تعمیرات جنرال الکتریک در تهران – خدمات پس از فروش

سرویس کالا (مرکز تعمیرات جنرال الکتریک در تهران) با بیش از 15 سال سابقه درخشان آماده خدمت رسانی به همشهریان گرامی می باشد.

 کافیست با ما تماس بگیرید. ( تلفن تماس : 02141128 )
همچنین می توانید با تکمیل فرم اعزام تعمیرکار، درخواست خود را ارسال کنید.

همکاران ما در سرویس کالا درخواست شما را ثبت کرده و در سریع ترین زمان برای ارائه خدمات در محل شما حاضر خواهیم شد.

خدمات پس از فروش لوازم خانگی جنرال الکتریک در ایران

چرا سرویس کالا را برای خدمات پس از فروش جنرال الکتریک انتخاب کنیم؟

محصولات برند جنرال الکتریک یکی از بهترین برندهای لوازم خانگی در سطح دنیا می باشد و از تکنولوژی و کیفیت ساخت بالایی برخوردار هستند.
سرویس دوره ای، رفع ارورها و تعمیر محصولات جنرال الکتریک نیازمند تخصص و آشنایی کامل تعمیرکار با تکنولوژی و قطعات این برند دارد. لذا در صورت خرابی دستگاه نمی توان کار را به تعمیرکاران عمومی یا بی تجربه سپرد.
تعمیرکاران غیر متخصص نه تنها مشکل دستگاه را حل نخواهند کرد بلکه ممکن است خسارات و آسیب های بیشتر و جبران ناپذیری را نیز به دستگاه وارد نمایند.
سرویس کالا با بیش از 15 سال سابقه در تعمیر انواع لوازم خانگی جنرال الکتریک و بهره گیری از متخصصین ماهر و با تجربه آماده ارائه خدمات در محل به شما عزیزان در کوتاه ترین زمان می باشد.
تعمیرکاران سرویس کالا با تسلط کافی که در عیب یابی، سرویس و تعمیرات جنرال الکتریک دارند دستگاه شما را تعمیر کرده و از تحمیل هزینه اضافی به شما جلوگیری می کنند.

برقراری اولین تماس (02141128) با شما، پیگیری و هماهنگی با سرویس کالا

ضمانت خدمات و قطعات جنرال الکتریک در سرویس کالا

سرویس کالا برای خدمات ارائه شده و فابریک بودن قطعات استفاده شده در تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک ضمانت نامه کتبی ارائه می نماید.
با در دست داشتن این ضمانت نامه رفع ایراد هر نوع مشکل به وجود آمده ناشی از تعمیر یا تعویض قطعه به صورت رایگان انجام می شود.


فرم درخواست ارسال تعمیرکار

    تعمیرگاه جنرال الکتریک

    مزایای سرویس کالا

    • بیش از 15 سال سابقه درخشان در زمینه تعمیر انواع لوازم خانگی جنرال الکتریک
    • سرویس، عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکاران مجرب
    • به روز بودن اطلاعات تعمیرکاران و شرکت در دوره ها و کارگاه های آموزشی
    • استفاده از قطعات اورجینال و اصلی جنرال الکتریک
    • ارائه خدمات در محل مورد نظر مشتریان (ارائه خدمات در تهران و کرج)
    • حضور در محل در کمترین زمان ممکن از لحظه ثبت درخواست
    • انعطاف در زمان مراجعه بنا بر درخواست مشتری
    • قیمت منصفانه و برابر با نرخ تعیین شده از سوی نهادهای نظارتی
    • گارانتی و تضمین خدمات ارائه شده

    تعمیرات جنرال الکتریک در تهران – سرویس کالا

    هدف سرویس کالا تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک شما با بهترین کیفیت و کمترین هزینه در کوتاه ترین زمان ممکن است.

    به همین منظور برای جلوگیری از حمل و نقل لوازم خانگی جنرال الکتریک و ایجاد آسیب بیشتر تعمیرکاران برای ارائه خدمات در محل مورد نظر شما حاضر شده و از لحظه ثبت درخواست خدمات تا اعزام تعمیرکار تنها چند ساعت طول خواهد کشید. در عین حال کمترین هزینه را برای شما در بر خواهد داشت.

    تمامی تعمیرکاران جنرال الکتریک در سرویس کالا آموزش های تخصصی را گذرانده و در کار خود مهارت و توانایی بالایی دارند. از طرفی برای تعمیر دستگاه شما از قطعات اورجینال استفاده می نمایند.

    خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات جنرال الکتریک (سرویس کالا)

    در صورتی که هریک از لوازم خانگی جنرال الکتریک شما نیاز به تعمیر دارد سرویس کالا آماده است برای رفع مشکل دستگاه به شما مشاوره تخصصی داده و در صورت نیاز تعمیرکاران خود را به محل اعزام نماید.

    هزینه تعمیرات لوازم خانگی جنرال الکتریک چقدر است؟

    هزینه تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک چه مقدار است؟ این سوال اصلی مشتریان از تعمیرگاه تخصصی سرویس کالا است. در پاسخ به شما عزیزان باید گفت هزینه تعمیر و تعویض قطعات لوازم خانگی بعد از ارزیابی اولیه توسط کارشناسان تعیین می شود.
    کارشناسان سرویس کالا بعد از بررسی و عیب یابی اولیه هزینه تعمیر و در صورت نیاز تعویض قطعات را تعیین کرده و به مشتری اعلام می نمایند.
    در صورت رضایت مشتری تعمیرات انجام شده و فاکتور شرح خدمات و قیمت قطعات ارائه می گردد.
    هزینه هایی که توسط سرویس کالا دریافت می شود حداقل هزینه ممکن و بر اساس نرخ مصوب اتحادیه می باشد.

    چطور با تعمیرگاه جنرال الکتریک در تهران تماس بگیریم؟

    سرویس کالا به عنوان تعمیرگاه مجاز و رسمی تعمیرات انواع لوازم خانگی جنرال الکتریک در تهران، با در اختیار داشتن تکنسین حرفه ای و کارآزموده دستگاه شما را با بهترین کیفیت و در محل با استفاده از قطعات اصلی و اورجینال و با کمترین هزینه سرویس و تعمیر می نماید.

    شما مشتریان گرامی می توانید برای ارتباط با تعمیرات جنرال الکتریک در تهران به منظور دریافت مشاوره و درخواست اعزام کارشناس و تعمیرکار با شماره 02141128 تماس گرفته یا فرم درخواست مشاوره آنلاین را تکمیل نمایید.