تعمیر اسپلیت در تهران با گارانتی رسمی

آیا اسپلیت شما روشن نمی شود؟ آیا اسپلیت نشت آب یا گاز دارد؟ آیا دستگاه به خوبی کار نمی کند و در حین کار ناگهان خاموش می شود؟
آیا برای سرویس و تعمیر اسپلیت خود به دنبال تعمیرگاه تخصصی و معتبر هستید؟

برای تعمیر و سرویس اسپلیت در کوتاهترین زمان کافیست با شماره 41128-021 تماس گرفته و یا فرم درخواست تعمیرکار را تکمیل کنید.

فرقی ندارد اسپلیت شما از برند ال جی و سامسونگ است یا جنرال و اجنرال یا برندهای دیگر، تعمیرکاران حرفه ای سرویس کالا در اسرع وقت دستگاه شما را با بالاترین کیفیت در محل شما تعمیر خواهند کرد.

تعمیر اسپلیت در تهران

خدمات تعمیرات اسپلیت در محل شما

خرابی و بروز مشکل برای اسپلیت چندان غیرعادی نیست و با توجه به کارکرد طولانی مدت این دستگاه ممکن است برای هر دستگاهی پیش آید. ایرادات و خرابی اسپلیت طیف گسترده ای را شامل می شود و محدود به چند مورد خاص نیست.

اقداماتی از قبیل سرویس و تعمیر تخصصی انواع مدل های اسپلیت از جمله داکت، دیواری و سقفی، تعمیر قطعات داخلی و خارجی دستگاه، رفع ایرادات عملکردی، برطرف کردن مشکل نشتی آب و گاز، تمیز کردن فیلترها، شارژ گاز، تعویش قطعات فرسوده، معیوب و غیر قابل تعمیر با قطعات اورجینال، سرویس های دوره ای و تعمیر اسپلیت در محل، نصب و تراز دستگاه، تعمیر کمپرسور، کندانسور، فن و برد بخشی از مهمترین خدمات تعمیرات اسپلیت در تعمیرگاه رسمی اسپلیت سرویس کالا است.

این خدمات محدود به برند خاصی نبوده و اسپلیت برندهای پرطرفدار و مطرح در این مرکز انجام می شود. از جمله آن می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • سرویس و تعمیر اسپلیت ال جی
  • سرویس و تعمیر اسپلیت سامسونگ
  • سرویس و تعمیر اسپلیت جنرال
  • سرویس و تعمیر اسپلیت اجنرال


فرم درخواست مشاوره و ارسال تعمیرکار

    شارژ گاز اسپلیت در تهران

    سیستم کار اسپیلت همانند یخچالی است که محفظه عایق شده ندارد. مایع مبرد (فریون) گرما را گرفته و به بخار تبدیل می کند. به این ترتیب محیط خنک می شود.

    یکی از اقدامات مهم برای مراقبت و نگهداری اسپلیت شارژ به موقع گاز دستگاه است. عدم انجام این عمل و کار کردن اسپلیت بدون گاز زمینه ساز بروز مشکلات جدی و جبران ناپذیر خواهد شد. همچنین اسپلیتی که به تازگی خریداری کرده و می خواهید آن را نصب کنید باید شارژ شود.

    گاهی گاز فریون زودتر از موعد پیش بینی شده تمام شده و تزریق گاز لازم می شود. شارژ گاز اسپلیت حساسیت و ظرافت بالایی دارد و تنها تکنسین مجرب قادر است این کار را بدون عیب و نقص و به درستی انجام دهد. تکنسین سرویس کالا می توانند با تجهیزات لازم به محل مراجعه کرده و شارژ گاز اسپلیت را برای شما انجام دهند.

    هزینه تعمیر اسپلیت چقدر است؟

    هزینه تعمیر اسپلیت چقدر است؟ این سوال رایجی است که هنگام خراب شدن اسپلیت به ذهن می رسد.
    هزینه تعمیرات اسپیلت به مدل، برند و ایراد پیش آمده و قطعه معیوب شده بستگی دارد. گاهی ایراد بسیار جزئی بوده و هزینه کمی دارد. اما گاهی مشکل اساسی برای دستگاه پیش می آید که هزینه زیادی در بر خواهد داشت.
    برای اطلاع از هزینه دقیق تعمیر اسپلیت باید دستگاه توسط تعمیرکار بررسی شده و ایراد آن به طور دقیق مشخص شود. پس از آن می توان هزینه تعمیرات اسپلیت را تعیین نمود.
    جهت اطمینان از مقرون و به صرفه بودن هزینه تعمیر اسپلیت کار را به تعمیرگاه سرویس کالا بسپارید. تعمیرکاران ما برای صرفه جویی در هزینه مشتری سعی می کنند قطعات معیوب را تا حد امکان تعمیر نموده و در صورت نیاز به تعویض قطعه، از قطعات اورجینال و اصل برند استفاده کنند.
    به این ترتیب هزینه تعمیرات تا حد زیادی کاهش یافته و دستگاه به مدت طولانی تری از تعمیر بی نیاز می شود.
    تعرفه تعمیرات اسپلیت در سرویس کالا مطابق با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی بوده و هیچ گونه هزینه اضافی از مشتری دریافت نخواهد شد.
    برای جلوگیری خرابی اسپیلت و تحمیل هزینه سنگین تعمیرات بهتر است دستگاه به صورت دوره ای و منظم و پیش از شروع استفاده سرویس شده و ایرادات جزئی آن رفع شود.

    برای دریافت مشاوره و آگاهی از قیمت ها با ما تماس بگیرید: 41128-021

    چه زمانی با سرویس کالا تماس بگیریم؟

    در واقع هر زمان که اسپلیت عملکرد طبیعی و عادی نداشته باشد و مشکل به صورت مکرر تکرار شود لازم است توسط تعمیرکار مجرب مورد ارزیابی، عیب یابی و تعمیر قرار گیرد.

    تنظیم نشدن باد سرد و گرم، خنک یا گرم نکردن محیط، روشن نشدن، خاموش شدن ناگهانی در حین کار، لرزش، سر و صدای غیر معمول و ناهنجار، نشت آب و گاز و آلودگی فیلترها از جمله مهمترین ایرادات و مشکلات اسپلیت به شمار می رود.

    این مشکلات معمولا به دلیل خرابی قطعات داخلی دستگاه بوده و نیاز به بررسی و تعمیر تخصصی دارند. آنچه مهم است اینکه در صورت بروز هر نوع مشکل پیش از هر اقدامی با تعمیرگاه رسمی اسپلیت تماس بگیرید.

    با سپردن کار تعمیر و سرویس اسپلیت به سرویس کالا (تعمیرگاه مرکزی اسپلیت در تهران) مطمئن باشید تمام مشکلات دستگاه شما رفع شده و اسپلیت مانند روز اول به خوبی کار می کند.

    مزایای سرویس کالا برای تعمیرات اسپیلت در تهران

    با سپردن کار سرویس و تعمیر اسپلیت به سرویس کالا از مزایای زیر بهره مند خواهید شد:

    • سرویس، عیب یابی و تعمیر اسپلیت توسط تعمیرکار متعهد و مجرب
    • تعمیر برندهای مختلف اسپیلت از جمله سامسونگ، جنرال، اجنرال و ال جی
    • تعمیر اسپلیت برندهای مختلف توسط تکنسین متخصص برند مورد نظر
    • استفاده از قطعات اصلی برای تعمیر اسپلیت هر برند
    • ارائه خدمات در محل
    • تضمین خدمات ارائه شده و قطعات استفاده شده
    • ارائه فاکتور رسمی سرویس کالا شامل قیمت قطعات و هزینه خدمات
    • هزینه حداقلی و مقرون بصرفه تعمیرات اسپلیت مطابق با نرخ مصوب اتحادیه
    • ارائه خدمات به صورت شبانه روزی حتی در روزهای جمعه و تعطیلات

    تماس با سرویس کالا برای تعمیر اسپیلت

    برای سرویس و تعمیر اسپلیت در محل کافیست شماره 02141128 را شماره گیری کرده و مشکل دستگاه خود را برای کارشناسان ما توضیح دهید.
    کارشناسان آموزش دیده سرویس کالا شما را راهنمایی می کنند تا بتوانید خودتان ایراد پیش آمده برای دستگاه را رفع نمایید.
    در صورت جدی بودن ایراد، درخواست اعزام تعمیرکار برای شما ثبت شده و درخواست همزمان برای تکنسین متخصص تعمیر اسپلیت برند مورد نظر شما ارسال می شود.
    پس از آن، زمان مراجعه با شما هماهنگ شده و  تعمیرکار مجرب سرویس کالا در زمان تعیین شده با تجهیزات لازم در محل حاضر شده و دستگاه شما را تعمیر می نماید. به طوری که مانند روز اول به خوبی کار کند.

    همچنین می توانید در ساعات غیر اداری به صورت آنلاین فرم درخواست اعزام تعمیر کار را تکمیل نموده و منتظر تماس کارشناسان ما باشید.