تعمیر و نگهداری از لپ تاپ

 تعمیر و نگهداری از لپ تاپ

 تعمیر و نگهداری از لپ تاپ

 تعمیر و نگهداری از لپ تاپ

بعد از خریداری لپ تاپ شما نیاز به نگهداری صحیح و استفاده درست از آن دارید، توجه داشته باشید که هرگز از لپ تاپ روی پاهای تان استفاده نکنید زیرا یکی از عوارض آن موجب آرتروز گردن، ایجاد مشکل برای پا ها می شود و برای سلامتی شما مضر است.

برای این که لپ تاپ تان همیشه سالم بماند و مشکل نرم افزاری یا سخت افزاری پیدا نکند، در صورت متصل بودن به اینترنت باید آن را مرتب آپدیت کنید و برنامه ها را به روز رسانی کنید، تا از ورود ویروس های مخرب به آن جلوگیری شود. توجه کنید و مراقب باشید هنگامی که لپ تاپ شما در یک فضای گرم بود هیچ گاه آن را روشن نکنید و اجازه دهید خنک شود سپس می توانید روشن کنید و استفاده کنید؛ حتی در زمستان و در شرایطی که لپ تاپ شما بسیار سرد شده بود، باز باید اجازه دهید لپ تاپ با دمای محیط سازگار شود سپس از آن می توانید استفاده کنید.

در مراقبت از لب تاب خود باید بسیار دقت کنید زیرا وسیله ای ظریف بوده و از آن به عنوان زیر دستی استفاده نکنید؛ به هیچ عنوان وسایل سنگین روی آن قرار ندهید زیرا ممکن است به بدنه و صفحه نمایشگر آن آسیب وارد شود. اگر لپ تاپ شما با مشکل مواجه شد و شما قصد تعمیر آن را داشتید دقت کنید که حتما آن را به یک متخصص حرفه ای نشان دهید و از او کمک بخواهید تا تعمیرات لازم را انجام دهد. برای حفظ و مراقبت بیشتر از آن سعی کنید که بالای سر لپ تاپ تان چیزی نخورید زیرا اگر تکه های ریز روی کیبورد لپ تاپ بیندازید در عملکرد آن دچار مشکل می شوید. مراقب باتری لپ تاپ باشید و آن را کم کم شارژ نکنید، اجازه دهید باتری به طور کامل و طبیعی شارژ شود در غیر این صورت عمر باتری شما کم می شود.

 

به دنبال تعمیر لوازم خانگی خود هستید ؟ با سرویس کالا از طریق شماره تماس ۴۱۱۲۸-۰۲۱ تماس بگیرید !

مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =