رفع بوی بد لباسشویی با تنظیم دما

رفع بوی بد لباسشویی

رفع بوی بد لباسشویی


رفع بوی بد لباسشویی با یک کار ساده

رفع بوی بد لباسشویی

رفع بوی بد لباسشویی

لباس هایتان بعد از شست و شو در لباسشوئی کاملا تمیز نمی شوند؟ نیاز به رفع بوی بد لباسشویی دارید؟

بعد از شست و شو بر روی لباس ها آثار ماده شوینده مشاهده می کنید؟ احتمالا سردی آب در حدی است که لباس ها به خوبی شسته نشده یا ماده شونده به خوبی در آن حل نمی شوند.

اگر دمای آب زیر ۶۵ درجه باشد، حتی افزایش مایع شوینده هم نمی تواند تاثیری در شستشوی بهتر داشته باشد.

زیرا در این دما حتی به درستی ماده شوینده(پودر، قرص یا شامپو) در آب حل نمی شوند.

نکته: این آموزش مخصوص لباسشویی های درب از بالاست.

 

دمای لباسشویی، یک فاکتور مهم

مثل همیشه لباسشویی خود را آماده شست و شو کرده اما قبل از این که دکمه استارت را بزنید دمای آب را با استفاده از یک دما سنج اندازه گیری کنید.

آبی ورودی به ماشین لباسشویی معمولا از شیر آب سرد است.

دمای آب برای شست و شو باید در محدوده ۶۵-۸۵ درجه باشد در غیر این صورت لباس ها به درستی شسته نخواهند شد.

برای اطمینان از اینکه لباس ها خوب شسته شوند کافیست دمای آب را با استفاده از یک دماسنج مخصوص پخت و پز مثل شکل (که دماهای پایین را اندازه می گیرد )، آب را در دماهای سرد، گرم و داغ اندازه گیری نمائید.

اگر دمای آب در وضعیت “سرد” زیر ۶۵ درجه بود برای شست و شوی بهتر (توجه شود) در دور اول شست و شو آن را در وضعیت گرم قرار می دهیم تا چرک لباس ها و ماده شوینده به خوبی در آن حل شود.

اگر دمای آب در حالت “گرم” زیر ۸۵ درجه بود (در زمستان امری طبیعی است) دمای آب را برای یک دور شست و شو یا برای دور های اول و آخر شست و شو بر روی “داغ” تنظیم نمایید.

یا یک راه دیگر آن است که اول ماشین لباسشویی را با استفاده از آب داغ پر کرده یا شلنگ آب داغ را به آن وصل و سپس آن را روشن نمایید.

اشکالی ندارد اگر بخواهید با استفاده از پودرهای مخصوص در آب سرد لباس های خود را بشویید، آب سرد هم لباس های شما را تمیز می کند و حتی در مصرف انرژی صرفه جویی خواهید کرد.

ولی همیشه از آن استفاده نکنید چون معمولا چرک ها و ماده شوینده در آب حل نشده باقی می مانند و حتی این یکی از دلایلی است که بعضی اوقات بعد از خشک شدن لباس ها هنوز بر روی آن ها آثار ماده شونده مشاهده می کنید.

در صورتی که در مورد تعمیرات لوازم منزل از جمله تعمیر لباسشویی بوش یا تعمیر لباسشویی AEG سوالی داشتید می توانید با متخصصان نمایندگی AEG یا متخصصان نمایندگی بوش تماس حاصل فرموده و یا با شماره های زیر تماس حاصل بفرمائید:

لباسشوییمقالات

تعمیر لباسشوییتعمیر لباسشویی AEGتعمیر لباسشویی بوشرفع بوی بد لباسشویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 − 1 =