تعمیر و نگهداری پکیج دیواری

پکیج دیواری بوش

پکیج دیواری بوش

تعمیر و نگهداری پکیج دیواری

پکیج‌های دیواری یکی از محبوب‌ترین و مهم‌ترین لوازم جهت تأمین گرمایش خانه‌ها محسوب می‌شود. این دستگاه دارای برتری‌های فراوانی نسبت به سایر سیستم‌های گرمایشی منازل می‌باشدتأمین آب گرم برای استفاده روزانه و نیز ایجاد گرمای متعادل و مناسب در فصول سرد، اصلی‌ترین ویژگی پکیج‌های دیواری به حساب می‌آیند. توجه به نگهداری صحیح این وسیله باعث کاهش خسارات و هزینه‌های تعمیر و سرویس آن خواهد شد که عبارت‌اند از:

  1. رسوب املاح در لوله ها و قطعات پکیج، یکی از خطراتی است که باعث آسیب جدی به آنها خواهد شد. این رسوب زدایی زمانی اهمیت بیشتری پیدا می کند که آب مورد استفاده برای این پکیج ها، دارای املاح و سختی فراوان باشد.
  2. کنترل شیرهای آب یکی از نکات مهم برای استفاده صحیح از این دستگاه می باشد. فشار آب وارد شده به دستگاه باید متناسب باشد چراکه فشار کم یا زیاد، باعث آسیب به دستگاه خواهد شد.
  3. از جمله نکات مهم جهت سرویس پکیج های دیواری، تنظیم شیر گاز است. بررسی و تنظیم پیچ و مهره های شیرگاز نیازمند وجود تخصص است که در صورتی که بدرستی انجام نشود باعث بروز مشکل در فشار گاز خواهد شد. قرار دادن یک صافی بر روی شیرگاز باعث افزایش عمر آن خواهد شد.
  4. اگر پکیج های دیواری دارای فن باشد لازم است که عملکرد آنها را بررسی کنیم ولی در پکیج های بدون فن، بررسی مسیر دودکش برای اطمینان از باز بودن آن ضروری است. اطمینان از سالم بودن دودکش، عدم وجود درز در اتصالات و نیز اطمینان از باز بودن دریچه های اکسیژن، برای حفظ ایمنی و جلوگیری از خطرات احتمالی دارای اهمیت می باشد.

 

برای تماس با نمایندگی آاگ با شماره ۴۱۱۲۸-۰۲۱ تماس بگیرید !

بیشترین عیوب پکیج ها

  • سرد شدن آب

گرفتگی مبدل حرارتی، اصلی ترین دلیل این مشکل است که برای تعمیر لازم است رسوب زدایی شده و اقدام به تعویض مبدل خراب کرد. البته گاهی ممکن است سرد شدن آب به دلیل، خرابی شیر سه راهی و یا فشار بالای آب ورودی نیز باشد.

  • تولید صدای زیاد

منشا این مشکل ممکن است خرابی و یا گرفتگی قطعات موجود در مسیر جریان آب داخل پکیج باشد. اما مهم ترین دلیل آن، ورود هوا به داخل پکیج می باشد. فشار گاز و عدم کارکرد درست جرقه زن نیز منجر به ایجاد صداهای بلند و ناهنجار در پکیج می گردد. بهترین تعمیر برای این مشکل، هواگیری و بررسی کلیه اتصالات و قطعات داخل پکیج میباشد.

لوازم خانگیمقالات

بوشپکیج دیواری بوشتعمیرات بوشخرید لوازم خانگی بوش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 11 =