تعمیرگاه اوگور (UGUR)

فروش ویژه یخچال های فروشگاهی اوگور – ugur

شرکت خدمات طلایی پایدار ( پایدار سرویس ) به عنوان تعمیرگاه یخچال های فروشگاهی ugur اقدام به فروش این محصولات نموده و در کنار آن اقدام به ارائه خدمات پس از فروش بسیار کامل و مطمئن برای تمامی مدل های این برند می نماید.

یخچال فروشگاهی اوگور – ugur مدل uss 374 dtkl

یخچال فروشگاهی اوگور – ugur مدل uss 374 dtkl ، محصولی است با کاربری ساده، کیفیت ساخت بسیار بالا و کم‌مصرف و البته قیمت بسیار خوب و مقرون به صرفه می باشد .

این مدل از یخچال فروشگاهی اوگور – ugur با گنجایش کلی ۲۰ فوت یا ۳۳۰ لیتر و نمودار مصرف انرژی A به مرحله تولید رسیده و ساخته شده است .

از دیگر مشخصات فنی قابل ملاحظه این دستگاه می توان به ۵ طبقه ، مصرف انرژی فوق العاده بهینه اشاره نمود .

تمامی فضای داخلی این یخچال به صورت یکنواخت سرد شده و هوا در آن به خوبی جریان پیدا می کند .

طبقات و درب های این یخچال بسیار با کیفیت ساخته شده که به زیبایی آن که مناسب برای محیط فروشگاهی است کمک شایانی نموده است .

ویژگی های کلیدی یخچال فروشگاهی اگور – ugur مدل uss 374 dtkl
  • حجم ‏:‏ ۲۰ فوت
  • رنگ محصول ‏:‏ سفید
  • نمودار مصرف انرژی ‏: A
  • نوع سرمایش  ‏:‏ مکانیکال

مدل : uss 374 dtkl
وزن : ۸۵ کیلو
رنگ : سفید
گارانتی کالا : خدمات طلایی ۳ ساله پایدار ( پایدار سرویس )
ارتفاع ‏: ۱۹۸۰ cm
عرض ‏: ۵۹۵ cm
قطر : ۶۴۰ cm
منبع تغذیه : برق ۲۲۰ ولت شهر
محدوده ظرفیت : ۲۰ فوت
رده مصرف انرژی : A
توان : ۳۷۰ وات

شما برای خرید یخچال های فروشگاهی اوگور – ugur با مدل uss 374 dtkl می توانید از یکی از راه های زیر اقدام به تماس با شرکت خدمات طلایی پایدار ( پایدار سرویس ) کنید، ما در کمترین زمان ممکن هماهنگی های لازم با شما را انجام داده و کالای خریداری شده توسط شما را برایتان تا درب فروشگاه ارسال می نماییم .

تصاویر محصول نمونه در محل شرکت خدمات طلایی پایدار ( پایدار سرویس )

 

 

 

 

بازدید مجموعه خدمات طلایی پایدار از کارخانه اوگور در ایران

 

 

 

 

برای مشاهده تصاویر در اندازه بزرگتر بر روی آن ها کلیک کنید

درباره شرکت اوگور

تعمیرات اوگور

تعمیرات اوگور

شرکت اوگور گام نخست خود را با تولید ماشین های تولید کننده بستنی در هجدهم آوریل سال ۱۹۵۴ میلادی برداشت.

تا جایی که امروزه شرکت سهامی خنک سازی اوگور بعنوان بزرگترین گروه تولید کننده تجهیزات خنک سازی ترکیه در بین تمامی شرکت های مشابه در این بخش، شناخته می شود.

شرکت سهامی خنک سازی اوگور، دارای کارخانه ای با بیش از ۲۲۰ هزار مترمربع سطح زیر بنا و بالای ۲۰۰۰ پرسنل واجد شرایط می باشد که تولیدات خود را با آخرین فناوری تولید می کند و به معنای واقعی کلمه به یک برند بین المللی تبدیل شده است که در حال حاضر در بازار ۱۴۲ کشور به سرویس دهی و صادرات می پردازد.

خدمات آن به گونه ای می باشد که بدون هر گونه کم کردن از کیفیت محصولات خود به برطرف نمودن و پوشش دادن تمامی نیاز هایی که یک فرد می تواند داشته باشد می پردازد. شرکت خنک سازی اوگور با افتخار به بزرگترین برند های جهان مانند Unilever، Ulker، Nestle، Evian، Pınar، Pepsi، Coca Cola، Sinalco، Carlsberg-Tuborg، Efes Pilsen و Beck’s and Heineken سرویس می دهد.

 

شرکت خنک سازی اوگور به دلیل داشتن پارامتر های اساسی ای مانند CE، UL، NSF، GOST، KEMA، SASO، CEPS، توانسته که گواهینامه CE را به دست آورد.

مشابه آن با یک استراتژی موثر و با در نظر گرفتن یک رویکرد جهان شمول به تمرکز بر نیاز های مشتری و همچنین به صورت دائم به نوسازی محصولات تولیدی خود می پردازد.

همچنین با اتکا بر سیاست ها و اصول والای خود در زمینه کیفیت کلی محصولات تولیدی توانسته است به گواهینامه TS EN ISO 9001  درمدیریت سیستم های کیفی دست بیابد.

شرکت خنک سازی اوگور با مدیریت حرفه ای خود، داشتن مهندسان با تجربه، تمرکز سیاست های تولید خود بر کیفیت و همچنین نیروی کار خود، که با یک روحیه گروهی به تولید محصولاتی همت می گمارند که برند، کیفیت و تجربه بیش از ۶۰ ساله خود را به آینده منتقل می کند.

 

اهداف شرکت اوگور

اوگور با ارائه محصولاتی با کیفیت بالا تلاش می نماید رهبری و پیشرویی خود را در حوزه فعالیت تجاری مان حفظ نماید و به برآورده کردن انتظارات مشتریان خود در یک بازار رقابتی بپردازد.

همچنین هدف خود را قرار گیری در میان برند های پیشرو بین المللی در زمینه دستگاه های خنک کننده های تجاری در ۱۰ سال آینده قرار داده است.

 

ماموریت شرکت اوگور

خدمات پس از فروش اوگور

خدمات پس از فروش اوگور

ارائه محصولات به منظور بهبود سطح زندگی با بهترین کیفیت، افزایش ارزش نهادن به مشتریان و تامین کنندگان خود از طریق رعایت پیش شرط های حرفه ای در زمینه فعالیت های ما و افزایش رضایتمندی کارکنان با فراگیری یک فرهنگ سازمانی، به جهت حضور در چنین بازار های رقابتی موثر می باشند.

 

 

 

 

سرویس کالا، ارائه دهنده خدمات پس از فروش اوگور

تعمیر یخچال اوگور

تعمیر یخچال اوگور

همیشه در دسترسیم

مشتریان اوگور به راحتی می توانند از طریق راه های تماس با شرکت ما که در دسترس می باشند، به طور مستقیم به ما شکایات خود، درخواست دریافت اطلاعات، پیشنهادات و میزان رضایتمندیشان را ارسال کنند.

از ما بپرسید

مشتریان ما می توانند با ارائه درخواست های خود، با سریع ترین روش های ممکن، به اطلاعات دسترسی پیدا کنند.

از ما بخواهید

ما به عنوان ارائه دهنده خدمات پس از فروش اوگور عموماً، توجه خود را بر پاسخ دادن به تمامی درخواست های ارائه شده توسط مشتریانمان در نزدیک ترین زمان ممکن، متمرکز نموده ایم.

جهت گیری راه حل ها

اوگور همیشه در حال تلاش برای برآورده نمودن خواست ها و نیاز های مشتریانمان از طریق ایجاد راه حل ها و روش های سریع و موثر است.

ما نیز به عنوان تعمیرگاه ارائه دهنده خدمات پس از فروش اوگور این را وظیفه خود می دانیم که برای مشکلات مشتریان یخچال اوگور خود راه حل های کاربردی پیدا کنیم

مشتری مداری

شرکت ما سیاست جهت گیری به سمت مشتریان را پذیرفته است تا بهترین خدمات را ارائه دهد و در این راستا ادعا می نماییم که تمامی انتظارات مشتریانمان را در بالاترین سطح ممکن، فراهم می نماییم.