مشکلات رایج ماشین ظرفشویی بوش و آاگ

مشکلات رایج ماشین ظرفشویی بوش و آاگ

مشکلات رایج ماشین ظرفشویی بوش و آاگ

مشکلات رایج ماشین ظرفشویی بوش و آاگ

با وجود تمام مراقبت هایی که از ماشین ظرفشویی خود به عمل می آورید از هم ممکن است به دلایل مختلفی دچار مشکلاتی شود و احتیاج به تعمیر و سرویس داشته باشد.

 

مثلا ممکن است بر اثر ایجاد مشکل در سیستم برقی ساختمان مسکونی تان و به وجود آمدن اتصالات برقی سیم برق ماشین ظرفشویی دچار سوختگی یا آسیب دیدگی شود. و هنگامی که قصد استفاده از ماشین را دارید علیرغم تلاش شما ماشین روشن نشود.

خدمات پس از فروش آاگ | نمایندگی AEG | تعمیر لباسشویی آاگ | تعمیر ظرفشویی آاگ

اگر ماشین ظرفشویی کار نمی کند ولی صفحه نمایشگر آن روشن می شود ممکن است مشکلی در باز و بسته شدن درب ماشین ایجاد شده باشد. و یا فیوز ماشین دچار ایراد شده باشد.

در صورتی که آب قطع باشد و یا فشار آب ساختمان کم باشد ماشین ظرفشویی قادر به آبگیری و شروع بکار نخواهد بود. ولی اگر مشکلی در آب ورودی وجود نداشته باشد و باز هم ماشین ظرفشویی قادر به آبگیری نباشد احتمالا شیر برقی محصول دچار مشکل شده است.

 

عکس این قضیه نیم ممکن است اتفاق بیفتد یعنی ماشین ظرفشویی آبگیری و شستشو را انجام می دهد ولی در زمان آبکشی قادر به تخلیه آب درون مخزن نمی باشد. در این حالت ساده ترین حالتی که ممکن است رخ داده باشد بروز مشکل در شیلنگ تخلیه ماشین است. ممکن است جسمی خارجی در شیلنگ تخلیه گیر کرده باشد و راه خروج آب را بسته باشد. وجود ایراد در پمپ تخلیه و مگنت ظرفشویی و همچنین فیلترها ممکن است عوامل دیگر بروز این مشکل باشد که باید بررسی آن را به کارشناس و سرویسکار ماهر بسپارید.

خدمات پس از فروش بوش | نمایندگی بوش | تعمیر لباسشویی بوش | تعمیر ظرفشویی بوش

ماشین های ظرفشویی پس از مرحله شستن ظرف ها، مرحله خشک کردن را آغاز می کنند و به کمک فرآیند خشک کن اقدام به خشک کردن و جلا دادن ظرف های شسته شده می کنند. اگر بعد از شستشو ظرف ها در ماشین ظرفشویی شما خشک نمی شوند. ممکن است برنامه شستشوی مناسبی را انتخاب نکرده باشید، مایعی که باید برای جلا دادن ظرف ها در مرحله خشک کن در ماشین ریخته شده باشد را فراموش کرده باشید. و یا ایراداتی در المنت محصول بوجود آمده باشد.

 

ظرفشوییمقالات

بوش و آاگماشین ظرفشویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 5 =