آموزش تعمیر تاچ مایکروفر بوش

آموزش تعمیر تاچ مایکروفر بوش

آموزش تعمیر تاچ مایکروفر بوش

تعمیر تاچ مایکروفر بوش

یکی از وسایل بسیار کاربردی که با پیشرفت علم راه خود را به خانه‌ها باز کرد مایکروفر بود. این وسیله به دلیل استفاده‌ی آسان و برآورده کردن نیاز در کمترین زمان موردتوجه بسیاری قرار گرفت. در کنار مزایای این دستگاه معایبی ممکن است وجود داشته باشد که دانستن آن الزامی است. با نمایندگی بوش همراه باشید .

یکی از عیوبی که مایکروفر ممکن است به آن دچار شود خرابی تاچ مایکروفر است. تمامی برنامه‌هایی که به مایکروفر داده می‌شود و شروع به کار مایکروفر با استفاده از دکمه و ها و صفحه تاچ است. خرابی در این قسمت مهم‌ترین مشکل مایکروفر است که در این مقاله به دلیل ایجاد مشکلات موجود در تاچ پرداخته و راه‌های رفع آن را شرح می‌دهیم.

۱) کلیدهای غشایی بوش

کلیدهای مایکروفر اولین قسمتی از مایکروفر هستند که مورداستفاده قرار می‌گیرند. هنگامی‌که می‌خواهیم انواع برنامه‌ها را به مایکروفر بدهیم از این کلیدها استفاده می‌کنیم. این کلیدها یک‌لایه‌ی غشایی بر روی خوددارند و هم‌چنین در سطح زیرین آن‌ها یک مدار الکتریکی وجود دارد که در صورت فشار داده شدن دستورات را به برد و موتور مایکروفر می‌فرستد. این کلیدها به دلیل اینکه پیوسته مورداستفاده قرار می‌گیرند ممکن است به‌مرورزمان دچار پوسیدگی و خرابی شوند. اگر در تاچ و کلیدهای مایکروفرها مشکل ایجاد شود باید حتماً تعویض و یا تعمیر شوند.

۲) برد مایکروفر بوش

برد وظیفه‌ی انتقال پیام برنامه‌ها را به موتور مایکروفر بر عهده دارد. هنگامی‌که این وسیله در مایکروفر دچار نقص می‌شود پیام‌های ورودی را به موتور دستگاه منتقل نمی‌کند و مایکروفر هرگز شروع به کار نمی‌کند. برای آگاهی از نقص برد مایکروفر ابتدا باید آن را از مایکروفر جدا کرده و با استفاده از مولتی متر آن را موردسنجش قرار داد. اگر برد دچار خرابی شده باشد باید آن را تعمیر و در صورت نیاز تعویض کرد. چراکه اساس کار مایکروفر روی برد و موتور آن قرار دارد.

 

ماکروویومقالات

برد ماکروفرتعمیر تاچ ماکروفرتعمیرات ماکروفرماکروفر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + سیزده =