نکاتی که باید قبل از تماس با تعمیر کار ماشین لباسشویی رعایت کنید

تعمیر ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی

ابداع اصلی لباسشویی از زمانی آغاز شد که لباس ها در داخل کیسه ای گذاشته و پشت کشتی بسته می شد و به این ترتیب با گذشتن آب از جداره های لباس اولین نوع لباس شستن شناخته شده است. بعدها، ماشین‌ های لباسشویی اولیه بر اساس سیستم‌ های مختلفی طراحی و ساخته شده بودند اما امروزه تنها از دو سیستم از آن سیستم‌های قبلی در ماشین لباسشویی‌ های مدرن استفاده می‌شود. در یکی از این سیستم‌ها که همچنان اساسی‌ترین سیستم مورد استفاده در ماشین‌های لباسشویی است، از فشار آب برای پاکیزه ساختن لباس‌ها استفاده می‌گردد. سیستم دیگر سیستمی است که در آن لباس‌ها داخل یک استوانه چرخان قرار گرفته و بر اثر حرکات آن استوانه پاکیزه می‌گردند.

خدمات پس از فروش بوش | نمایندگی بوش | تعمیر لباسشویی بوش | تعمیر ظرفشویی بوش

ماشین های لباسشویی که امروزه به کار گرفته می شوند، دارای فیلتر می باشند، اغلب این فیلترها در قسمت زیرین دستگاه همراه با درپوشی، تعبیه شده است. برای تمییز کردن فیلتر به ترتیب زیر عمل کنید :

  1. در ابتدا حتما به این نکته توجه کنید که ماشین لباسشویی را حتما خاموش و کلا دو شاخه را از برق بکشید و اصلا در حال کار نباشد؛ در غیر اینصورت آب گرم داخل آن در حین شستشو بیرون میریزد.
  2. در مرحله بعد یک ظرف بزرگ در زیر فیلتر قرار دهید.
  3. سپس به وسیله یک عدد کارت یا یک کلید درپوش فیلتر ماشین لباسشویی خود را باز کنید.
  4. بعد از آن یک طرف مخزن تخلیه اضطراری را خارج نمایید | تعمیر ماشین لباسشویی
  5. پس از آن که آب داخل ماشین کاملا خالی شد نوبت به این میرسد که قسمت های درپوش تخلیه اضطراری را باز نموده و سپس هر نوع کثیفی و ماده ای که میبینید باعث کثیفی فیلتر ماشین لباسشویی شما شده است را خارج کنید و کاملا بشویید و ضمنا چک کنید که کثیفی و چیزی در کنار پروانه این فیلتر باقی نمانده باشد و آنها را هم حتما تمیز کنید.

 

در آخر هم همه چیز مشخص هست و باید همین فیلتر را در ماشین لباسشویی خود جا بزنید و حتما این کار را درست انجام دهید ، زیرا د صورت عدم نصب صحیح فیلتر دستگاه شما به درستی کار نخواهد کرد و حتی بعد از اولین شستشو نشتی مشاهده خواهید کرد.

 

 

لباسشوییمقالات

تعمیر لوازم خانگیتعمیر ماشین لباسشوییلباسشویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =