آموزش تعمیر پمپ لباسشویی بوش

تعمیرات پمپ بوش

تعمیرات پمپ بوش

تعمیر پمپ لباسشویی بوش

یکی از علت های رایج در خرابی ماشین لباسشویی، پمپ تخلیه است. به طور کلی یکی از کاربردی ترین قطعات در ماشین لباسشویی، پمپ است که در صورت خراب شدن آن، عملکرد ماشین لباسشویی مختل می شود و دستگاه قادر به تخلیه آب نخواهد بود. مسمأ بروز این مشکل برای همه افراد موضوعی بسیار نگران کننده است که موجب می شود سریعأ با تکنیسین هایی که در این زمینه از تبحر کافی برخوردار هستند، تماس گرفته و برای تعمیر آن اقدام کنند.

ساختار پمپ ماشین لباسشویی بوش

پمپ لباسشویی، وظیفه خارج کردن آب را از داخل دستگاه به بیرون، بر عهده دارد. این بخش از ماشین لباسشویی متشکل از هسته ای آهنربایی پرقدرتی است که به پروانه دستگاه، متصل بوده و پس از ورد برق به داخل ماشین شروع به حرکت خواهد کرد.  علاوه بر این، سیم پیچ و کاسه نیز از دیگر قطعات پمپ لباسشویی محسوب می شود که در خارج نمودن آب از ماشین لباسشویی نقش موثری دارند. از این رو در صورتی که هریک از این قطعه ها دچار مشکل شوند، باعث عدم تخلیه صحیح آب از ماشین لباسشویی خواهد شد.

نحوه تعمیر پمپ لباسشویی بوش

در صورت بروز هرگونه مشکل در پمپ لباسشویی، ضروری است که کلیه قطعاتی که در بالا به آن اشاره شد، بررسی شوند. معمولا این قطعات به گونه ای هستند که اگر دچار مشکل و خرابی شوند، امکان تعویض آنها به راحتی ممکن خواهد بود و می توان از قطعه جدید به جای قطعه معیوب قبلی استفاده نمود. در اغلب موارد نیز با تعویض یکی از قطعات خراب، مشکل پمپ برطرف شده و ماشین لباسشویی می تواند به عملکزد عادی خود ادامه دهد. البته در برخی از موارد نیز ممکن است حتی با وجود تعویض قطعات پمپ، باز هم مشکل تخلیه آب ماشین لباسشویی برطرف نشده باشد. در این شرایط، معمولا تکنیسین تعمیر ماشین لباسشویی اقدام به تعویض کلی پمپ خراب ماشین لباسشویی خوهد کرد.

لباسشوییمقالات

آاگبوشپمپ لباسشویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 6 =