کد های اررور ماشین لباسشویی وستینگ هاوس

تعمیر ماشین لباسشویی وستینگ هاوس

 

تعمیر ماشین لباسشویی وستینگ هاوس

در حال حاضر لوازم خانگی وستینگ هاوس از جمله ماشین لباسشویی این برند از جمله پر طرفدار ترین و پر فروشترین برند های مورد استفاده در ایران می باشد این آمار از مشترکین خانگی جمع آوری شده است، از جمله مواردی که این مشترکین به عنوان محاسن این لباسشویی ها ارائه داده اند ثبات و  پایداری در بازدهی کار این لوازم خانگی می باشد .

از این رو سرویس کالا به عنوان مرکز تعمیرات لوازم خانگی وستینگ هاوس آماده ارائه انواع سرویس های تعمیر و خدمات پس از فروش برای این برند در تهران و حومه می باشد .

ممکن است ماشین لباسشویی شما دارای مشکلات کوچکی باشد که عدم توجه به آن ها منجر به ایجاد مشکلات جدی و وارد آمدن خسارات بسیار زیادی برای شما گردد .

از این رو در این مقاله قصد داریم کد های اررور ماشین لباسشویی این برند را برای شما شرح دهیم تا قبل از وارد شدن خسارات سنگین تر نسبت به تعمیر به موقع اقدام کرده و از خسارات سنگین بعدی جلوگیری نمایید .

“در لباسشویی های وستینگ هاوس ارور کد خاصی برای هر ایراد در نظر گرفته شده که هر کدام معنای خاصی دارد “

لیست ارور های E20 E21 E22 چه چیزی هستند و چرا نمایش داده می شوند ؟

در صورتی که عملیات تخلیه آب در ماشین لباسشویی وستینگ هاوس به درستی انجام نشود این کد های اررور به نمایش درآمده و دیگر به کار خود ادامه نمی دهد !

علل بروز خطای ظرفشویی وستینگ هاوس و راه کار های رفع آن :

  • اتصالات پمپ را چک کنید .
  • هیدروستات و اتصالات آن را بررسی کنید .
  • برد معیوب است .
  • پمپ تخلیه نشتی آب داخلی دارد .
  • راه آب یا فاضلاب گرفته است .
  • پمپ تخلیه خراب شده .
  • شیلنگ خروجی آب چک شود .

تعمیر لباسشویی وستینگ هاوس ارور E24

این اررور یک کد خطای سیستمی می باشد به این صورت که لباسشویی های وستینگ هاوس معمولا دارای یک سیستم هوشمند بر مبنای فید بک بوده و فرمان های خروجی و ورودی خود را کنترل می کند !

در صورتی که فرمان روشن شدن پمپ از برد ارسال ولی پمپ کار نکند این کد خطا به نمایش در آمده و نشان دهنده عدم کارکرد و یا اختلال در کار پمپ می باشد ، بعد از مشاهده این فرمان سریعا لباسشویی را خاموش کرده و با شماره ۴۱۱۲۸-۰۲۱ تماس بگیرید .

 

 

لباسشوییمقالات

لباسشوییماشین لباسشویی وستینگ هاوسوستینگ هاوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =