لباس هایی با لکه های قوی، نیازمند زمان بیشتری برای فرایند شست و شو هستند.
  3. دوقلو صدا های کمتری نسبت به معمولی ها ایجاد می کنند.
  4. مقایسه حجم کمی دشوارتر است اما در کل دوقلو ها در حجم های گسترده تر و بیشتری تولید می شوند.

لباسشویینکات ریز خانه داری

خرید ماشین لباسشویی آاگخرید ماشین لباسشویی بوشراهنمای خرید ماشین لباسشویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 − دو =