آموزش مراقبت و نگهداری از یخچال فریزر بوش

تعمیر یخچال فریزر بوش

تعمیر یخچال فریزر بوش

آموزش مراقبت و نگهداری از یخچال فریزر بوش

یخچال فریزر امروزه یکی از دستگاه های اصلی و کاربردی در هر خانه می باشد و می توان گفت که بدون یخچال زندگی تا حد بسیار زیادی سخت و شاید غیر ممکن باشد. از این رو، نحوه مراقبت و نگهداری از یخچال فریزر برای اکثریت خانواده ها امری حیاتی و مهم می باشد. برای نگهداری و مراقبت از یخچال فریزی بسیار دقت داشته باشید.

تنظیم جای یخچال

وقتی یخچال فریزر خود را تازه خریده اید، اولین نکته در نگهداری و حفظ آن پیدا کردن جای مناسب در آشپزخانه می باشد. لذا یخچال را در محلی که به دور از وسایل گرمایشی مانند اجاق گاز باشد نصب کرده و محل آن را تراز کنید و طوری قرار دهید که حداقل ۲۰ سانت از دیوار فاصله داشته باشد.

توجه به چیدمان درون یخچال

مواد غذایی را همین طوری و بی توجه به هم در درون یخچال نه چینید، بلکه در چیدن مواد غذایی در داخل یخچال دقت کنید و هر کدام را در جای مناسب خود قرار دهید.

تنظیم کردن درجه یخچال

با توجه به دمای هوا و نیاز خودتان درجه یخچال را تنظیم کنید، درجه را خیلی پایین و خیلی بالا قرار ندهید که مواد غذایی گرم و یا منجمد شوند. همیشه یخچال را بین ۳ تا ۷ درجه و فریزر را ۱۸- تا ۲۰- درجه سانتی گراد تنظیم کنید .

تمیز کردن یخچال

تمیز نگه داشتن یخچال بسیار مهم است چرا که داخل یخچال مواد غذایی قرار می گیرد و مواد غذایی با سلامتی انسان ارتباط مستقمی دارد، از این رو، باید ضمن تمیز نگه داشتن یخچال فریز، هر چند وقت یکبار یخچال فریزر را خالی کرده و آن با با محلول جوش شیرین و آب بشورید و همچنین چسبندگی نوارد پلاستیکی در یخچال و فریزر را نیز تمیز کنید. لوله ای پشت یخچال را در سال حداقل دو بار گرد گیری کنید.

مقالاتیخچال فریزر

آاگتعمیر و نگهدارییخچال فریزر بوش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 9 =