برطرف کردن مشکل نچرخیدن ماشین لباسشویی بوش

برطرف کردن مشکل نچرخیدن ماشین لباسشویی بوش

برطرف کردن مشکل نچرخیدن ماشین لباسشویی بوش

علت نچرخیدن ماشین لباسشویی بوش

ممکن است بعضی اوقات لباس هایتان را در ماشین لباسشویی بریزید و ناگهان متوجه شوید که دیگ داخلی ماشین لباسشویی نمی چرخد. نچرخیدن ماشین لباسشویی ممکن است دلایل بسیاری داشته باشد. به این نکته توجه کنید که ممکن است لباس های درون ماشین بیش از ظرفیت آن باشد و موتور نتواند درام دیگ ماشین لباسشویی را به خوبی بچرخاند. پس این اولین نکته ای است که باید در نظر بگیرید. در این صورت بهتر است تعدادی از لباس ها را از ماشین لباسشویی خارج کنید. هم­چنین خرابی قطعات مرتبط با دیگ داخلی نیز می تواند از عوامل نچرخیدن ماشین لباسشویی باشد. در ادامه به چندین مورد آن اشاره می کنیم. با نمایندگی بوش همراه باشید .

 

دلایل نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی بوش

خرابی سیستم قفل درب ماشین لباسشویی: در صورتی که مشکلی در سیستم قفل درب ماشین لباسشویی ایجاد شود، ممکن است باعث نچرخیدن ماشین لباسشویی شود.

خرابی برد موتور ماشین لباسشویی: یکی دیگر از عوامل نچرخیدن ماشین لباسشویی، نقص در برد موتور است. وظیفه این قطعه تامین نیروی موتور است.

خرابی تسمه ماشین لباسشویی: بروز مشکل و پوسیدگی در تسمه ماشین لباسشویی، از مهم ترین علت نچرخیدن ماشین است. وظیفه این قطعه چرخاندن طبلک ماشین لباسشویی است.

خرابی موتور: موتور ماشین لباسشویی محرک اصلی چرخیدن ماشین لباسشویی است. پس مسلما خرابی موتور باعث از کار افتادن ماشین می شود.

خرابی سوئیچ کنترل سطح آب: خرابی سوئیچ کنترل سطح آب باعث نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی می شود.

خرابی بلبرینگ: یکی دیگر از دلایل نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی، می تواند خرابی بلبرینگ های ماشین باشد.

 

برطرف کردن مشکل نچرخیدن ماشین لباسشویی

پس از بررسی قسمت های مرتبط با نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی، باید در صورت نقص آن قطعه را تعویض کرد تا مشکل نچرخیدن ماشین لباسشویی برطرف شود. شما برای این کار می توانید از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

 

 

لباسشوییمقالات

آاگبوشتعمیرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + دو =