آموزش رفع مشکل لرزش و تکان خوردن ماشین لباسشویی بوش

آموزش رفع مشکل لرزش و تکان خوردن ماشین لباسشویی بوش

 

آموزش رفع مشکل لرزش و تکان خوردن ماشین لباسشویی بوش

مشکل تکان خوردن ماشین لباسشویی چیست؟

ممکن است بارها برای شما پیش آمده باشد که ماشین لباسشویی در حین کار کردن دچار لرزش و تکان می شود. این لرزش با ایجاد سر و صدا همراه است. اولین کاری که باید برای رفع این مشکل انجام دهید، چک کردن تراز بودن ماشین لباسشویی است. زیرا ممکن است به دلیل تراز نبودن این مشکل ایجاد شود. در غیر این صورت باید موارد دیگر را بررسی کنید. در این جا به چند مورد از دلایل ایجاد لرزش و تکان خوردن ماشین لباسشویی اشاره می کنیم. با نمایندگی بوش همراه باشید .

 

دلایل ایجاد لرزش و تکان خوردن ماشین لباسشویی و رفع آن ها

توزیع نامتوازن لباس ها: در صورتی که مقدار لباس های درون ماشین لباسشویی بیش از ظرفیت آن باشد. ممکن است باعث لرزش و تکان خوردن ماشین شود. هم­چنین در صورت یکنواخت و متعادل نبودن لباس ها درون ماشین می تواند باعث بروز این مشکل شود.

کمک فنر: اگر این قطعه که در در قسمت بیرونی زیرین دیگ قرار دارد و باید از طریق پنل جلو و عقب ماشین به آن دسترسی پیدا کرد، دچار نقص شده باشد باعث لرزش ماشین لباسشویی می شود.

فنرهای دیگ: کار این قطعه ثابت نگه داشتن دیگ به پایه ماشین لباسشویی است. در صورت معلق بودن این فنرها ماشین لباسشویی دچار لرزش و تکان می شود. برای رفع این مشکل بهتر است از یک متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

تسمه کاهش حرکت دیگ: از نام این قطعه مشخص است که باعث کاهش حرکت دیگ می شود. در صورت خرابی این تسمه باید بلافاصله تعویض شود.

وزنه های بالانس: این وزنه ها برای ایجاد بالانس به قسمت بیرونی دیگ متصل شده اند.  در صورتی که این وزنه ها از دیگ جدا شوند، باعث ایجاد لرزش خواهند شد.

سایر قطعات ماشین لباسشویی: لرزش و تکان خوردن ماشین لباسشویی ممکن است مربوط به قطعات دیگری مانند حلقه کمک فنر، قطعات و بلبرینگ مخزن، پد پوششی دیگ و فلکه ی آبکش و قطعات مربوط به دیگ نیز باشد. برای رفع این مشکلات باید از یک تعمیرکار حرفه‌ای ماشین لباسشویی کمک بگیرید.

 

 

 

لباسشوییمقالات

ماشین لباسشوییویبره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =