راهنمای تعمیر و نگهداری سیستم تهویه مطبوع

تعمیر تهویه مطبوع تمامی برندها

تعمیر تهویه مطبوع تمامی برندها

تعمیر و نگهداری سیستم تهویه مطبوع

سیستم تهویه مطبوع، بخش مهمی از یک ساختمان را شامل می شود که هدف آن ایجاد یک فضای راحت برای کار و زندگی است. یک سیستم تهویه مطبوع مناسب می تواند دما را کنترل کرده و رطوبت لازم برای ساختمان را ایجاد نماید و کیفیت هوا را به حد مطلوب برساند. علاوه بر آن، تهیه مطبوع یک ساختمان، نقشی اساسی در کنترل آلاینده ها نیز ایفا می کند.

تضمین عملکرد سیستم تهویه مطبوع، نیازمند انجام مجموعه خدماتی است که در فواصل زمانی معین باعث نگهداری و طول عمر آن می شود. این خدمات که اغلب توسط متخصصان آشنا به این سیستم صورت می گیرد که تمیز کردن اصولی و ضدعفونی کردن سیستم مهم ترین آنها می باشد. برای این کار لازم است کانال های هوا از هرگونه غبار، آلودگی و بخار پاک شود.

اما این سیستم زمانی نیازمند تعمیر می شود که عملکرد آن دچار نقص شده باشد در این صورت نیاز است که هرچه سریع تر، کارشناس مربوطه را در جریان امر قرار دهید.

 

برای تعمیر لباسشویی آاگ با شماره ۴۱۱۲۸-۰۲۱ تماس بگیرید !

 

 علائمی که نشان دهنده لزوم تعمیر سیستم تهویه مطبوع می باشد شامل موارد زیر می باشد:

  1. در صورتی که در طی کارکردن دستگاه، سر و صدایی از سیستم شنیده شود علامت خرابی و زنگ خطر محسوب می شود. این صداها هشداری برای نصب نادرست و یا ضعیف برخی از قطعات سیستم می باشند که لازم است برای جلوگیری از فرسایش سیستم تهویه مطبوع، هر چه زودتر، علت اصلی صداهای آن تشخیص داده شده و تعمیر گردد.
  2. وجود لرزش شدید نیز از علائمی است که بیانگر خرابی در سیستم تهویه مطبوع می باشد. این مورد نیز نیازمند حضور افراد خبره و متخصص برای تشخیص و بررسی علت اصلی آن می باشد.
  3. استشمام بوی نامطبوع و ماندگی در کانال های هوا نیز نشانگر آسیب به برخی نقاط دستگاه و نیاز به حضور متخصص توانا جهت تعمیر آن می باشد.

 

برای تعمیر جاروبرقی آاگ با شماره ۴۱۱۲۸-۰۲۱ تماس بگیرید !

لوازم خانگیمقالات

آاگتعمیر لوازم خانگیتعمیرات آاگتهویه مطبوعخرید وسایل خانگی آاگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 4 =