تعمیر و عیب یابی جاروبرقی بوش و آاگ

تعمیر و عیب یابی جاروبرقی بوش و آاگ

 تعمیر و عیب یابی جاروبرقی بوش و آاگ

تعمیر و عیب یابی جاروبرقی بوش و آاگ

همانند تمام وسایل برقی جارو برقی شما نیز ممکن است دچار مشکلاتی در هنگان استفاده شود که می توانید برای حل این مشکلات از متخصصان و کارشناسان تعمیرات کمک بگیرید.

 

مثلا ممکن است زمانی که در حال استفاده کردن از جاروبرقی هستید و در حال جارو زدن خانه هستید یکباره جاروبرقی شما خاموش شود! اولین کاری که طبیعتا انجام میدهید این است که دکمه خاموش و روشن جارو رو چندین بار فشار دهید ولی خواهید دید که هیچ اتفاقی نمی افتد! باید بدانید که این مشکل ممکن است برای خیلی ها اتفاق بیفتد، و علت آن ممکن است مشکل پیدا کردن یاتاقان یا پروانه و یا بلبرینگ ها باشد.

خدمات پس از فروش بوش | نمایندگی بوش | تعمیر لباسشویی بوش | تعمیر ظرفشویی بوش

اگر در هنگام استفاده از جاروبرقی متوجه شدید که قدرت موتور آن کم شده و به سختی قادر به جذب گرد و خاک و زباله هاست ممکن است کیسه جاروبرقی شما پر شده باشد. و یا یک جسم خارجی در لوله جارو گیر کرده باشد و مانع درست کار کردن آن شود. پس لوله ها، کیسه و فیلتر را حتما چک نمایید. اگر بعد از چک کردن این موارد بهبودی در وضعیت کارکرد جارو اتفاق نیفتاد حتما با تعمیرکار خود تماس بگیرید.

اگر جاروبرقی روشن نشد چه کار کنیم؟ مهم ترین نکته در این زمینه می تواند وجود مشکلات برقی باشد. سیم برق جارو و یا حتی سیستم برقی ساختمان ممکن است باعث رخ دادن این مشکل باشند. اگر از عدم وجود این موارد اطمینان یافتید باید مواردی دیگری مانند رله جارو یا کلیدها توسط تعمیرکار شما چک شود.

 

مشکلی که در صورت بروز باید نگران آن باشد و در صورت بروز حتما در اسرع وقت اقدام به حل آن نمایید گرم شدن بیش از حد جارو است. در این حالت ممکن است موتور جارو نیم سوز شده باشد و اگر اقدام به تعمیر آن نشود جارو به طور کامل از کار خواهد افتاد.

تعمیر یخچال فریزر آاگ | تعمیر جارو برقی آاگ

جاروبرقیمقالات

تعمیرجارو برقیخرید جارو برقیعیب یابی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =