تعمیر و نگهداری دی وی دی پلیر آاگ AEG

تعمیر و نگهداری dvd پلیر آاگ

تعمیر و نگهداری dvd پلیر آاگ

دستگاه DVD یکی از پخش کننده های موفق در حوزه ی فایل های نمایشی از قبیل: CD, DVD, و یا حتی رم و فلش هستند. استفاده آسان و کاربرد فراوان این دستگاه سبب شده است که در طول مدت کوتاهی به محبوبیت ویژه ای دست پیدا کند. شیوه نگهداری و چگونگی بهره گیری از لوازم برقی، رکن اصلی در طول عمر مفید دستگاه می باشد. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به شما راهکارهایی در جهت رفع مشکلات DVD ارائه دهیم:

  • درب DVDباز نمیشود:
  1. موتور مختص درب دستگاه دچار نقص فنی شده و باید تعویض گردد.
  2. تسمه مخصوص موتور درب شل شده است و نیاز به جایگزین دارد.

 

برای تعمیر جاروبرقی آاگ با شماره ۴۱۱۲۸-۰۲۱ تماس بگیرید !

 

  • دستگاه هیچگونهCD و DVDرا بالا نمی آورد:
    1. لنز DVDکثیف بوده و برای رفع این مشکل می بایست به وسیله الکل و دستمال پارچه ای تمیز، لنز را به آرامی پاک کنید. به خاطر داشته باشید که لنز دستگاه از سیستمی فوق العاده حساس برخوردار است و در صورت اعمال فشار و یا کوچکترین جابجایی معیوب شده و باید تعویض شود.
    2. موتور مختص چرخاندن DVDو CDکند می چرخد. علت اصلی این مشکل کثیف شدن محور گردش موتور می باشد. در این قسمت با مرور زمان، گرد و غبار جمع می شود. برای پاکسازی این قسمت می توانید از اسپری کنتاکت شور چرب و یا الکل بهره بگیرید. در این مرحله باید توجه داشته باشید که در حین شست و شوی موتور، سطح روی لنز را آلوده نکنید. در واقع با تمیز کردن این بخش، دور موتور به حالت اولیه خود بازمیگردد.
  • درب دستگاه فورا باز و بسته میشود:

در چنین شرایطی کلید های مخصوص باز و بسته کردن درب کثیف و یا معیوب شده اند. برای رفع این مشکل میتوانید به آرامی دستگاه را باز کرده و پلاتین های مخصوص درب DVD را با کنتاکت شور بشویید. در صورت رفع نشدن اختلال، دستگاه دچار نقص فنی نرم افزاری شده و برای تعمیر نیازمند نیروی ماهر و متخصص در این زمینه می باشد.

 

برای تعمیر لباسشویی آاگ با شماره ۴۱۱۲۸-۰۲۱ تماس بگیرید !

لوازم خانگیمقالات

AEGآاگتعمیرات آاگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =