تعمیر و نگهداری اتو مو

تعمیر و نگهداری اتو مو

تعمیر و نگهداری اتو مو

برای نگهداری بهتر و اینکه اتوموی شما عمر طولانی تری داشته باشد هر زمانی که شما برای موهای خود از حالت دهنده ها و یا مواد کراتینه استفاده کردید پس از اینکه کار شما با اتومو تمام شد بلافاصله آن را خاموش کنید اما قبل از سرد شدن کامل اتومو با کمک یک دستمال نم دار صفحه های آن را تمیز کنید به شکلی که چیزی از مواد روی صفحه های آن باقی نماند زیرا در زمان داغی دستگاه امکان این وجود دارد مقداری از این مواد روی دستگاه باقی بماند و اگر آن را تمیز نکنید در اثر داغ و سرد شدن اتو مو در مدت زمانی کوتاه این مواد کاملأ سفت شده و به دستگاه شما آسیب می رسانند؛ توجه داشته باشید که برای تمیز کردن صفحه های دستگاه هرگز از ابزار تیز و یا مواد شوینده استفاده نکنید زیرا سبب آسیب رسیدن و خرابی آن می شود.

کار کردن با دستگاه

زمانی که برای اولین بار از این دستگاه استفاده می کنید از دمای پایین آن امتحان کنید تا به درجه دمای مناسب برای موهای خود برسید.

از این حالت دهنده های برقی در زمانی که موها کاملأ خیس هستند استفاده نکنید زیرا سبب آسیب رسیدن به موهای شما و همچنین اتومو می شود.

نکته: برای نگهداری اتوموی خود آن را در کیف مخصوص آن بگذارید و هرگز سیم آن را به دور دستگاه نپیچید زیرا باعث آسیب دیدن سیم و دستگاه می شود.

هنگامی که کار شما با اتومو تمام شد دوشاخه را از پریز بکشید تا در اثر نوسانات برقی به دستگاه آسیبی وارد نشود.

خرابی هایی که در اتومو ها رایج است.

  1. به هیچ عنوان روشن نمی شود.
  2. دستگاه روشن می شود اما گرم نمی شود.
  3. صفحه ی نمایشگر دستگاه درجه را نشان نداره و دستگاه به خوبی گرم نمی شود.
  4. دستگاه شما بوی سوختگی می دهد.
  5. سیم اتوموی شما خراب است.
  6. کابل آن اتصالی دارد.

 

به دنبال تعمیر لوازم خانگی خود هستید ؟ با سرویس کالا از طریق شماره تماس ۴۱۱۲۸-۰۲۱ تماس بگیرید !

مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 19 =