مشکلات متداول جارو برقی آاگ

تعمیر جارو برقی بوش

مشکلات متداول جارو برقی آاگ

 

تعمیر جارو برقی بوش

به دلیل استفاده همیشگی و مداوم از جاروبرقی، احتمال خرابی آنها بیشتر می باشد، از طرف دیگر جاروبرقی یکی از کاربردی ترین لوازم مورد استفاده در منزل است که باید همیشه سالم باشد.

تعمیر سیم جمع کن  جارو برقی

یکی از شایع ترین خرابی های جاروبرقی مربوط به سیم جمع کن می باشد، که دلیل آن می تواند عدم اتصال شاخک های سیم جمع کن به حلقه قرقره فاز یا نول و گاها هر دو باشد. برای رفع آن کافی است، شاخک ها را کمی به حالت عمود نزدیک کنید.

سوختن رله جارو برقی

برخی از جاروبرقی ها مجهز به رله هستند. لذا تا مدار رله بسته نشود و کلید قدرت آن متصل نشود، جارو برقی روشن نمی شود. برای تست رله بهترین روش آنست که سیم های متصل شده به کلید روی دسته جارو را ابتدا به وسیله اهم متر چک نمایید. سپس کلید روی دسته و در صورت سالم بودن آن ها خود رله را عملا” آزمایش می کنیم، جارو را به برق متصل نموده و با یک پیچ گوشتی دسته عایق کلید قدرت رله را بندید. اگر جارو روشن نشد، عیب از رله نیست، اما اگر جارو روشن شد سیم های رابط رله و یا ساختمان داخلی اش آسیب دیده است.

خدمات پس از فروش آاگ | نمایندگی AEG | تعمیر لباسشویی آاگ | تعمیر ظرفشویی آاگ

سوختن موتور جارو برقی

اگر موتور جاروبرقی سوخته باشد، در حالت اتصال مستقیم به برق روشن نمی شود. سوختن کامل موتور پس از نیم سوز شدن می باشد. معمولا موتور در حالت نیم سوز مدتی کار می کند.

پریدن فیوز در زمان روشن کردن جاروبرقی

در این صورت احتمال دارد، بین سیم‌های رابط اتصال کوتاه رخ داده باشد، یا کلید قطع وصل خراب شده است و همچنین در صورت سوختن موتور به دلیل کار مداوم ممکن است، عایق روی سیم‌های موتور از بین رفته و سیم‌های آن به یک دیگر اتصال کوتاه کنند، پس از تعیین عیب اقدام به بازپیچی یا تعویض سیم پیچ کنید.

جاروبرقیمقالات

جارو برقیجارو برقی بوشخرید جارو برقیراهنمای خریداری جارو برقی مناسب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =