تعمیر و نگهداری از پرینتر

تعمیر و نگهداری از پرینتر

تعمیر و نگهداری از پرینتر

نگهداری و مراقبت از پرینتر دارای اهمیت بیشتری نسبت به خرید آن دارد، بسیاری از کسانی که از پرینتر استفاده می کنند شیوه ی مراقبت از آن را نمی دانند و باعث خراب شدن آن می شوند، زیرا پرینتر از قطعات بسیار ظریف و حساسی ساخته شده است و همواره حجم بالایی از نظر کاری را تحمل می کند، به همین دلیل باعث شده که پرینتر بسیار آسیب پذیر باشد.

برای مراقبت های صحیح از پرینتر لازم است بدانید که حتما این دستگاه به صورت افقی نصب شود، مراقب باشید دستگاه پرینتر را در معرض نور آفتاب قرار ندهید، برای جلو گیری از گرد و غبار به درون پرینتر بهتر است دستگاه را در کنار پنجره و یا محیط های آلوده نصب نکنید، و بدانید که گرد و غبار یکی از مخرب ترین مواردی است که می تواند به پرینتر شما آسیب وارد کند.

با داشتن یک سری اطلاعات جزئی می توانید اگر پرینتر تان با مشکل مواجه شد خود شما آن مشکل را بر طرف کنید، اما اگر احساس کردید و متوجه شدید که مشکل بزرگ و حساس است و مطمئن شدید که کار شما نیست، حتما پرینتر را به کسی که به صورت حرفه ای کار را بلد است و از تعمیرات پرینتر می داند، اجازه دهید که سریعا مشکل را بر طرف کند و پرینتر را تعمیر نماید. توصیه می شود پریز مورد استفاده از این پرینتر ها را از بقیه ی پریز ها جدا کنید زیرا اگر با هم در یک جا باشند، فشار به دستگاه پرینتر وارد می شود و همچنین توجه کنید که پریز دستگاه شل نباشد زیرا با ایجاد یک جرقه ی کوچک روی آن به پرینتر آسیب وارد نشود. به هیچ عنوان هنگام روشن بودن و وقتی که پرینتر در حال کار است، درب دستگاه پرینتر را باز نگذارید و آن را خاموش نکنید.

به دنبال تعمیر لوازم خانگی خود هستید ؟ با سرویس کالا از طریق شماره تماس ۴۱۱۲۸-۰۲۱ تماس بگیرید !

مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + دو =