تعمیر جاروبرقی زیمنس در تهران

جاروبرقی زیمنس شما خراب شده است و نیاز به تعمیر دارد؟ مکش جاروبرقی SIEMENS شما کاهش یافته است؟ نمی خواهید جاروبرقی را به تعمیرگاه منتقل نمایید؟ هزینه تعمیرات برای شما مهم است؟

برای دریافت مشاوره و ارسال تعمیرکار با ما تماس ( 02141128 ) گرفته و یا فرم درخواست تعمیرکار را تکمیل کنید.

در کوتاه ترین زمان تعمیرکاران سرویس کالا، تعمیر جاروبرقی زیمنس را در محل شما انجام داده و مانند روز اول تحویلتان می دهند.

تعمیرات جاروبرقی زیمنس

تعمیرگاه مجاز تعمیرات جاروبرقی زیمنس در تهران

تکنولوژی ساخت بالا در تولید جاروبرقی های SIEMENS باعث شده که تعمیرات این دستگاه تبدیل به کاری تخصصی شود و برای تعمیر جاروبرقی های زیمنس نمی توان به هر تعمیر کار عمومی اعتماد کرد.
تعمیرکاران سرویس کالا، مرتبا دانش و مهارت خود را به روز کرده و با انواع مدل های جاروبرقی برند SIEMENS آشنایی کامل دارند.
تکنسین و تعمیرکاران مجرب و متعهد ما متخصص در عیب یابی و تعمیر جاروبرقی زیمنس در کوتاه ترین زمان هستند.
کارشناسان ما برای صرفه جویی در هزینه و زمان با تجهیزات کامل در محل حاضر شده و جاروبرقی شما را به گونه ای سرویس و تعمیر می نمایند که تا مدت ها هیچ ایرادی پیدا نکند.
تنها کافیست با شماره 02141128 تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت نمایید.

مهمترین ایرادات جاروبرقی زیمنس

عمده ترین ایراداتی که ممکن است برای جاروبرقی زیمنس پیش آید که نیاز به بررسی و عیب یابی توسط تعمیرکار مجرب دارد در ادامه ذکر شده است:

  • روشن نشدن جاروبرقی
  • استشمام بوی سوختگی
  • کار نکردن سیم جمع کن
  • صدا و لرزش اضافه
  • کاهش مکش جاروبرقی
  • داغ شدن بیش از حد جاروبرقی
  • خاموش شدن ناگهانی

در صورت مشاهده هریک از این ایرادات و بروز سایر مشکلات در جاروبرقی برای جلوگیری از آسیب بیشتر به دستگاه سریعا با سرویس کالا تماس بگیرید.


فرم درخواست مشاوره و ارسال تعمیرکار

    هزینه تعمیر جاروبرقی زیمنس

    هزینه تعمیرات جاروبرقی زیمنس بستگی به مشکل جاروبرقی و قطعه خراب شده شده نیازمند تعمیر یا تعویض دارد. تعیین هزینه دقیق تعمیر جاروبرقی زینمنس نیاز به بررسی و عیب یابی دستگاه توسط تعمیرکار دارد. بعد از بررسی اولیه میرزان هزینه برآورد و به مشتری اعلام می شود.
    سیاست کاری سرویس کالا ارائه خدمات و تعمیرات با هزینه کم و به صرفه برای مشتریان است. با تعمیر در محل، اولویت تعمیر قطعه به جای تعویض، استفاده از قطعات اورجینال جایگزین و تعیین نرخ بر اساس مصوبات اتحادیه و نهاد های نظارتی هزینه مشتریان تا پایین ترین حد ممکن کاهش خواهد یافت.
    هزینه تعمیرات جاروبرقی زیمنس در سرویس کالا کمترین و منصفانه ترین قیمت است. در عین حال بالاترین کیفیت خدمات ارائه می شود.

    اگر برای سرویس و تعمیر جاروبرقی خود به دنبال تعمیرگاه مجاز تعمیر جاروبرقی زیمنس در تهران هستید و به کیفیت خدمات اهمیت می دهید.
    اگر می خواهید از قطعات اورجینال زیمنس برای تعمیر دستگاه شما استفاده شود. اگر تخصص کارشناسان برای شما مهم است.
    اگر می خواهید دستگاه خود را با کمترین هزینه تعمیر نمایید، با تعمیرگاه جاروبرقی زیمنس در تهران تماس 02141128 بگیرید.

     چرا سرویس کالا را برای تعمیر جاروبرقی زیمنس انتخاب کنیم؟

    • دارای مجوز رسمی از اتحادیه و سابقه طولانی در تعمیر جاروبرقی زیمنس
    • بهره مندی از تعمیرکاران حرفه ای و متخصص
    • انجام تعمیرات در محل در سریع ترین زمان
    • هزینه های منصفانه و منطبق بر مصوبه اتحادیه
    • استفاده از قطعات اورجینال و اصلی برند برای تعمیرات
    • ضمانت خدمات و قطعات مورد استفاده
    تعمیرگاه جاروبرقی زیمنس در تهران

    عیب یابی جاروبرقی زیمنس

    گاهی ایراداتی برای جاروبرقی زیمنس پیش می آید که بدون نیاز به حضور تعمیر کار می توانید به راحتی آن را رفع نمایید.

    در این بخش به مهمترین ایرادات و راه حل رفع آن اشاره شده است.

    1 – کاهش قدرت مکش جاروبرقی : اگر قدرت مکش جاروبرقی کاهش یافته است موارد زیر را بررسی کنید:

    • پر بودن کیسه: پر بودن کیسه تا حد زیادی قدرت مکش جاروبرقی زیمنس را کاهش می دهد. به طور مرتب کیسه جاروبرقی را تخلیه یا تعویض نمایید.
    • گرفتگی لوله، خرطومی و پارویی: مسیر مکش جاروبرقی را بررسی کنید. اگر جسم خارجی در هر یک از قسمت ها گیر کرده است که جلوی مکش را می گیرد با احتیاط و بدون آسیب آن را خارج نمایید.
    • گرفتگی فیلتر ها. کثیف بودن و گرفتگی فیلتر ها توسط ذرات گرد و غبار تاثیر زیادی بر کاهش مکش جاروبرقی زیمنس دارد. به طور مرتب فیلتر های دستگاه را تمیز یا تعویض نمایید.

    2 – صدای زیاد : تولید صدای زیاد دلایل مختلفی دارد یک یاز آن ها تمیز نبودن فیلترهای دستگاه است.
    گرفتگی و کثیف بودن فیلترها موجب کاهش مکش و فشار زیاد به موتور و در نتیجه تولید صدای اضافه می شود. فیلتر های دستگاه را به موقع تمیز یا تعویض نمایید.

    3 – روشن نشدن جاروبرقی : روشن نشدن جاروبرقی زیمنس ممکن است به دلیل قطع جریان برق باشد. برای رفع این ایراد سالم بودن پریز برق، دوشاخه و سیم دستگاه را بررسی نمایید.

    4 – خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی : داغ شدن جاروبرقی زیمنس در اثر استفاده طولانی و بدون وقفه باعث خاموش شدن ناگهانی ان می شود. اجازه دهید دستگاه خنک شود آنگاه مجددا دستگاه را روشن کنید.

    آنچه گفته شد ابتدایی ترین دلایل خرابی و ساده ترین راه حل ها بود که هر فرد می تواند آن را انجام دهد.

    چنانچه با انجام این اقدامات مشکل جاروبرقی زیمنس شما رفع نشد قبل از هر اقدامی با تعمیرگاه مجاز تعمیر جاروبرقی زیمنس 02141128 تماس بگیرید.

    تلفن تعمیر گاه جاروبرقی زیمنس (سرویس کالا)

    برای ارتباط با سرویس کالا با شماره 02141128 تماس بگیرید. کارشناسان ما ابتدا مشاوره و راهنمایی لازم را به شما داده و در صورت نیاز درخواست اعزام تعمیر کار برای شما ثبت می شود. همچنین می توانید به صورت آنلاین فرم درخواست اعزام تعمیر کار را تکمیل نمایید.