آموزش تعمیر ساید بای ساید بوش

تعمیر ساید بای ساید بوش

تعمیر ساید بای ساید بوش

آموزش تعمیر ساید بای ساید بوش

یکی از دغدغه ها و نگرانی های زندگی های امروزی، خراب شدن ساید بای ساید است. دلایل خرابی این نوع یخچال ها بسیار گسترده و متفاوت است. برخی از مهم ترین خرابی های ساید بای ساید شامل موارد زیر است.

صدای زیاد ساید بای ساید بوش

صدای زیاد یخچال های ساید بای ساید می تواند به دلیل سست بودن پایه های کمپرسور و صدای لرزش ناشی از سفت نشدن و محکم بسته نشدن کمپرسور بر روی یخچال باشد. یا اینکه از فن اواپراتور یا کندانسور باشد. برای رفع این مشکل کافی است فن اواپراتور یا کمپرسور را مورد بررسی قرار داد.

خرابی آب سردکن

خروج آب از دیسپنر یکی از مشکلات رایج آبسردکن اغلب ساید بای ساید ها است. علت این مشکل را می توان فشار پایین آب ورودی به یخچال دانست و یا معیوب بودن فیلتر آب است که می بایست تعویض گردد.

خرابی یخساز

یخ زدن آب در مسیر یخساز یکی از دلایل این مشکل است. برای رفع این مشکل ابتدا دریچه مسدود شده را پیدا کرده و آن را پیچانده یا در حالت off قرار دهید. سپس با آب گرم مخزن را بیش از مقدار شاخص آن با آب گرم پر کنید. بهتر است یخچال را تا دو ساعت به حالت خاموش قرار داده و با سشوار یخ های مسیر آب را ذوب نمایید.

برق داشتن بدنه یخچال

  • اتصال در بدنه موتور

در بیشتر مواقع علت برق دار بودن بدنه یخچال می تواند ناشی از وجود اتصال در بدنه موتور باشد. این مشکل گاهی با ارت نمودن یخچال از بین می رود اما ممکن است با ارت کردن و در هنگام زدن دو شاخه یخچال به پریز، دچار قطع شدن برق و فیوز شوید. در این حالت، اشکال از موتور بوده و لازم است که به دقت تعمیر و یا تعویض شود.

  • اتصال در بدنه ترموستات

در صورتی که مشکل برق دار بودن از ترموستات باشد، لازم است که رابط های ترموستات را از آن جدا کرده و با استفاده از چراغ سری و یا اهم متر، ترموستات را مورد بررسی قرار دهید. پس از این آزمایش و تایید معیوب بودن ترموستات، می بایست آن را تعویض نمود.

 

به دنبال تعمیر ساید بای ساید بوش هستید با نمایندگی بوش از طریق شماره ۴۱۱۲۸-۰۲۱ تماس بگیرید .

تعمیر ساید بای ساید

تعمیر ساید بوشتعمیرات یخچال ساید بوشساید بای ساید بوش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 11 =