تعمیر جاروبرقی بوش با ضمانت معتبر

اگر برای سرویس و تعمیر جاروبرقی بوش خود به دنبال تعمیرگاهی هستید که جاروبرقی شما را به بهترین نحو و کمترین هزینه تعمیر نماید.
اگر می خواهید جاروبرقی بوش شما توسط تعمیرکار متخصص و مجرب و با استفاده از قطعات اصلی بوش تعمیر شود.
اگر وقت برای شما مهم است و به دنبال تعمیرگاهی هستید که جاروبرقی شما در محل و در سریع ترین زمان ممکن تحویل عیب یابی و تعمیر کند.

کافیست با شماره 02141128 تماس بگیرید یا به صورت آنلاین فرم درخواست اعزام تعمیرکار را تکمیل کنید.

سرویس کالا سریع تر از آنچه فکر می کنید تعمیرکاران خود را برای سرویس و تعمیرات جاروبرقی بوش  شما به محل اعزام می کند.

تعمیر جاروبرقی Bosch

تعمیرگاه مرکزی جاروبرقی بوش در تهران

  • با توجه به تکنولوژی و کیفیت ساخت بالای جاروبرقی بوش برای اینکه خیالتان از بابت تعمیر و سرویس دستگاه راحت باشد باید کار تعمیرات را به تعمیرگاه تخصصی و رسمی جاروبرقی بوش بسپارید.
  • ما در تعمیرگاه سرویس کالا با دراختیار داشتن تکنسین کاربلد و آموزش دیده و تامین قطعات اورجینال بوش دستگاه شما را به بهترین نحو تعمیر و سرویس می نماییم.
  • هزینه های دریافتی توسط سرویس کالا کاملا منصفانه و عادلانه است. چرا که تعمیرگاه تخصصی ما با مجوز رسمی و تحت نظارت اتحادیه مشغول به فعالیت است.
  • ما خدمات ارائه شده توسط تکنسین فنی خود را  به صورت کتبی ضمانت می کنیم و در صورت خرابی مجدد همان قسمت از دستگاه، خدمات و تعمیرات را رایگان برای مشتریان انجام می دهیم.
  • هزینه و وقت مشتریان برای ما بسیار مهم است. به همین دلیل تعمیرات جاروبرقی بوش در محل و در سریع ترین زمان ممکن با حداقل هزینه انجام می شود.
  • اولویت کارشناسان سرویس کالا تعمیر قطعات به جای تعویض است. در صورت نیاز به تعویض نیز قطعات اصل بوش جایگزین قطعه معیوب خواهد شد.

تعمیر جاروبرقی بوش در منزل

هنگامی که جاروبرقی بوش دچار مشکل می شود، حمل جاروبرقی به تعمیرگاه و بازگردندان آن علاوه بر صرف هزینه، زمانبر نیز هست. سرویس کالا به منظور رفاه حال مشتریان و صرفه جویی در زمان و هزینه شما عزیزان جاروبرقی بوش شما را در زمان تعیین شده، در محل عیب یابی و تعمیر می نماید.
به این ترتیب دیگر نیازی به حمل دستگاه به تعمیرگاه و هدر دادن زمان نیست و جاروبرقی در کوتاه ترین زمان توسط تعمیرکار مجرب در منزل شما سرویس و تعمیر می شود.


درخواست اعزام تعمیرکار

    ایرادات جاروبرقی بوش که نیاز به حضور تعمیرکار دارد :

    • صداهای عجیب و ناهنجار جاروبرقی بوش
    • کاهش قدرت مکش جاروبرقی بوش با وجود خالی بودن کیسه و مسدود نبودن لوله مکش
    • روشن نشدن جاروبرقی بوش
    • بوی بد یا بوی سوختگی جاروبرقی بوش
    • شکستگی بدنه و پارویی یا پارگی لوله خرطومی جاروبرقی بوش
    • خرابی سیم جمع کن جاروبرقی بوش
    • جرقه زدن جاروبرقی بوش
    تعمیرات جاروبرقی Bosch

    هزینه تعمیر جاروبرقی بوش در محل

    تعیین میزان دقیق هزینه تعمیر جاروبرقی بوش نیازمند بررسی و ارزیابی دستگاه توسط تکنسین فنی تعمیرگاه است. بسته به اینکه کدام بخش دستگاه دچار نقص شده است هزینه تعمیرات متفاوت خواهد بود. با عیب یابی دستگاه، هزینه دقیق تعمیر و تعویض قطعات مورد نیاز برآورد شده و به شما اعلام می شود. در صورت رضایت مشتری تعمیرات انجام شده و با ارائه فاکتور رسمی و ضمانت نامه کتبی شرکت، تسویه توسط صورت می گیرد.

    برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد هزینه تعمیرات جاروبرقی بوش با سرویس کالا 02141128 تماس بگیرید.

    تماس با مرکز تعمیرات جاروبرقی Bosch در تهران

    در هر ساعتی از شبانه روز که جارو برقی بوش شما نیاز به تعمیر و سرویس داشت کافیست با سرویس کالا تماس گرفته (02141128) یا فرم آنلاین درخواست تعمیر کار را تکمیل نمایید.
    کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس گرفته و شما را راهنمایی می کنند و در صورت نیاز زمان مراجعه تعمیرکار با شما هماهنگ خواهد شد.
    تعمیرکاران وقت شناس و حرفه ای ما در زمان تعیین شده در محل حاضر شده و دستگاه شما را به بهترین نحو تعمیر و سرویس می نمایند.