تعمیرات لوازم خانگی آاگ در تهران با مجوز رسمی

برای تعمیر لوازم خانگی آاگ خود به دنبال تعمیرگاه معتبر با تعمیرکاران با تجربه و ماهر هستید؟ کافیست با سرویس کالا تماس بگیرید. ( تلفن تماس : 02141128 )
همچنین می توانید با تکمیل فرم اعزام تعمیرکار، درخواست خود را ارسال کنید.

همکاران ما در سرویس کالا درخواست شما را ثبت کرده و در سریع ترین زمان برای ارائه خدمات در محل شما حاضر خواهیم شد.

سرویس کالا به عنوان تعمیرگاه لوازم خانگی آاگ به صورت تخصصی بیشتر از ۱۵ سال بر روی تعمیرات لوازم خانگی این برند فعالیت دارد.

aeg
aeg

پایدار سرویس ارائه دهنده تمامی خدمات نصب، سرویس دوره ای، عیب یابی و تعمیر تخصصی انواع مدل های لوازم خانگی آاگ در تهران،
تامین قطعات اورجینال و مواد مصرفی آاگ،
مشاوره رایگان عیب یابی و رفع ارورهای آاگ

شماره تماس مرکز تعمیرات لوزم خانگی آاگ در تهران: 41128-021

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی آاگ در تهران

چرا سرویس کالا را برای تعمیر لوازم خانگی آاگ انتخاب کنیم؟
خدمات پس از فروش AEG در تهران

برند آاگ یکی از بهترین برندهای لوازم خانگی در سطح دنیا می باشد که محصولات آن از تکنولوژی و کیفیت ساخت بالایی برخوردار هستند.
سرویس دوره ای، رفع ارورها و تعمیر محصولات آاگ نیازمند تخصص و آشنایی کامل تعمیرکار با تکنولوژی و قطعات این برند دارد. لذا در صورت خرابی دستگاه نمی توان کار را به تعمیرکاران عمومی یا بی تجربه سپرد.
تعمیرکاران غیر متخصص آاگ نه تنها مشکل دستگاه را حل نخواهند کرد بلکه ممکن است خسارات و آسیب های بیشتر و جبران ناپذیری را نیز به دستگاه وارد نمایند.
سرویس کالا با بیش از 15 سال سابقه در تعمیر انواع لوازم خانگی آاگ و بهره گیری از متخصصین ماهر و با تجربه آماده ارائه خدمات در محل به شما عزیزان در کوتاه ترین زمان می باشد.
تعمیرکاران سرویس کالا با تسلط کافی که در عیب یابی، سرویس و تعمیر لوازم خانگی آاگ دارند دستگاه شما را تعمیر کرده و از تحمیل هزینه اضافی به شما جلوگیری می کنند.

برقراری اولین تماس (02141128) با شما، پیگیری و هماهنگی با سرویس کالا.


فرم درخواست ارسال تعمیرکار

    تعمیرات لوازم خانگی آاگ

    مزایای تعمیرگاه لوازم خانگی آاگ – سرویس کالا

    • بیش از 15 سال سابقه درخشان در تعمیر لوازم خانگی برند آاگ
    • سرویس، عیب یابی و تعمیر دستگاه آاگ توسط تعمیرکاران مجرب
    • به روز بودن اطلاعات تعمیرکاران و شرکت در دوره ها و کارگاه های آموزشی
    • استفاده از قطعات اورجینال و اصلی در صورت نیاز به تعویض قطعات
    • ارائه خدمات در محل مورد نظر مشتریان (ارائه خدمات در تهران و کرج)
    • حضور در محل در کمترین زمان ممکن از لحظه ثبت درخواست
    • انعطاف در زمان مراجعه بنا بر درخواست مشتری
    • قیمت منصفانه و برابر با نرخ تعیین شده از سوی نهادهای نظارتی
    • گارانتی و تضمین خدمات ارائه شده

    تعمیرات آاگ در تهران – سرویس کالا

    هدف سرویس کالا تعمیر لوازم خانگی آاگ شما با بهترین کیفیت و کمترین هزینه در کوتاه ترین زمان ممکن است.

    به همین منظور برای جلوگیری از حمل و نقل لوازم خانگی آاگ و ایجاد آسیب بیشتر تعمیرکاران برای ارائه خدمات در محل مورد نظر شما حاضر شده و از لحظه ثبت درخواست خدمات تا اعزام تعمیرکار تنها چند ساعت طول خواهد کشید. در عین حال کمترین هزینه را برای شما در بر خواهد داشت.

    تمامی تعمیرکاران آاگ سرویس کالا آموزش های تخصصی را گذرانده و در کار خود مهارت و توانایی بالایی دارند. از طرفی برای تعمیر دستگاه شما از قطعات اورجینال استفاده می نمایند.

    خدمات ارائه شده در تعمیرگاه مرکزی آاگ

    در صورتی که هریک از لوازم خانگی آاگ شما نیاز به تعمیر دارد تعمیرگاه مجاز مرکزی سرویس کالا آماده است برای رفع مشکل دستگاه به شما مشاوره تخصصی داده و در صورت نیاز تعمیرکاران خود را به محل اعزام نماید.

    تعمیر ظرفشویی آاگ

    تعمیر ظرفشویی آاگ

    تعمیرات ظرفشویی آاگ یکی از تخصصی ترین حرفه ها در زمینه تعمیرات لوازم خانگی محسوب می شود، سرویس کالا آماده ارائه خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ به صورت حرفه ای می باشد.

    تعمیر لباسشویی آاگ

    تعمیر لباسشویی آاگ

    تعمیرات لباسشویی آاگ یکی از خدمات تخصصی سرویس کاالا است که برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به لینک مربوطه مراجعه کنید.

    تعمیر جاروبرقی آاگ

    تعمیر جاروبرقی آاگ

    به هردلیلی که به تعمیرات جاروبرقی ااگ نیاز پیدا کردید می توانید با مشاوران ما در سرویس کالا به صورت رایگان تماس حاصل فرموده و از مشاوره تخصصی آنها بهره مند شوید.

    تعمیر یخچال فریزر آاگ

    تعمیر یخچال و ساید آاگ

    سرویس کالا به عنوان تعمیرگاه لوازم خانگی آاگ AEG سال‌هاست که تعمیر لوازم خانگی از جمله تعمیرات یخچال و یخچال فریزر AEG را برای مشتریان خود به خوبی انجام می دهد.

    هزینه تعمیرات لوازم خانگی آاگ چقدر است؟

    یکی از سوالاتی که در ابتدای ثبت درخواست ممکن است برای شما پیش آید مربوط به میزان هزینه تعمیرات و خدمات می باشد.

    ما به شما اطمینان می دهیم هزینه تعمیران در مرکز تخصصی خدمات آاگ سرویس کالا برابر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی بوده و هیچ گونه هزینه اضافی از شما دریافت نخواهد شد. در پایان کار نیز فاکتور معتبر شرکت که شامل لیست قیمت قطعات اورجینال مورد استفاده و خدمات ارائه شده می باشد به شما تقدیم خواهدشد.

    شما می توانید با تماس با سرویس کالا ضمن ثبت درخواست از میزان هزینه نیز مطلع شده و با اطمینان خاطر بیشتر کار را به ما بسپارید.

    چطور یک تعمیرگاه آاگ معتبر در تهران پیدا کنیم؟

    سرویس کالا به عنوان تعمیرگاه مجاز و رسمی تعمیرات انواع لوازم خانگی آاگ در تهران، با در اختیار داشتن تکنسین حرفه ای و کارآزموده دستگاه شما را با بهترین کیفیت و در محل با استفاده از قطعات اصلی و اورجینال و با کمترین هزینه سرویس و تعمیر می نماید.

    شما مشتریان گرامی می توانید برای ارتباط با تعمیرات AEG در تهران به منظور دریافت مشاوره و درخواست اعزام کارشناس و تعمیرکار با شماره 02141128 تماس گرفته یا فرم درخواست مشاوره آنلاین را تکمیل نمایید.

    حقوق مشتریان از نظر سرویس کالا

    • قبل از اعزام تکنسین تعمیرگاه آاگ یک کد اشتراک برای مشتری ارسال می شود تا از طریق آن بتواند در هر مرحله با ارائه کد اشتراک از مراحل کار تعمیر لوازم خانگی آاگ خود مطلع شود.
    • مشتری حق دارد قبل از دریافت خدمات از هزینه تعمیرات و قیمت قطعات اورجینال آگاه باشد.
    • رضایتمندی مشتری تعمیرگاه آاگ در هر موضوعی در اولویت قرار دارد. در صورت عدم رضایت مشتری ما وظیفه داریم کل هزینه تعمیر لوازم خانگی آاگ مسترد نماییم.
    • مشتری حق دارد که بداند چه نوع خدماتی و با چند ماه ضمانت برای وی لحاظ می شود.
    • مشتری سرویس کالا حق دارد که در هر مرحله ای از تعمیر لوازم خانگی آاگ منصرف شد، خدمات تعمیر لوازم خانگی خود را لغو نماید. این از جمله خدمات اصلی تعمیرگاه آاگ سرویس کالا است.
    • مشتری حق دارد برای رفع ابهام در مورد تعمیر لوازم خانگی آاگ خود هر سوالی را بپرسد و ما وظیفه داریم سوالات را پاسخ داده و کمک کنیم بهترین تصمیم را در مورد تعمیر لوازم خانگی خود بگیرد.
    • درخواست فاکتور ضمانت نامه تعمیر کالا حق مشتری است. وظیفه ما ارائه فاکتور رسمی و ضمانت نامه کتبی است.
    • در صورت بروز هر گونه مشکل برای دستگاه تعمیر شده مشتری حق دارد بلافاصله با تعمیرگاه آاگ تماس گرفته و مشکل خود را مطرح نماید. ما وظیفه داریم مشکل پیش آمده را در اسرع وقت حل نماییم.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    18 − هفده =