راهنمای تعمیر فر توکار بوش

راهنمای تعمیر فر توکار بوش

راهنمای تعمیر فر توکار بوش

راهنمای تعمیر فر توکار بوش

معمولا برای جلوگیری از بروز مشکل و خرابی در تمام لوازم خانگی و برقی، با رعایت نکاتی ساده می توان تا مدت ها بدون نیاز به تعمیر، از آنها استفاده نمود. اما در صورت ایجاد خرابی هم می توان به سادگی و بدون نیاز به تعمیرکار متخصص آن را در منزل تعمیر کرد. یکی از این لوازم منزل که امروزه کارایی زیادی دارد، فر توکار می باشد. در ادامه دو مورد از رایج ترین و اصلی ترین مشکلات ایجاد شده در فر توکار را به صورت مختصر بررسی می کنیم.

وجود مشکل در کارکرد فر توکار بوش

در صورتی که عملکرد فر توکار شما ضعیف شده و کارایی سابق را ندارد، می تواند به علت خرابی المنت حرارتی یا معیوب شدن ترموستات باشد و عدم توجه به تعمیر و برطرف نمودن آن می تواند عملکرد فر را به طور کامل متوقف نماید. در این حالت تنها کار لازم برای تعمیر، شناسایی قطعه معیوب و جایگزینی آن است.

عدم انتقال برق به فر توکار بوش

نداشتن حرارت در فر توکار علامت نرسیدن برق به آن می باشد. در واقع علت اصلی آن می تواند سوختن یک المنت و یا خراب شدن یک فیوز در داخل دستگاه باشد. نرسیدن برق به فر توکار را می توان از متوقف شدن تایمر نیز متوجه شد. در این حالت جعبه قطع کننده مدار فر را بررسی کرده و آن را دوباره راه ‌اندازی و تنظیم کنید. اگر مشکل برطرف نشد باید برق را از مدار قطع کنید. اگر فر توکار بر روی ۲۲۰ ولت قابل اجرا است، یک سوییچ دو طرفه بر روی صفحه کنترل مدار وجود دارد که کنترل برق رسانی به دستگاه را بر عهده داشته و در غیر اینصورت دو سوئیچ تک که کاهش برق در فر را به عهده دارند. در این بررسی فیوزها به دقت چک می شوند و در صورت وجود فیوز معیوب یا سوخته، جایگزین و تعویض خواهد شد.

 

به دنبال تعمیر فر توکار بوش هستید با نمایندگی بوش از طریق شماره ۴۱۱۲۸-۰۲۱ تماس بگیرید .

 

تعمیر گاز و فرمقالات

تعمیرات بوشفر بوشفر تو کارفر تو کار بوش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 19 =