تعمیر اتو تعمیر سشوار تعمیر بخار شوی

تعمیر لوازم خانگی | تعمیر اتو | تعمیر بخارشور | تعمیر سشوار

شرکت پایدار سرویس - تعمیر اتو - تعمیر بخار شوی - تعمیر لوازم سشوار

سرویس کالا در تعمیرگاه های مجاز لوازم خانگی با توجه به داشتن شعب متعدد در سراسر شهر تهران و نزدیک بودن به شما این امکان را دارد که در کوتاه ترین زمان ممکن برای تعمیر لوازم خانگی به منزل یا محل کارتان مراجعه کرده و سریعا نسبت به ارائه خدمات تعمیر اتو ، تعمیر سشوار و تعمیر بخار شوی شما از هر برندی اقدام نماید .

به این دلیل که ما به تمام نقاط قوت و ضعف تعمیر لوازم خانگی آشنایی کامل داریم در صورت بروز هرگونه مشکل در کمترین زمان ممکن به مشکل پی خواهیم برد و تمامی سعی خود را نسبت به تعمیر قطعات و نه تعویض آن به کار خواهیم بست.

ما کمبود زمان شما را درک میکنیم و از اهمیت زمان برای شما آگاهیم به همین دلیل این شمایید که روز و ساعت حضور تعمیرکار را تعیین می نمائید، پس به هیچ عنوان نگران زمان تعمیر لوازم خانگی خود توسط مجموعه سرویس کالا نباشید .

به دلیل اطمینان از قطعات و خدمات ارائه شده در مراکز تعمیرگاهی، شما میتوانید با آسودگی خاطر از ضمانت یکساله ما برخوردار شوید.

مجموعه سرویس کالا با داشتن تکنسین هایی کار آزموده و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیر اتو تعمیر سشوار و تعمیرات بخار شوی در محل سکونت شما و در سریع ترین زمان ممکن می باشد ، در صورت خرابی لوازم خود سریعا با شماره ۴۱۱۲۸-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید .

تعمیر سشوار

یکی از وسایل پراستفاده خانم ها و آقایان برای خشک کردن و حالت دادن مو ، سشوار می باشد که این استفاده ی زیاد باعث خرابی دستگاه شود. سرویس کالا با بهره گیری از دانش متخصصان مجرب و ابزارهای حرفه ای به صورت تخصصی تعمیر سشوار را انجام می دهد .

بدنه سشوارها را از فلز یا پلاستیک می سازند. نوع فلزی معمولا از جنسی استیل انتخاب می شود تا علاوه بر استحکام حرارتی بالا، زیبایی ظاهری را نیز به همراه داشته باشد اما در این نوع بدنه سشوار، همواره خطر اتصال بدنه، مصرف کننده را تهدید می کند در سشوارهای دیگر بدنه را از پلاستیک می سازند تا در صورت برخورد سیم فاز با بدنه، مصرف کننده با خطر جدی مواجه نشود.

برند هایی که تعمیرات آن در مجموعه سرویس کالا انجام می شوند عبارت است از : پرومکس، فیلیپس، رمینگتون، فلیپس، بوش و ….

تعمیر سشوار

تعمیر اتو

تعمیر اتو

اتو ها از لوازم بسیار رایج خانگی هستند که معمولا یا برای نگهداری آنها بی توجه هستند یا به شکل اشتباهی از آنها نگهداری و استفاده می شود.

علت خراب شدن اتو در اتوهای مختلف معمولا ثابت است. خرابی کابل اتو رایج ترین علت از کار افتادن اتو می باشد. همچنین رسوباتی که در زمان بخار از اتو خارج می شود علت شاکی شدن مصرف کننده ها می شود.

اگر قطعات اتو خراب شود باید با مراجعه به نمایندگی های معتبر نسبت به تعویض یا تعمیر قطعه اقدام کرد، همچنین شما می توانید با تماس با شماره ۴۱۱۲۸-۰۲۱ تماس بگیرید تا مجموعه سرویس کالا در سریع ترین زمان ممکن نسبت به ارسال تکنسین تعمیرات اتو به محل زندگی شما اقدام و عملیات تعمیر اتوی شما را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهد .

برند هایی که تعمیرات آن در مجموعه سرویس کالا انجام می شوند عبارت است از : اتو مولینکس، اتو بوش، اتو پاناسونیک، اتو هاردستون، اتو پارس خزر، اتو فیلیپس و اتو تفال و ….

تعمیر بخارشور

بخار شور وسیله‌ای است برای تمیز کردن انواع سطوح از جمله کف‌های سرامیکی و کاشی کاری شده، دیوار‌های سرامیکی و حتی رنگی، انواع کاغذ دیواری و…

این وسیله در مقایسه با روش‌های سنتی و قدیمی بسیار سریع‌تر، بهداشتی‌تر و  مؤثرتر است. با کمک این دستگاه با قدرت بالا می‌توانید ظرف مدت چند دقیقه آب را به بخار تبدیل کرده و تمام کثیفی‌ها و جرم‌ها را از سطوح بردارید.

سرویس کالا از مراکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی از جمله تعمیر بخارشو می‌باشد که سال‌هاست به صورت کاملاً تخصصی در این زمینه فعالیت می‌کند. تعمیر بخارشو تمام برندها در سریع‌ترین زمان ممکن توسط مهندسان مجرب و ابزارهای حرفه‌ای و به روز انجام می‌شود.

برند هایی که تعمیرات آن در مجموعه سرویس کالا انجام می شوند عبارت است از : دلونگی، کارشر، هاردستون، پارس خزر، بلک اند دکر، کنوود، بایترون و ….

تعمیر بخار شوی

تعمیر اتو تعمیر سشوار تعمیر بخار شوی