رفع مشکل لرزش شدید ماشین لباسشویی

تعمیر لرزش ماشین لباسشویی

تعمیر لرزش ماشین لباسشویی

رفع مشکل لرزش شدید ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی وسیله‌ای است که برای شستن رخت ها به کار می‌رود. قرار دادن  پوشاک  درون آب به تنهایی باعث تمیزی آن نمی‌شود بلکه باید آب با فشار به الیاف‌های پارچه برخورد کند اکثر ماشین‌های لباسشویی با چرخاندن لباس درون غلطک‌های فلزی پرآب این کار را انجام می‌دهند. یکی از معایبی که ماشین لباسشویی ممکن است دچار آن شود، لرزش نامطلوب دستگاه می باشد. در این مقاله سعی می شود راهکارهایی جهت جلوگیری از این موضع بیان کنیم .

نخستین مرحله در رفع هر عیبب, تشخیص علت آن می باشد. یکی از عوامل اصلی ایجاد لرزش و صدای نامطلوب در ماشین لباسشویی قرار گرفتن لباس ها در ته مخزن به دلیل نیروی جاذبه می باشد. معمولا برای رفع این مشکل شرکت های مختلف در صدد بالانس کردن لباس ها در مخزن شستشو بوده اند. | تعمیر ماشین لباسشویی

مسائل مربوط به تعمیر ماشین لباسشویی

با توجه به پیشرفت صنعت، امروزه بیشتر کارهای شخصی ما از جمله شستن لباس، ظرف غذا و دیگر کارهای شخصی ما را ماشین‌ها انجام می‌دهند. در بسیاری از موارد دیده شده است که مصرف کنندگان از این گونه ماشین‌ها به شیوه مطلوب استفاده نمی‌کنند و با توجه به رفتارهای غیر اصولی که با این ماشین‌ها می‌کنند؛ باعث خراب شدن و بالا رفتن هزینه‌ها می‌شوند

اگر ماشین لباسشویی شما به تازگی دچار لرزش شده است:

  • کمک های ضد لرزش را چک کنید چرا که هر چند سال یکبار نیاز به تعویض دارند.
  • محل نصب دستگاه باید تراز باشد این مورد را نیز چک کنید. در صورتی که تراز نیست با استفاده از تنظیم پایه های ماشین لباسشویی میتوانید آن را تراز کنید.

اگر ماشین لباسشویی شما نو است و دچار لرزش شده است موارد زیر را بررسی نمایید:

  • هرگز نباید لباها را به صورت نامتوازن در مخزن شستشو قرار دهید. قرار دادن لباسها بصورت گلوله شده در مخزن لباسشویی می تواند عامل لرزش باشد.
  • محل نصب ماشین لباسشویی باید تراز باشد اگر چنین نیست اقدام به تنظیم پایه های ماشین برای تراز شدن آن کنید.
  • پیچ ترنسلیت را باز کنید: اکثر ماشین های لباسشویی دارای پیچی برای ثابت کردن مخزن در هنگام حمل و نقل هستند کنترل کنید این پیچ باز شده باشد.
  • هیچگاه بیش از ظرفیت ماشین لباسشویی در آن لباس نریزید.
  • هیچگاه کمتر از ظرفیت ماشین لباسشویی در آن لباس نریزید.
  • عدم تخلیه ی آب ماشین لباسشویی یا کند تخلیه شدن آن نیز می تواند باعث بروز این مشکل شود.

 

لباسشوییمقالات

تعمیر لباسشوییتعمیر لوازم خانگیلباسشویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =