راهنمای تعمیر و نگهداری کتری برقی آاگ

کتری برقی ااگ

کتری برقی ااگ

تعمیر و نگهداری کتری برقی آاگ AEG

یکی از لوازم خانگی موجود در اغلب منازل کتری برقی می باشد. این وسیله در عین سادگی، بسیار پرکابرد است و در صورت مصرف درست و اصولی می تواند در طی سالیان زیاد، همواره مورد استفاده قرار بگیرد. رعایت نکات ساده ای همچون رسوب زدایی المنت برای جلوگیری از کاهش راندمان حرارتی کتری، جداکردن دو شاخه از برق پس از استفاده از کتری ، جلوگیری از ریختن بیش از حد آب در داخل کتری و کنترل لاستیک آب بندی بین المنت و بدنه و مواردی از این قبیل، می تواند تضمینی جهت سالم ماندن این وسیله باشد. اما از شایع ترین عیب های این دستگاه برقی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

برای تعمیر لوازم خانگی ااگ خود با نمایندگی آاگ به شمراه ۴۱۱۲۸-۰۲۱ تماس بگیرید !

 

۱- چراغ کتری برقی روشن است اما آب را گرم نمی کند : این عیب ممکن است به دلیل قطع بودن المنت باشد که با تعویض آن قابل رفع است و یا ممکن است اتصال المنت به کلید قطع شده باشد که لازم است مدار را بررسی کرده و اتصال را برقرار کنید.

۲- چراغ کتری خاموش است و کتری گرم نمی کند : ممکن است کلید توسط بی متال قطع شده باشد که باید ترموستات تعویض شود. خرابی یا قطع سیم رابط و دوشاخه نیز می تواند دلیل بعدی این اشکال باشد که با کنترل مدار مربوط به سیم های رابط، می توان برای تعویض یا ترمیم آنها اقدام نمود.

۳- خاموش نشدن کتری بصورت خودکار : علت این مشکل می تواند در فرسودگی پلاتین کلید باشد که با تعویض آن، برطرف می شود. شل بودن اتصال ها، بسته نبودن درب، شکستگی صفحه بی متال نیز از دیگر دلایل این خرابی بشمار می رود.

۴- نشتی کتری : شل شدن پیچ المنت، پر شدن بیش از حد کتری، داغ شدن ترموستات با بخار آب از دلایل اصلی نشتی کتری برقی هستند.

۵- گرمای کتری مطلوب نیست : رسوب گرفتگی المنت و خرابی آن علت اصلی این عیب می باشد که با رسوب زدایی و تعویض المنت قابل رفع است.

برای تعمیر جاروبرقی آاگ با شماره ۴۱۱۲۸-۰۲۱ تماس بگیرید !

 

تعمیر کتری برقی تفال و دلونگی

سرویس کالا با دارا بودن تکنسین های مجرب و با تخصصص در زمینه تعمیرات لوازم خانگی آماده تعمیر انواع چای ساز کتری برقی اسپرسو ساز با برند های تفال و دلونگی می باشد، برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید .

لوازم خانگیمقالات

آاگبوشتفالخرید لوازم خانگی آاگدلونگیلوازم خانگی آاگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − شش =