تعمیرگاه یخچال صنعتی زیمان (GEM)

تاریخچه شرکت سردآوران دامنه البرز (زیمان)

تعمیر یخچال صنعتی زیمان

تعمیر یخچال صنعتی زیمان

این مجموعه فعالیت خود را در سال ۱۳۸۲ در قالب یک کارگاه تولیدی در زمینه طراحی و ساخت یخچال فریزر فروشگاهی با ظرفیت سالانه هزار دستگاه آغاز نمود و توانست با جلب رضایتمندی مشتریان از طریق ارائه محصولات با کیفیت، ظرفیت تولید خود را در مدت چهار سال، سه برابر افزایش دهد.

در سال ۱۳۸۸ به منظور رقابت با محصولات وارداتی اقدام به طراحی و تولید یخچال های بطری سرد کن سایز ۶۰ سانت و فریزر های خوابیده شیشه محدب ۴۰۰ لیتری و ۵۰۰ لیتری با فریم آلومینیومی نمود و توانست ضمن ایجاد اشتغال مستقیم برای ۳۰ نفر و تولید ۶۷۰۰ دستگاه سالانه گامی در راستای کاهش وابستگی این صنعت به محصولات خارجی بردارد.
در سال ۱۳۹۲ شرکت سردآوران دامنه البرز با هدف رشد و توسعه این صنعت با بهره گیری از تجربه، دانش و فن آوری روز تاسیس گردید و محصولات تولیدی خود را با نام تجاری GEM به بازار معرفی نمود سال ۱۳۹۵ این شرکت در راستای اهداف بلند مدت خود نام تجاری زیمان (در فرهنگ لغت اوستا زیم به معنای زمستان و زیمان تشبیه به زمستان است) را ثبت کرد و موفق به دریافت نشان استاندارد برای محصولات خود گردید.

هم اکنون شرکت سرد آوران دامنه البرز با همکاری بیش از ۱۵۰ تعمیرگاه فعال فروش و خدمات پس از فروش با ظرفیت تولید و پشتیبانی ۰۰۰ / ۵۰ دستگاه سالانه فعالیت می نماید .

ارزش های سازمانی شرکت سردآوران دامنه البرز (زیمان)

تعمیر یخچال صنعتی زیمان

تعمیر یخچال صنعتی زیمان


تعمیر یخچال زیمان

تعمیر یخچال زیمان

ما مدیران و کارکنان شرکت سردآوران دامنه البرز ارزش های سازمانی ذیل را در راستای تحقق ماموریت سازمان سرلوحه کارهای خود قرار داده و خود را ملزم به رعایت این ارزش ها می دانیم.

  1. مشتری مداری: هدف اصلی ما جلب رضایت و ایجاد ارزش برای مشتریان با شناسایی نیازهای ایشان و ارائه محصولات و خدماتی فراتر از انتظارات ایشان می باشد.
  2. توجه به سرمایه انسانی: منابع انسانی دلسوز، خلاق و توانمند سرمایه اصلی سازمان می باشند ،لذا هدف اصلی ما جذب ، نگهداشت و حفظ و ارتقاء دانش، آگاهی، سلامت جسمی و سلامت روانی ایشان می باشد.
  3. کار تیمی: برنامه ریزی و انجام فعالیت های سازمان در قالب یک تیم منسجم کاری ،استفاده از تخصص های مکمل ،مشارکت و نقطه نظر همه اعضاء، تلاش جمعی جهت دستیابی به اهداف توافق شده و پاسخگویی اعضاء را در قبال مسئولیت های محوله است.
  4. تعهد مسئولیت پذیری و وفاداری سازمانی: انجام صحیح و به موقع امور محوله و مسئولیت های کاری و همچنین احساس تعلق و وفاداری به سازمان.
  5. نظم و انضباط کاری :رعایت قوانین و پایبندی به اجرای مقررات کاری تعیین شده در سازمان .
  6. راست گویی و درستکاری :داشتن حسن نیت و صداقت در گفتار و رفتار در ارتباط با یکدیگر، مشتریان و ارباب رجوع.
  7. ادب ، احترام واعتماد متقابل :رعایت ادب و احترام، ایجاد فضای اعتماد و خوش رویی در ارتباط با یکدیگر، مشتریان و ارباب رجوع.
  8. پیشگیری به جای درمان :رعایت اصل پیشگیری در انجام کلیه فعالیت‌ها به منظور کاهش هزینه ها و افزایش چابکی سازمان از طریق به چالش کشیدن وضع موجود و ارائه راهکارهای بهینه با تکیه بر قدرت خلاقیت و نوآوری پرسنل.

 

خط مشی کیفیت

تعمیر یخچال زیمان

تعمیر یخچال صنعتی زیمان

شرکت سرد آوران دامنه البرز در قالب نظام مدیریت کیفیت به منظور ایجاد هدف گذاری مناسب و جهت گیری مشترک در راستای افزایش سودآوری و توان رقابتی و حفظ اعتبار و ارتقاء جایگاه سازمان خط مشی سیستم را به صورت صریح وشفاف بیان می نماید تلاش در جهت افزایش سطح رضایت مشتریان به وسیله رعایت نمودن استاندارد ها و بهبود مستمر محصولات و خدمات سازمان.

استفاده از ظرفیت های سازمان از قبیل نیروی انسانی، دانش فنی، ماشین آلات و تلاش جمعی برای دستیابی به اهداف مشترک با ایجاد فضایی برای جلب مشارکت کارکنان کنترل و بهینه سازی فرآیندها به منظور ارتقاء کارایی و اثر بخشی آنها در قالب یک سیستم منسجم و تلاش در جهت اجرای پروژه ها در کوتاه ترین زمان؛ کمترین هزینه و بالاترین کیفیت.

حفظ و خلق ارزش برای ذینفعان مبتنی بر تصمیم گیری بر اساس تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات می باشد ما سیستم مدیریت کیفیت خود را بر اساس استاندارد ISO9001:2008 تدوین نموده و نماینده مدیریت وظیفه اطمینان از طراحی، استقرار و اجرای اثربخش آن را عهده دار می باشد.

 

تعمیر یخچال صنعتی زیمان (GEM)

تعمیر یخچال صنعتی زیمان

تعمیر یخچال صنعتی زیمان

خدمات پس از فروش یخچال زیمان را از کجا دریافت کنیم؟

خدمات پس از فروش یخچال صنعتی زیمان توسط تعداد معدودی مراکز تعمیر یخچال صنعتی که با مجوز تعمیرات یخچال زیمان فعالیت می کنند انجام می شود.

سرویس کالا به عنوان تعمیرگاه یخچال صنعتی زیمان خدماتی از قبیل:

  • تعمیر یخچال فریزر فروشگاهی
  • تعمیر یخچال  فریزر صندوقی
  • تعمیر یخچال فریزر ایستاده سوپری
  • تعمیر سردخانه
  • تعمیر فریزر ایستاده مغازه ای

را به مشتریان یخچال صنعتی زیمان خود ارائه می دهد

ما در سرویس کالا (خدمات پس از فروش یخچال زیمان) در تمام ساعات اداری به مشتریان خود این اطمینان را می دهیم که پاسخ گوی سوالات آنها می باشیم.

ممکن است از خدمات پس از فروش یخچال زیمان که سایر مراکز در گذشته به شما ارائه داده اند راضی نباشید.

سرویس کالا به عنوان ارائه دهندهخدمات پس از فروش یخچال زیمان این اطمینان را به شما می دهد با ضمانت یخچال زیمان شما به مدت یک سال هر مشکلی که برای آن پیش بیاید آن را به رایگان انجام خواهد داد.

 

روند تعمیر یخچال فریزر زیمان به چه صورت است؟

تعمیر یخچال صنعتی زیمان

تعمیر یخچال صنعتی زیمان

بدون در نظر گرفتن اینکه شما به چه نوع تعمیر یخچال فریزر زیمان نیاز دارید، تعمیر یخچال فریزر صنعتی زیمان در آشپزخانه‌های خیلی بزرگ و تعمیر یخچال سوپری تخصص سرویس کاران ماست.

ما به سرویس کاران خود آخرین تکنولوژی‌های مربوط به تعمیر یخچال فریزر صنعتی و تعمیر سردخانه‌ها را آموزش داده‌ایم و به شما اطمینان می‌دهیم که از پس هر مشکلی مربوط به تعمیر یخچال فریزر زیمان بر خواهند آمد.

اگر تمایل داشتید سرویس کاران ما تعمیر یخچال زیمان شما را در محل خودتان ظرف کمتر از ۲۴ ساعت انجام خواهند داد.

اگر هم تمایلی به تعمیر در محل یخچال فریزر زیمان نداشتید می‌توانید یخچال خود را به ما سپرده تا در تعمیرگاه تخصصی خود آن را ظرف ۲۴ ساعت به بهترین شکل تعمیر نماییم.

 

چطور مراکز معتبر تعمیرات یخچال زیمان را پیدا کنیم؟

مراکزی که به عنوان تعمیرگاه یخچال صنعتی زیمان فعالیت می کنند و دارای مجوز از اتحادیه نیز می باشند بسیار معدودند.

به هیچ وجه به مراکزی که بدون مجوز تعمیر یخچال صنعتی و تعمیر یخچال صنعتی زیمان را انجام اعتماد نکنید.

این مراکز نه تنها تعمیر یخچال صنعتی شما را به صورت فنی انجام نخواهند داد، بلکه ممکن است ضررهای بیشتری نیز به خاطر دانش پائین به شما بزنند.

بعلاوه اینکه ضمانتی هم برای تعمیر یخچال زیمان شما نخواهند داد.

 

برای پیدا کردن مراکز معتبر تعمیرات یخچال صنعتی زیمان می توانید به تعمیرگاه یخچال فریزر صنعتی واقع در خیابان انقلاب تماس حاصل فرموده، یا با مراجعه به صفحه تماس با ما از متخصصان این زمینه سوالات خود را بپرسید.

 گردهمایی بزرگ تولید کنندگان یخچال های صنعتی زیمان و هیئت مدیره شرکت پایدار سرویس

تعمیر یخچال زیمان

تعمیرات یخچال زیمان


 تعمیر یخچال زیمان

تعمیرات یخچال زیمان


تعمیر یخچال فریزر زیمان

تعمیر یخچال فریزر زیمان


تعمیر یخچال زیمان

تعمیرات یخچال زیمان


تعمیر یخچال فریزر زیمان

تعمیر یخچال فریزر زیمان


تعمیر یخچال زیمان

تعمیر یخچال زیمان


تعمیر یخچال صنعتی زیمان

تعمیر یخچال صنعتی زیمان