تعمیر جاروبرقی آاگ را با سرویس کالا تجربه کنید

جاروبرقی آاگ شما سر و صدای زیادی ایجاد می کند؟ مکش جاروبرقی آاگ کم شده است؟
جاروبرقی آاگ شما هنگام کار خاموش شده و روشن نمی شود؟ برای تعمیر جاروبرقی آاگ به دنبال تعمیرگاه مجاز هستید؟

کافیست با شماره 02141128 تماس بگیرید یا به صورت آنلاین فرم درخواست اعزام تعمیرکار را تکمیل کنید.

کارشناسان مجرب سرویس کالا در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه جاروبرقی AEG شما را در محل شما تعمیر می کنند.

پایدار سرویس ارائه دهنده خدمات پس از فروش و تعمیر جاروبرقی آاگ در تهران،
تامین کننده قطعات یدکی و لوازم جانبی و مصرفی اورجینال آاگ،
سرویس، عیب یابی و تعمیر تخصصی انواع مدل های قدیمی و جدید جاروبرقی آاگ

شماره تماس نمایندگی تعمیرات جاروبرقی آاگ در تهران: 02141128

تعمیرات جاروبرقی آاگ

چه زمانی با تعمیرگاه مجاز تعمیر جاروبرقی آاگ تماس بگیریم؟

از جمله مشکلاتی که ممکن است برای جاروبرقی آاگ پیش آید و نیاز به بررسی توسط تعمیرکار مجرب دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • روشن نشدن جاروبرقی آاگ
  • ایجاد سر و صدای غیر عادی و زیاد توسط دستگاه
  • مکش بسیار ضعیف جاروبرقی
  • خرابی سیم جمع کن
  • نچرخیدن برس جاروبرقی
  • خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی آاگ
  • شکستگی قطعات بدنه، پارویی و خرطوم
  • استشمام بوی سوختگی از جاروبرقی
  • بیش از حد داغ شدن دستگاه
  • کم یا زیاد نشدن دور موتور جاروبرقی

درخواست اعزام تعمیرکار

    چرا سرویس کالا را برای تعمیر جاروبرقی آاگ انتخاب کنیم؟

    سرویس کالا با پرسنل متعهد و متخصص در خدمت شماست.

    هزینه های به صرفه

    هزینه های دریافتی تعویض قطعات و ارائه خدمات توسط سرویس کالا مقرون به صرفه بود و مورد تایید نهادهای نظارتی است.

    تکنسین های مجرب

    تعمیرکارانی که از طرف سرویس کالا اعزام می شوند، کارشناسان متخصص و با سابقه ای هستند که با آموزش های دوره ای اطلاعات و مهارت های خود را به روز می کنند.

    تضمین خدمات و اصالت قطعات

    خدمات تکنسین و قطعات مورد استفاده برای تعمیر توسط سرویس کالا به صورت کتبی تضمین می شود.

    مشاوره پیش از اعزام تعمیر کار

    در صورت تماس مشتریان با سرویس کالا ابتدا مشاوره لازم برای عیب یابی و رفع مشکل به آن ها داده شده و در صورت حل نشدن ایرادات تعمیر کار اعزام خواهد شد.

    استفاده از قطعات اورجینال

    اولویت در سرویس کالا تعمیر به جای تعویض است. چنانچه قطعه معیوب قابل تعمیر نباشد، قطعات جایگزین شده اورجینال و اصلی بوده و توسط سرویس کالا تضمین می شود.

    تعمیر در محل و زمان مورد نظر مشتری

    پس از درخواست اعزام تعمیر کار توسط شما، به منظور صرفه جویی در وقت و هزینه، محل و زمان مراجعه با شما  هماهنگ می شود تا تعمیر کاران برای ارائه خدمات اعزام شوند.

    چطور از خرابی و نیاز به تعمیر جاروبرقی aeg پیشگیری کنیم؟

    راهکارهای ساده ای وجود دارد که رعایت کردن آن ها شما را از تعمیر جاروبرقی آاگ بی نیاز می کند:

    • مشکلات متداول جاروبرقی آاگتخلیه منظم و به موقع کیسه جاروبرقی : پر شدن بیش از حد کیسه جاروبرقی فشار زیادی به دستگاه وارد می کند. با تخلیه یا تعویض به موقع پاکت جاروبرقی طول عمر مفید دستگاه خود را افزایش دهید.
    • تمیز نمودن فیلترها : فیلترهای جاروبرقی آاگ از گرد و غبار را در خود جمع می کنند. فیلترها موجب تصفیه هوا و جلوگیری از ورود ذرات گرد و خاک به موتور و سایر قسمت های دستگاه می شوند. تعویض یا تمیز کردن به موقع فیلتر ها موجب افزایش کارایی جاروبرقی آاگ خواهد شد.
    • کشیدن سیم جاروبرقی : هیچگاه سیم را تا انتها بیرون نکشید. معمولا یک نشانه برای حداکثر مقدار بیرون کشیدن سیم وجود دارد. برای جلوگیری از خرابی قرقره سیم جمع کن به این نشانه دقت کنید.
    • استفاده درست از جاروبرقی : جاروبرقی را برای مدت طولانی روشن نگذارید. بعد از حدود 15 دقیقه استفاده دستگاه را خاموش کرده و اجازه دهید موتور آن خنک شود، سپس دوباره روشن نمایید. برای جابه جا کردن جاروبرقی از خرطومی استفاده نکنید.
    • بررسی اتصالات : قبل از روشن کردن جاروبرقی از اتصال صحیح قطعات اطمینان حاصل کنید آنگاه از جاروبرقی استفاده نمایید.
    • تمیز کردن برس جاروبرقی : به مرور زمان کرک، پرز، مو، نخ و مواردی از این قبیل در برس جاروبرقی جمع شده و به تدریج مانع از چرخش برس می شوند. بهتر است چند وقت یکبار با استفاده از چاقو، موچین و سایر ابزار نوک تیز کرک و پرز جمع شده در برس را خارج نمایید.

    چه مشکلاتی نیاز به حضور تعمیرکار ندارد؟

    برخی مشکلاتی که برای جاروبرقی آاگ پیش می آید نیاز به حضور تعمیر کار ندارد و خود شما می توانید مشکل را رفع کنید:

    • کاهش قدرت مکش جاروبرقی : اگر احساس می کنید قدرت مکش جاروبرقی کاهش یافته است ممکن است مسیر مکش مسدود شده یا پاکت جاروبرقی پر باشد.
      بهتر است ابتدا از مسدود نبودن لوله خرطومی و لوله تلسکوپی، پارویی و مخزن تهویه مطمئن شوید. سپس بررسی کنید پاکت جاروبرقی پر نباشد و فیلترها تمیز باشند.
      چنانچه مکش دستگاه همچنان کم بود با مرکز تعمیرات جاروبرقی آاگ تماس بگیرید.
    • خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی : ممکن است در هنگام استفاده جاروبرقی ناگهان خاموش شود. این اتفاق ممکن است به دلیل استفاده طولانی مدت و داغ شدن موتور جاروبرقی پیش آمده باشد. منتظر بمانید تا موتور خنک شود سپس مجددا دستگاه را روشن کنید.
    • روشن نشدن جاروبرقی : اصلی ترین دلیل روشن نشدن جاروبرقی آاگ قطعی جریان برق است. بررسی کنید جریان برق در پریز وصل باشد.
      اگر برق قطع نباشد ممکن است دو شاخه دستگاه، کابل رابط دستگاه، سیم جمع کن، کلید قطع و وصل یا مدار موتور دستگاه دچار مشکل شده باشد. همچنین این احتمال وجود دارد که  رله یا موتور جاروبرقی سوخته باشد.
      در این شرایط بهترین کار تماس با تعمیرگاه مجاز جاروبرقی آاگ است.
    • سر و صدای زیاد و غیر معمول : اگر جاروبرقی آاگ شما سر و صدای زیادی دارد احتمالا کیسه جاروبرقی پر شده یا فیلتر های دستگاه کثیف هستند. کیسه جاروبرقی را تخلیه و فیلتر ها تمیز یا تعویض کنید. به این ترتیب صدای جاروبرقی  آاگ کاهش خواهد یافت.
      در غیر این صورت موتور دستگاه، فن موتور، بلبرینگ یا قسمت های دیگر دستگاه معیوب شده است و لازم است توسط تعمیرکار ماهر مورد ارزیابی قرار گیرد.

    هزینه تعمیر جاروبرقی آاگ چقدر است؟

    هزینه تعمیر جاروبرقی آاگ به عوامل مختلفی بستگی دارد که بعد از ارزیابی و عیب یابی دستگاه توسط کارشناسان به مشتری اعلام می شود. در صورت رضایت شما عزیزان تعمیر انجام خواهد شد. سرویس کالا این اطمینان را به شما می دهد که هزینه های دریافتی کاملا منصفانه و برابر با نرخ مصوب نهادهای نظارتی است.

    مهم ترین عوامل موثر در تعیین هزینه تعمیرات جاروبرقی آاگ:

    • علت خرابی دستگاه
    • نیاز به تعمیر یا تعویض قطعه
    • نوع قطعه معیوب

    لوازم خانگی AEG کیفیت و تکنولوژی ساخت بالایی که دارند. در صورت استفاده بهینه، مراقبت و نگهداری درست و انجام سرویس های دوره های سالیان متمادی بدون ایراد و بروز مشکل برای شما کار خواهند نمود.
    اما در هر صورت نباید این نکته را فراموش نمود که هر یک از وسایل منزل از جمله دستگاه پرکاربردی مانند جاروبرقی آاگ ممکن است دچار ایراد و مشکل شود.
    آنچه مهم است عیب یابی و تعمیر به موقع جاروبرقی توسط تعمیرکاران حرفه ای که در مراکز تخصصی تعمیر لوازم خانگی آاگ مشغول بهع کار هستند می باشد. زیرا دراین صورت است که جاروبرقی شما به خوبی گذشته کار خواهد کرد.
    تکنسین آموزش دیده و با تجربه مرکز رسمی و تخصصی تعمیر جاروبرقی آاگ در تهران آماده اند تا هر گونه مشکل و نقص جاروبرقی شما را در کوتاه ترین زمان و به صرفه ترین هزینه و با ارائه ضمانت نامه معتبردر محل رفع نمایند.

    کافیست با 02141128 تماس بگیرید.

    سرویس کالا تمامی قطعات سوخته جارو برقی آاگ شما را تعویض می کند !

    تعویض قطعات سوخته جاروبرقی آاگ

    امروزه با هرچه پیشرفته تر شدن جاروبرقی های آاگ و آمدن مدل های جدید، عملیات تعمیرات جاروبرقی AEG فرآیندی بسیار دقیق و تخصصی به شمار می آید که می بایست توسط کارشناسان زبده و با تجربه صورت گیرد، ممکن است در مراحل تعمیر جاروبرقی به قطعات سوخته بر بخوریم که باید تعویض گردند .

    از این رو مجموعه سرویس کالا با توانایی تامین تمامی قطعات جاروبرقی های آاگ آماده است تا در صورت برخورد با این قطعات آن ها را تعویض نموده و در کنار آن ضمانت اصلی بودن آنها را به منظور جلب رضایت شما انجام دهد .

    سرویس کالا آماده در مرحله اول اقدام به تعمیر قطعات خواهد کرد اما در صورتی که آن قطعه بلا استفاده شده باشد آن را تعویض می کند، در ادامه  به معرفی قطعات جاروبرقی آاگ خواهیم پرداخت .

    قطعات جاروبرقی آاگ

    موتور جاروبرقی آاگ

    موتور جاروبرقی آاگ

    مهم ترین بخش یک جاربرقی بوده که عمل مکش را در قلب این وسیله انجام میدهد، در حال حاضر اکثرا موتور های جاروبرقی قابلیت کنترل میزان قدرت مکش را برخوردار می باشند .

    لوله جاروبرقی آاگ

    لوله جاروبرقی آاگ

     یکی از قطعاتی است که به طور مستقیم با ارگونومی بدن ارتباط مستقیم دارد این قطعه رابط بین سری مکنده و شلنگ خرطومی است که انتقال آشغال ها به پاکت و مخزن جاروبرقی را انجام می دهد .

    فیلتر جاروبرقی آاگ

    فیلتر جاروبرقی آاگ

    فیلتر جاروبرقی وظیفه تصفیه هوای داخل دستگاه را به عهده داشته و گرد و غبار را به خود جذب می کند تا از رسیدن آن به موتور جاروبرقی جلوگیری شود، که باید همیشه و سر وقت تعویض گردد .

    پاکت جاروبرقی آاگ

    پاکت جاروبرقی آاگ

    این بخش کیسه ای است که تمامی گرد و غبار و سایر آشغال هایی که توسط موتور جاروبرقی مکیده و از طریق لوله به داخل منتقل می شوند را جمع می کند که باید در فواصل زمانی مرتب تعویض شوند .