مشکلات درب ماکروفر آاگ

مشکلات درب ماکروفر آاگ

مشکلات درب ماکروفر آاگ

مشکلات درب ماکروفر آاگ چیست ؟

مایکروفر از حمله وسایل پرکاربرد در خانه‌ها و سایر محل‌هایی است که نیاز دارند پخت سریع و آسان مواد غذایی را داشته باشند. این وسیله با استفاده از برق شهری کار می‌کند. در مواردی ممکن است دستگاه دچار عیب شده و روشن نشود. دو دلیل بسیار مهم و ابتدایی برای روشن نشدن مایکروفر و تعمیر آسان آن در منزل وجود دارد که در زیر شرح داده می‌شوند.

با نمایندگی آاگ همراه باشید .

۱) چفت درب مایکروفر و تعویض آن

هنگامی‌که درب مایکروفر به‌درستی چفت نمی‌شود و به‌درستی عمل نمی‌کند اولین چیزی که باید موردبررسی قرار گیرد گیره‌ی در است. گر ا برنامه‌ریزی پفت و گیره‌ی در درست نباشد، درب چفت نمی‌شود و مایکروفر ممکن است روشن نشده و شروع به کار نکند. هم‌چنین ممکن است گیره و چفت آن پوسیده‌شده باشند که در این صورت باید آن‌ها را تعمیر و یا تعویض کنیم. گیره‌ی در شامل دو قسمت چفت و دستگیره است. باید این دو قسمت بسته به نوع طراحی‌شان بازشوند. اگر خراب بودند باید تعویض شده و دوباره متصل شود.

۲) میکرو سوییچ درب مایکروفر

مایکروفر وسیله ای است که پس‌ازآن که مواد غذایی در آن قرارگرفته می‌شود و دکمه‌ی شروع به کار آن زده می‌شود شروع به فعالیت طبق برنامه‌ی موردنظر می‌کند. اولین نکته این است که درب مایکروفر کاملاً بسته شود چون در غیر این صورت مایکروفر شروع به کار نمی‌کند. اگر در درب مایکروفر مشکل ایجادشده باشد ممکن است این ایراد به دلیل خرابی میکرو سوییچ درب مایکروفر باشد. برای رفع این نقص باید میکرو سوییچ درب را کاملاً از مایکروفر جدا کرده و تعویض کنیم؛ اما برای دانستن این‌که این میکرو سوییچ خراب است باید آن را با مولتی متر چک کنیم. پس از اطمینان از خرابی دستگاه آن را تعویض می‌کنیم. پس از تعویض درب کاملاً بسته شده و دستگاه شروع به کار می‌کند.

 

ماکروویومقالات

درب ماکروفرماکروفرمشکلات ماکروفر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + شش =