اطلاعات کلی یخچال فریزر های صنعتی

نکات کلی یخچال فریزر صنعتی

اطلاعات کلی یخچال فریزر های صنعتی

نکات کلی یخچال فریزر صنعتی

یخچال ها و فریزرهای صنعتی ،  از لحاظ اندازه و استاندارهای تولید با یخچال های خانگی فرق دارند، و با توجه به نوع کاربری و محل استفاده، با مشخصات و ویژگی های خاصی تولید می شوند.

یخچال ها و فریزرهای صنعتی، جهت استفاده در فروشگاه ها ، سوپر مارکت ها و… در مدل های ایستاده، خوابیده، صندوقی و … تولید و عرضه می شوند و برای نگهداری نوشیدنی ها، مواد گوشتی و دارویی، و سایر مواد غذایی که برای نگه داری به سرما احتیاج دارند استفاده می شوند ودمای آنها را می توان بر اساس موادی که در آنها نگه داری می شود تغییر داد. سایز یخچال ها و فریزرهای صنعتی می تواند از ۵۰ سانتی متر تا ۱۵۰ سانتی متر متغیر باشد.

ساخت این دستگاهها به۲ روش ممکن است اول به صورت سنتی که با استراکچر و یا بدون آن صورت گیرد،  که نوع بدون استراکچر آن ضعیف تر و قیمت آن نیز پایین تر است و پیشنهاد نمی شود، دوم به صورت صنعتی که با استراکچر یا به صورت قالبی تولید می شود. که انتخاب بهتری از لحاظ کارایی و مصرف انرژی می باشد.

در فریزرهای صنعتی تشخیص خوب یا بد بودن دستگاه را با عواملی مانند، یکسان بودن دما در تمامی قسمت ها، دارا بودن قطعات با جنس خوب در قسمت های مختلف مانند بدنه و موتور و سایر قسمت ها، مناسب بودن فضای موتور و کندانسور و مواردی از این دست می تواند نمایانگر سیستمی خوب و مقرون بصرفه باشد.

در صورتی که این دستگاهها دچار مشکل شوند، بزرگ بودن آنها و سختی زیاد در جابجایی و حمل و نقل، نیاز به این دارد تا در این زمان فرد کارشناس و یا متخصص برای تعمیر فریزر صنعتی و یا یخچال صنعتی به محل قرار گیری آنها مراجعه کند. بنابر این در زمان بروز مشکل حتما از این دسته از کارشناسان برای رفع مشکل کمک بگیرید چرا که جابجایی دستگاه علاوه بر اینکه ممکن است سبب بروز آسیب بیشتری برای آن شود، هزینه بالایی نیز در پی خواهد داشت زیرا برای حمل آن باید از ماشین های باربری و سنگین استفاده نمایید.

تعمیر یخچال فریزر صنعتی سرویس کالا

مقالاتیخچال فریزر

فریزریخچال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =