چگونه صفحه لمسی مایکروویو را تعمیر کنیم؟

چگونه صفحه لمسی مایکروویو را تعمییر کنیم؟

چگونه صفحه لمسی مایکروویو را تعمیر کنیم؟

چگونه صفحه لمسی مایکروویو را تعمییر کنیم؟

مایکروویو در حال حاضر یکی از کارآمدترین تکنولوژی‌های پخت و آماده‌سازی غذا به حساب می آید. در ابتدا مایکروویو یک دستگاه لوکس به نظر می رسید که افراد خاصی از آن استفاده می کردند، اما امروزه به یک وسیله کاربردی تبدیل شده است که برای بیشتر افراد قابل تهیه و استفاده است. مزیت اصلی تابش مایکروویو این است که محتوای درون خود را به طور مساوی گرم می کند و غذا را در حداقل زمان آماده می کند. اگر مشکلی با صفحه لمسی مایکروویو دارید، می توانید با برخی اقدامات ساده مشکل آن را برطرف کنید. البته جزئیات آن بسته به مدل و ساخت مایکروویو متفاوت خواهد بود، اما دستورات کلی آن برای همه یکسان است. برای این کار کافی است ۱۰ دقیقه وقت بگذارید. | تعمیر ماکرفرو

مشکل سوئیچ غشایی ماکروویو

اگر دکمه های لمسی مایکروویو کار نمی کند، ممکن است به دلیل سوئیچ غشاء باشد. این سوئیچ های غشایی از دو لایۀ پلاستیک میالار با پوشش رسانا ساخته شده اند که روبروی یکدیگر قرار می گیرند. هنگامی که کلید صفحه لمسی مایکروویو را فشار می دهید، دو سطح با هم تماس می گیرند، یک مدار الکتریکی را کامل می کنند و سیگنال را به قسمت کنترل می فرستند. پوشش رسانا که روی سوئیچ غشائی قرار دارد به دلیل استفاده مکرر در طول زمان فرسوده می شود و باید تعویض شود.

برای این کار مایکروویو خود را از برق جدا کرده و جعبه را برای دسترسی به سوئیچ غشایی بردارید، سوئیچ غشایی معمولا به کنترل پنل متصل است. به احتمال زیاد سوئیچ غشاء با یک رابط تسمۀ مسطح به کنترل پنل وصل می شود، قبل از اقدام بهتر است این اتصال را بررسی کنید. قبل از انجام این آزمون باید نمودار الکتریکی مایکروویو را برای طرح ماتریس سوئیچ غشاء بررسی کنید. برای آزمایش صفحه لمسی از یک مولتی متر استفاده کنید. هنگامی که کلیدهای روی صفحه لمسی را آزمایش می کنید باید چند اهم مقاومت داشته باشد.

تعمیر کنترل پنل ماکروفر

اگر صفحه نمایش مایکروویو هنوز روشن است اما شما نمی توانید عددی را در صفحه لمسی مایکروویو وارد کنید، ممکن است مشکل از کنترل پنل باشد. هنگامی که شما دکمۀ صفحه لمسی مایکروویو را فشار می دهید، کنترل پنل سیگنال را به اجزای دیگر مایکروویو می فرستد تا حرارت ایجاد کنند. اگر سوئیچ غشایی به طور طبیعی کار می کند و اتصال به کنترل پنل خوب ظاهر می شود، احتمالا باید کنترل پنل تعویض شود. برق را قطع کنید و جعبه و مونتاژ کنترل را بردارید و آن ها را با یک کنترل پنل جدید عوض کنید.

 

تعمیر ظرفشویی آاگ | تعمیر یخچال فریزر آاگ | تعمیر جارو برقی آاگ

 

تعمیر تخصصی ماکروفر

در حال حاضر با پیشرفت روز افزون علم و تکنولوژی و همچنین کمبود وقت افراد زیادی مبادرت به استفاده از ماکروفر برای پخت و یا گرم کردن غذای خود کرده اند ، چرا که به وسیله آن می توانند در کمترین زمان ممکن غدای خود را آماده کنند .

مجموعه سرویس کالا با سابقه بسیار درخشان و همچنین تکنسین ها و مهندسان تعمیر کار مجرب توانایی تعمیر و سرویس تمامی برند های ماکروفر در سراسر تهران را دارد .

 

 

تماس با سرویس کالا

 

 

ماکروویومقالات

تعمیر ماکروویوخرید ماکروویوماکروویو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 15 =