چرا جاروبرقی کار نمی کند؟

مشکلات متداول جارو برقی چیست ؟

مشکلات متداول جارو برقی چیست ؟

مشکلات متداول جارو برقی چیست ؟

جاروبرقی یکی از وسایل ضروری نظافت است که در هر خانه ای وجود دارد. دو نوع جاروبرقی وجود دارد: جاروبرقی عمودی و جاروبرقی کوله ای. جاروبرقی های عمودی نوعی از جارو برقی ها هستند که موتور و کیسه آن ها دریک واحد است، اما جاروبرقی های کوله ای دارای موتور و کیسه جدا هستند که توسط یک شلنگ به هم وصل می شوند. معمولاً جارو برقی ها ۸ تا ۱۲ سال عمر می کنند که این بستگی به کیفیت، مدت استفاده و نگهداری عمومی آن دارد. با نگهداری و تعمیر جارو برقی می توانید عمر مفید آن را افزایش و هزینه واقعی آن را کاهش دهید. راهنمایی های زیر به شما کمک می کند تا عیب دستگاه را پیدا کنید:

تعمیر دکمه روشن/ خاموش جاروبرقی :

گاهی ممکن است دکمه روشن/ خاموش، به علت استفاده مکرر خراب شود. خوشبختانه، در بیشتر مدل ها دکمه ها به راحتی قابل دسترس هستند و نصب آن ها آسان است. بعضی از آن ها با اندکی فشار نصب می شوند، اما بعضی دیگر برای بسته شدن به پیچ نیاز دارند.

تعمیر قسمت سری لوله جاروبرقی :

قسمت سری لوله همان سطح پهنی است که روی سطح کثیف کشیده می شود. این قسمت از جاروبرقی اولین تماس جاروبرقی با سطح کثیف است و یکی از اولین اجزای جاروبرقی می باشد که نیاز به تعمیر دارد.

قسمت سری لوله از غلتکی تشکیل شده است که با ردیفی از الیاف قلم مو پوشیده می شود. قلم مو می تواند در طی زمان از بین برود یا غلتک آن می تواند آسیب ببیند.

برای اطلاع از نحوه تعمیر جاروبرقی آاگ کلیک کنید .

تعمیر تسمه محرک جاروبرقی :

تسمه محرک جاروبرقی از موتور به قسمت سری لوله عبور می کند. این قسمت از جاروبرقی باید ماهی یکبار بررسی شود تا اطمینان حاصل شود که در شرایط خوبی قرار دارد. برخی از جارو برقی ها دارای تنظیماتی هستند که می توانید تسمه محرک را محکم یا سفت کنید.

 

 

تعمیر فن خنک کننده جاروبرقی :

فن خنک کننده درست در زیر موتور واقع شده است. این قسمت از جاروبرقی با استفاده از قسمت سری لوله خاک را می کشد و به داخل کیسه خلاء بر می گرداند. در اغلب موارد، فن خنک کننده نیاز به تعویض ندارد، فقط نگهداری دوره ای از آن کافی است.

تعمیر موتور جاروبرقی :

اکثر جارو برقی ها برای عمر طولانی طراحی شده اند. با این حال، برخی از آن ها طولانی تر از بقیه هستند. عمر جاروبرقی ها بستگی به کیفیت موتور دارد. اگر موتور جاروبرقی به طور غیرمستقیم متوقف شود، سیم برق، فن خنک کننده و دکمه روشن/ خاموش را بررسی کنید. همچنین ممکن است موتور آن معیوب شده باشد.

 

در صورت جاروبرقی و یا برخورد با هرگونه مشکل ، شما می توانید با اعتماد به مجموعه سرویس کالا که دارای تکنسین های ماهر و زبده می باشد ، تعمیرات جاروبرقی را به ما بسپارید.  این شرکت با جایگزینی قطعات اورجینال جاروبرقی شما را مانند روز اول به شما تحویل می دهد.

 

تماس با سرویس کالا

جاروبرقیمقالات

ابزار جاروتعمیر جاروبرقیجاروبرقیخرید جاروبرقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 2 =