تعمیر ساید بای ساید

 

تعمیر ساید بای ساید

تعمیر ساید بای ساید

ساخت ساید بای ساید

اولین تولید و ساخت ساید بای ساید در کشور آمریکا با برند جنرال الکتریک، وستینگهاوس، وایت پوینت و … آغاز گردید.

این برند ها پی بردند که در بازار مصرف کنندگان، بیشتر چه دستگاه هایی و با چه کیفیتی مورد نیاز کاربران است، از این رو اقدام به ساخت یخچال هایی کردند که دارای آب سرد دائمی و یخ آماده بود.

لازم به ذکر است به خاطر شرایط و نوع زندگی در آن مناطق فریز کردن مواد غذایی روز به روز نزد افراد عام و خاص بیشتر و بیشتر می شد .

به خاطر اینکه یخچال فریزر های معمولی دمای مواد غذایی را به زیر سیزده درجه ی سانتی گراد می رساندند و از این رو باعث تغییر مزه ی اصلی آن ها می شد،  برای رفع این مشکل دستگاه های ساید بای ساید با سیستم اتو دیفراست با حداقل دمای ۱۸ درجه زیر صفرو حداکثر ۲۸ درجه زیر صفر تولید گردید.

در حال حاضر انواع و اقسام ساید بای ساید در بازار ایران موجود می باشد که تمامی آن ها توسط سرویس کالا تعمیر خواهد شد.

 

تعمیر ساید بای ساید

سرویس کالا به عنوان تعمیرگاه رسمی لوازم خانگی و یخچال ساید بای ساید در ایران با سالها سابقه کاری و داشتن متخصصین مجرب قادر به تعمیر یخچال و فریزرها و ساید بای سایدهای شما مشترکین محترم میباشد.

با اطمینان کامل نگهداری یخچال ساید بای ساید خود را به ما بسپارید و مطئمن باشید که با تمام وجود پاسخ اطمینان شما را خواهیم داد

 

در آخر از شما خواهشمندیم تعمیرات ساید بای ساید خود را به دست تعمیرکاران غیرمجاز نسپارید و برای دریافت پاسخ های خود حتما با نمایندگان رسمی تعمیرات تماس حاصل فرمائید: