تعمیرات جاروبرقی

تعمیرات جاروبرقی

تعمیرات جاروبرقی

در این مقاله به شما یاد میدهیم که چطور:

  • اگر هنگام روشن کردن جاروبرقی الکترلوکس خود، متوجه صداهای عجیب از داخل موتور آن شدید یا اینکه بدتر، اصلا جاروبرقی روشن نشد چطور با حفظ خونسردی قبل از تماس با نمایندگان تعمیرات جاروبرقی موارد کلی را بررسی نمائید. شاید اصلا نیاز به تعمیر اساسی نداشت.
  • ارزان ترین قیمت را در تعمیر جاروبرقی الکترولوکس تجربه کنید
  • نکاتی را انجام دهید تا به تعمیر جاروبرقی بوش نیاز پیدا نکنیم
  • همچنین نکاتی را که باید قبل از تعمیر جاروبرقی آاگ باید در نظر داشته باشیم را نیز با هم مرور خواهیم کرد.

دستگاه با لرزش کار می کند

شاید پروانه آن شل شده باشد، اگر دستگاه شما گارانتی دارد با تعمیرگاه تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس تماس حاصل فرمائید ولی اگر جاروبرقی الکترولوکس شما قبلا باز شده می توانید داخل آن را نیز خودتان بررسی کنید.

همچنین یاتاقان ها نیز ممکن است باعث خرابی باشند.

اگر پیچ محور آرمیچر که پروانه مکش و کانال هوا را در محل های خود محکم نگه می دارد شل شود، یاتاقان های جاروبرقی خوردگی پیدا می کنند. در این وضعیت صدا های ناهنجار تولید می شود که برای رفع آن ها باید پیچ پروانه را محکم یا یاتاقان ها را تعویض نمائید.

 

هنگام روشن کردن دستگاه، فیوز میپرد

تعمیر جاروبرقی آاگ

تعمیر جاروبرقی آاگ

اگر یک بار فیوز پرید، دلیل محکمی برای تعمیرات جاروبرقی نیست. اما اگر چند بار این اتفاق افتاد باید نکات زیر را بررسی نمائید:

     ۱-بین سیم های رابط اتصال کوتاه رخ نداده باشد

سیم های رابط را آزمایش کنید و جعبه ترمینال را نیز بررسی نمائید. ممکن است با بررسی آن عیب به کلی برطرف شود.

 

     ۲- کلید قطع وصل ممکن است خراب شده باشد

اگر خودتان می توانید آن را با یک نمونه فابریک خریداری شده نمایندگان تعمیرات جاروبرقی تعویض نمائید. بسته به اینکه جاروبرقی شما جاروبرقی aeg، جاروبرقی بوش یا جاروبرقی الکترولوکس باشد ممکن است قیمت ها در بازار کمی متفاوت باشد.

پیشنهاد می کنیم حتما قبل از خرید با مراکز رسمی تعمیرات جاروبرقی مشورت نمائید.

      ۳- شاید موتور سوخته باشد!!

تشخیص این مورد به همین آسانی ها هم نیست. برای تشخصی آن پیشنهاد می کنیم حتما از سرویس کاران رسمی کمک بگیرید.

 

تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس

تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس

تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس

امروزه با معماری های پیچیده تولیدات شرکت های مختلف از جمله AEG، Bosch، جنرال الکتریک و … برای تعمیرات حتما باید دوره های مربوط به آن مثل دوره مقدماتی یا پیشرفته را از تعمیرات جاروبرقی دریافت نمایند.

از طرف دیگر باید در نظر داشت بسیاری از قطعات جاروبرقی الکترولوکس حتما باید فابریک بوده و اگر قطعه ای تقلبی مثل لوله خرطومی، فیلتر یا حتی لوله تلسکوپیتقلبی برای آن استفاده شود تعمیر جاروبرقی الکترولوکس نمی تواند تمام انرژی خود را برای مکش صرف نماید. این قطعات را مراکز تعمیرگاه تعمیر جاروبرقی الکترولوکس به صورت فابریک وارد می نماید.

با توجه به این چند نکته عنوان شده حتما به شما توصیه می کنیم که اگر نیاز به تعمیر جاروبرقی خود از جمله تعمیر جاروبرقی بوش یا تعمیر جاروبرقی آاگ یا تعمیر جاروبرقی الکترولوکس داشته اید به هیچ وجه آن را به تعمیرگاه هایی که دارای مجوز رسمی نیستند ندهید و حتما با مراکز رسمی و نمایندگان تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس در تهران تماس حاصل فرمائید.

تعمیرگاه تعمیرات جاروبرقی

تعمیرگاه جاروبرقی

اگر نیاز به پرسشی در زمینه تعمیرات خود از جمله تعمیر جاروبرقی الکترولوکس داشتید می توانید به صورت مستقیم با متخصصان مراکز مجاز تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس تماس حاصل بفرمائید، ما در سرویس کالا تعمیر جاروبرقی الکترولوکس در محل را به بهترین شکل ممکن برایتان انجام می دهیم.

 

تعمیرگاه جاروبرقی الکترولوکس

تعمیر جاروبرقی الکترولوکس

مجموعه ی سرویس کالا با عنوان تعمیرگاه مجاز ارائه خدمات پس از فروش لوازم خانگی با انجام سر وقت خدماتی همچون سرویس نگهداری و تعمیرات لوازم خانگی برای محصولات خریداری شده توسط شما، با سال‌ها تلاش بی وقفه به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیدا کرده‌ایم که بتوانیم مورد اطمینان بخش تولید این محصولات در ارائه هر چه‌ بهتر خدمات پس  از فروش باشیم. می توانید ارزان ترین قیمت و بهترین قیمت را در تعمیر جاروبرقی الکترولوکس با ما تجربه نمائید.

توانسته ایم با ایجاد شعب مختلف و مراکز تعمیراتی فعال در سطح تهران و به‌کارگیری تیمی متشکل از تکنسین ها و تعمیرکاران مجربی که میانگین مدت فعالیت آن‌ها در این زمینه بیش از ۸ سال می باشد شرایطی را محیا کنیم که دیگر کسی برای تعمیر جاروبرقی الکترولوکس خود احساس نگرانی نداشته باشد زیرا ما بعد از انجام تعمیراتی از جمله تعمیر جاروبرقی الکترولوکس آن را به مدت یک سال ضمانت می نمائیم.

 

نکاتی که باید قبل از تعمیر جاروبرقی AEG (آاگ) در نظر داشته باشیم

 

تعمیر جاروبرقی AEG - آاگ

تعمیر جاروبرقی AEG – آاگ

قب از اینکه تعمیرات جاروبرقی AEG (آاگ) خود را به مراکز تعمیرات بسپارید به چند نکته زیر توجه فرمائید:

تعمیر جاروبرقی AEG آاگ در چند سال اخیر با بالا رفتن تکنولوژی ساخت این محصولات دستخوش تغییرات زیادی شده است. در قدیم وقتی از تعمیر جاروبرقی AEG (آاگ) صحبت می کردیم منظورمان بیشتر یا موتور آن بود یا خرطومی یا سیم برق. اما در تولیدات اخیر، تعمیر جاروبرقی AEG (آاگ) دیگر مثل گذشته نیست و نیاز به دانش بالائی دارد.

پس با توجه به این نکته بسیار مهم پیشنهاد می کنیم اگر نیاز به تعمیر جاروبرقی آاگ خود داشتید حتما آن را به مراکز رسمی تعمیرات جاروبرقی بسپارید تا اطمینان حاصل فرموده که تعمیر جاروبرقی آاگ و تعمیر جاروبرقی الکترولوکس شما به بهترین نحو، با کمترین قیمت و با ضمانت انجام خواهد شد.

جهت صحبت با مشاوران متخصص ما در تعمیرگاه تعمیر جاروبرقی آاگ با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید:

 

چطور به تعمیر جاروبرقی بوش نیاز پیدا نکنیم؟!

اگر راغب هستید که با حفظ و نگهداری درست از لوازم خانگی خود به تعمیراتی از جمله تعمیر جاروبرقی بوش خود نیاز پیدا نکنید درنظر گرفتن نکات زیر ضروری است:

  1. یادتان باشد هر چند وقت یکبار فیلتر جاروبرقی بوش خود را تعویض نمائید. دلیل آن این است که معمولا بسیاری از مراجعان از مکش کم جاروبرقی بوش خود می نالند و فکر می کنند که با تعمیر جاروبرقی بوش برطرف می شود. اما اصلا لازم به تعمیر جاروبرقی نیست. کافی است که فیلتر آن را هرچند وقت یکبار یا بشوئید و یا تعویض نمائید.
  2.  اگر خوب مکش نداشت قبل از مراجعه برای تعمیر جاروبرقی بوش سعی کنید لوله خرطومی آن را با گرداندن آب در آن تست نمائید. ممکن است یک تکه کاغذ یا جوراب در آن گیر کرده باشد.
  3. و نکته آخر اینکه حتما لازم نیست هروقت که نیاز به تعمیر جاروبرقی بوش و تعمیر جاروبرقی الکترولوکس داشتید با تعمیرگاه تماس حاصل فرمائید. می توانید نکات لازم برای نگهداری درست از جاروبرقی را از خود مراکز تعمیر جاروبرقی بوش یا تعمیر جاروبرقی الکترولوکس به صورت مستقیم از متخصصان دریافت نمائید.
تعمیر جاروبرقی بوش - BOSCH

تعمیر جاروبرقی بوش – BOSCH

 

در صورت نیاز به مشورت با متخصصان پیرامون تعمیر جاروبرقی بوش، با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید.

همچنین با تماس با این شماره ها می توانید با متخصصان تعمیر جاروبرقی الکترولوکس نیز در تماس باشید.

آیا تعمیر جاروبرقی الکترولوکس در محل گزینه مناسبی برای شماست؟!

تعمیر جاروبرقی الکترولوکس در محل چند ویژگی بسیار خوب دارد که هر کسی را به خود جلب می کند:

  • اگر بخواهیم تعمیر جاروبرقی الکترولکس را در محل انجام دهیم دیگر لازم نیست هزینه اضافی ای را بابت پیک رفت و برگشت جاروبرقی هزینه کنیم.
  • تعمیر جاروبرقی الکترولوکس در محل باعث می شود که سرعت عمل در تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس بسیار بالاتر رفته و اولویت اصلی تعمیر جاروبرقی الکترولوکس شما باشد.
  • شما خودتان نیز می توانید هنگام تعمیر جاروبرقی الکترولوکس در محل مراحل تعمیر را بررسی کرده و اگر خودتان فنی هستید می توانید در آینده موارد مشابه را خودتان انجام دهید.
  • یکی از ویژگی های خوب تعمیر جاروبرقی الکترولوکس در محل و همچنین سایر لوازم منزل در محل این است که سرویسکار متخصص در کنار شماست و می توانید نکات مهم تعمیراتی و نگهداری درباره سایر لوازم منزل را نیز از او پرسیده و مشاوره اختصاصی دریافت نمائید.
  • اگر درباره تعمیر جاروبرقی در محل یا سایر موارد سوالی داشتید می توانید با متخصصان ما در تعمیرگاه تعمیرات جاروبرقی تماس حاصل فرمائید.

 

تعمیر جاروبرقی در محل

تعمیر جاروبرقی در محل