آموزش تعمیر سینی گردان مایکروفر بوش

آموزش تعمیر سینی گردان مایکروفر بوش

آموزش تعمیر سینی گردان مایکروفر بوش

آموزش تعمیر سینی گردان مایکروفر بوش

مایکروفر وسیله‌ای برای گرم کردن و پخت غذا است. این وسیله حاوی یک سینی گردان است که باعث می‌شود مواد غذایی درون مایکروفر چرخیده و یک پخت متناسب داشته باشند. گاهی اوقات ممکن است این سینی گردان دچار مشکل شده و چرخشی نداشته باشد. این عدم چرخش پخت غذا را غیر یکسان و دچار مشکل می‌کند. سه دلیل وجود دارد که باعث می‌شود سینی گردان از کار بیفتد که به شرح زیر هستند: با نمایندگی بوش همراه باشید .

۱) موتور مایکروفر بوش

موتور مایکروفر شامل اتصالات و سیم‌هایی است که برق را از اتصال پریز به برق شهری گرفته و تمامی برنامه‌ها را به دستگاه منتقل می‌کند. اگر موتور دچار خرابی شود نمی‌تواند برنامه‌ها را منتقل کند. خرابی در موتور باعث عدم رسیدن سیگنال به سینی گردان شده و از چرخش آن جلوگیری می‌کند. درصورتی‌که موتور مایکروفر خراب باشد باید تعمیر و یا تعویض شود.

۲) کوپلار بوش

کوپلار وسیله‌ای در مایکروفر است که دارای یک شفت پلاستیکی است. این شفت از یک سو به موتور متصل بوده و از سوی دیگر باعث اتصال محکم سینی گردان به بدنه مایکروفر می‌شود. اگر این اتصال و یا شفت دچار خرابی شوند از چرخش سینی جلوگیری کرده و باید تعویض شوند. برای تعویض این قسمت باید اتصال سینی را از مایکروفر جدا کنید و در زیر آن کوپلار را جدا کرده و در صورت خرابی تعمیر و یا تعویض کنیم.

۳) ریل کمکی زیر سینی بوش

یک ریل کمکی در زیر سینی گردان مایکروفر وجود دارد که کمک می‌کند سینی به‌راحتی بچرخد. اگر این ریل دچار شکستگی شود و یا چرخ‌های کوچک زیر آن خراب شوند از چرخش مایکروفر جلوگیری می‌کنند. اگر ریل شکسته شده باشد حتماً باید تعویض شود چون شکستگی می‌تواند موجب اتصال و جرقه در درون مایکروفر شود؛ اما اگر تنها چرخ‌های آن خراب‌شده باشند با تعویض چرخ‌ها می‌توان ریل را تعمیر کرد.

ماکروویومقالات

بوشتعمیرات بوشخرید ماکروفرماکروفر بوش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + یازده =