تعمیر لباسشویی آاگ خود را به سرویس کالا بسپارید !

لباسشویی آاگ شما به درستی کار نمی کند؟ برای تعمیر لباسشویی خود نیاز به تعمیرکار حرفه ای دارید؟ به دنبال مرکز معتبر تعمیر لوازم خانگی آاگ هستید؟

کافیست با سرویس کالا (02141128) تماس بگیرید یا با تکمیل فرم اعزام تعمیرکار درخواست خود را ثبت نمایید.

تعمیرکاران مرکز تخصصی تعمیرات آاگ سرویس کالا در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه لباسشویی شما را در محل و در وقت تعیین شده توسط خود شما تعمیر می کنند.

سرویس کالا ارائه دهنده خدمات سرویس، عیب یابی و تعمیر لباسشویی آاگ
تامین قطعات اورجینال و لوازم جانبی ، تعمیر تخصصی مدل های جدید و قدیمی لباسشویی آاگ
نصب، راه اندازی و خدمات پس از فروش لباسشویی آاگ.

شماره تلفن مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ در تهران: 41128-021

تعمیر لباسشویی آاگ

چه زمانی برای تعمیر لباسشویی آاگ با سرویس کالا تماس بگیریم؟

اگرچه لباسشویی های برند آاگ از کیفیت ساخت بالایی برخوردار هستند اما ممکن است مشکلاتی برای این مدل لباسشویی ها نیز پیش آید که نیاز به سرویس یا تعمیر پیدا کنند.
از جمله رایج ترین مشکلاتی ممکن برای لباسشویی آاگ پیش آید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • روشن نشدن لباسشویی آاگ
  • عدم آبگیری یا عدم جریان آب در لباسشویی
  • قطع برنامه شستشو بعد از آبگیری
  • عدم توقف آبگیری یا تخلیه نکردن آب
  • نشت آب از دستگاه
  • گرم نکردن آب و خرابی هیتر
  • ایجاد سر و صدای غیر عادی در حین اجرای برنامه شستشو
  • استشمام بوی سوختگی از دستگاه بعد از روشن کردن
  • حل نشدن پودر در آب
  • خاموش شدن ناگهانی لباسشویی در حین کار

هیچ یک از مشکلات ذکر شده و سایر ایرادات احتمالی ماشین لباسشویی آاگ نباید نادیده گرفته شود. چرا که ممکن است سبب بروز آسیب جدی به دستگاه شود.
در صورت مشاهده هر نوع اختلال در عملکرد یا شنیدن بو و صدای غیر طبیعی از لباسشویی خود بهتر است با شماره 02141128 تماس گرفته یا فرم درخواست خدمات را تکمیل کنید

پس از انجام هماهنگی ها و مشاورات لازم با کارشناسان مرکز تماس سرویس کالا، تکنسین های ما در سریع ترین زمان ممکن در محل سکونت شما حاضر خواهند شد.

درخواست اعزام تعمیرکار

    چرا سرویس کالا را برای تعمیر لباسشویی آاگ انتخاب کنیم؟

    دانش و مهارت تعمیرکاران سرویس کالا

    لباسشویی های آاگ تکنولوژی ساخت بالایی دارند و تعمیر این لوازم نیاز به مهارت تخصصی و دانش و تجربه کافی دارد لذا تعمیر و سرویس این دستگاه ها نباید به هر تعمیرکار عمومی سپرده شود.
    تعمیرکاران تعمیرگاه مرکزی آاگ با بیش از 15 سال سابقه در زمینه تعمیر و سرویس این برند لوازم خانگی کاملا با تکنولوژی ساخت و قطعات مختلف لباسشویی آاگ آشنایی داشته و به راحتی می توانند خدمات لازم را ارائه نمایند.

    رویکرد تعمیر به جای تعویض قطعات

    رویکرد سرویس کالا در تعمیر لوازم خانگی آاگ از جمله ماشین لباسشویی تا حد امکان تعمیر قطعات معیوب به جای تعویض است. به عبارت دیگر قطعاتی که قابل تعمیر باشند تعمیر شده و در صورتی که امکان تعمیر وجود نداشته باشد قطعه معیوب با قطعات اورجینال جایگزین خواهد شد. بدین ترتیب مشتری حداقل هزینه را پرداخت خواهد کرد.

    خدمات سریع و تعمیر در محل

    به منظور رفاه حال مشتریان گرامی و حذف هزینه حمل و نقل و نیز جلوگیری از بروز آسیب های دیگر در لباسشویی در زمان انتقال به تعمیرگاه، تعمیرکاران سرویس کالا در تهران خدمات لازم را در کوتاه ترین زمان و در محل مورد نظر شما عزیزان انجام خواهند داد.
    همچنین می توانید زمان مراجعه تعمیرکار را بر اساس شرایط خود تعیین کرده و ما تعمیرکاران را بر اساس زمان مورد نظر شما اعزام خواهیم کرد.

    استفاده از قطعات اورجینال و اصلی

    استفاده از قطعات اصلی و اورجینال سلامت دستگاه و عدم آسیب به سایر قسمت ها را تضمین کرده و لباسشویی شما را از تعمیرات مجدد و مکرر بی نیاز می کند.

    تضمین خدمات ارائه شده

    در پایان کار تعمیر لباسشویی ضمانت نامه کتبی و فاکتور معتبر به مشتری ارائه می شود. در صورت بروز مجدد همان مشکل در دستگاه، با وجود ضمانت نامه خدمات به صورت کاملا رایگان انجام خواهد شد.

    هزینه مناسب و معقول

    هزینه ارائه خدمات و تعویض و تعمیر قطعات در تعمیر گاه مجاز آاگ سرویس کالا برابر با نرخ مصوب نهاد های نظارتی و اتحادیه بوده و هیچ گونه هزینه اضافی دریافت نخواهد شد.
    کیفیت در خدمات سرویس کالا از بالاترین و برترین شعارهای ماست.

    هزینه تعمیر ماشین لباسشویی آاگ چقدر است؟

    یکی از اولین سوالاتی که هنگام خرابی لباسشویی و نیاز به درخواست تعمیرکار برای مشتریان ممکن است پیش آید هزینه تعمیر است. تعمیرگاه مرکزی آاگ این حق را برای مشتریان خود قائل است که پیش از اعزام تعمیرکار از هزینه تعمیرات مطلع شوند.
    شما همراهان گرامی می توانید برای ثبت درخواست تعمیرات خود اینجا را کلیک کنید و در ساعات اداری نیز با شماره 02141128 تماس حاصل فرمائید. همکاران ما پاسخگوی شما می باشند.
    سرویس کالا این تضمین را به شما می دهد هزینه تعمیرات و ارائه خدمات در این مرکز برابر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی بوده و هزینه اضافی به شما تحمیل نخواهد شد.

    کافیست با 02141128 تماس بگیرید.

    تماس با تعمیرگاه مجاز تعمیرات لباسشویی آاگ در تهران

    همشهریان محترم در صورت خرابی لباسشویی AEG خود می توانند با سرویس کالا تماس گرفته (02141128) و با بیان مشکل و ایراد لباسشویی مشاوره رایگان دریافت نمایند.
    چنانچه نقص و مشکل دستگاه شما نیاز به حضور تعمیرکار و بررسی تخصصی داشته باشد، درخواست اعزام تعمیر کار ثبت شده و تعمیرکاران حرفه ای سرویس کالا در کوتاه ترین زمان برای رفع ایراد در محل حاضر می شوند.
    همچنین شما عزیزان می توانید به صورت آنلاین درخواست اعزام تعمیر کار را ثبت نمایید

    5 دیدگاه

    • یک دستگاه ماشین لباسشوئی AEG قدیمی لاوامات F در شهرستان کلاردشت دارم . موتور آن سوخته است . آیا موتور آن را موجود دارید ؟

      • سلام مسعود عزیز
        متاسفانه ما فقط در تهران ارائه خدمات داریم.

    • سلام احمد عزیز
      متاسفانه ما فقط در تهران ارائه خدمات داریم.

    • سلام خدمت شما عزیزان . خدا قوت
      لباسشویی لاوامات آ ا گ مدل ۱۰۳۰ دارم . متاسفانه بعلت ضربه ای که به درب ماشین خورده قفل درد بهمراه میخح نصب قفل شکسته . فقط شیشه درب سالم است . شما درب کامل ۱۰۳۰ رو دارید ؟ قیمتش چند است ؟
      تلفن تماس . ۰۹۱۲۳۰۵۳۰۸۹ ممنون از لطفتون . ترو خدا زودتر جواب بدین موندیم بدون لباسشویی و مجبوریم هرکی لباسهای خودشو بادست بشوره که کار خیلی سخت و وقت گیری هستش . تشکر

      • سلام وقتتون بخیر
        به روی چشم، همکاران تماس میگیرن خدمتتون

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    1 + 18 =