راهنمای استفاده صحیح از ماکروویو آاگ AEG

راهنمای استفاده صحیح از ماکروویو

راهنمای استفاده صحیح از ماکروویو

تعمیر و نگهداری ماکروویو آاگ AEG

روند کاری ماکروویو با اندکی تفاوت مانند ماکروفر می باشد. به طور کلی از این دستگاه برای پخت و یا گرم کردن مواد غذایی در کوتاه ترین زمان استفاده می کنند. همان طور که می دانید نحوه صحیح نگهداری لوازم برقی، تاثیر بسزایی در طول عمر آن خواهد داشت.

قبل از هر چیز باید به شما یادآوری کرد که ماکروویو از سیستم داخلی پیچیده ای برخوردار است؛ لذا تعمیر و تعویض قطعات آن تنها به وسیله نیروی کار متبحر انجام پذیر است. برق کشی این دستگاه به قدری قوی است که حتی در هنگام عدم اتصال به برق نیز، ولتاژ برق بالایی را در خود ذخیره می کند و در صورت عدم مهارت در تعمیر، فرد را دچار آسیب خواهد کرد.

 

برای تعمیر لباسشویی آاگ با شماره ۴۱۱۲۸-۰۲۱ تماس بگیرید !

 

 با ما باشید تا در ادامه ی مطلب شما را با چگونگی استفاده از ماکروویو آاگ درست دستگاه آشنا کنیم

  • برای افزایش طول عمر ماکروویو باید همیشه فضای داخلی دستگاه را تمیز نگهدارید. به یاد داشته باشید که ترشحات به جا مانده در درون ماکروویو موجب خرابی و کاهش عملکرد آن خواهد شد.
  • دستگاه را بدون قرار دادن مواد غذایی در داخل آن روشن نکنید. این کار سبب گرم شدن بیش از حد درون ماکروویو و آسیب رسی به اجزای آن خواهد شد.
  • از ماکروویو برای گرم کردن مایعات مخصوصا آب استفاده نکنید؛ چرا که حرارت بیش از اندازه دستگاه آب را بر خلاف ظاهرش بسیار داغ کرده و احتمال سوختگی در شما را افزایش خواهد داد.
  • برای پخت انواع غذا، از گزینه های متناسب با دمای استاندار استفاده کنید.
  • از محکم بستن درب ماکروویو بپرهیزید. اعمال فشار و ضربه در هنگام بستن درب موجب آسیب رسیدن به کلید های دستگاه و یا حتی ترکیده شدن فیوز داخلی آن میشود.
  • در صورتی که قطعات جانبی دستگاه معیوب شده اند، نسبت به تعویض آن ها اقدام نمایید. فیلتر های زغال چوب، حباب های لامپ، سینی، صفحه گردون و معلق، دستگیره درب و… از این قبیل هستند.

 

برای تعمیر جاروبرقی آاگ با شماره ۴۱۱۲۸-۰۲۱ تماس بگیرید !

تعمیر ماکروویو بوش و آریستون

مجموعه سرویس کالا با دارا بودن تکنسین های بسیار مجرب آماده تعمیر و نگهداری ماکروویو با برند های بوش و آریستون می باشد، برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید .

ماکروویومقالات

تعمیر ماکروفرتعمیر ماکروویوخرید ماکروویوفرق ماکروفر با ماکروویوماکروفرماکروویو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + نوزده =