تعمیر ماکروفر بوش – BOSCH

مرکز تعمیر ماکروفر بوش

تعمیر ماکروفر بوش چیست ؟

ماکروفر – ماکروویو عبارت است از امواج رادیویی با طول موج کوتاه که مثل پرتوهای قابل رویت نور بخشی از طیف الکترو مغناطیسی را متشکل می شود. امواج کوتاه بیشتر برای برنامه های تلفن همراه رادار و تلویزیون بکار می رود .

در صنعت برای فرآوری مواد و در آشپزخانه ها و برای پخت غذا از این فناوری نیز استفاده می شود، این امواج دربرخورد با یک ماده ممکن است منعکس، منتشر یا جذب شوند.

مواد فلزی این امواج را به صورت کامل منعکس می کنند. مواد غیرفلزی مثل شیشه و پلاستیک امواج را از خود عبور می دهند و موادی که دارای آب هستند مانند غذاها انرژی این امواج را جذب خواهند کرد .

شما می توانید تعمیر ماکروفر بوش خود را به ما بسپارید .

تعمیر ماکروفر بوش

علل محبوبیت و ضرورت تعمیر ماکروفر بوش توسط سرویس کالا

  • در زمان پذیرایی سریع از میهمانان کارکرد عالی دارد
  • تنها غذا گرم شده و محیط اجاق و آشپزخانه گرم نمی شود
  • جاسازی ساده و زیبا حتی نصب به دیوار آشپزخانه
  • صرفه جویی در وقت و انرژی
  • سرعت حرارت دهی بسیار بالا – زمان پخت بسیار کوتاه در ماکرو فر بوش
  • حفظ خصوصیت رنگ، طعم مطلوب در سبزیها به علت زمان کوتاه حرارت دهی
  • کاهش خطر مسمومیت های غذایی به دلیل اینکه از گرم نگه داشتن غذا به مدت طولانی پرهیز می شود

خدمات عیب یابی و تعمیر ماکروفر بوش – BOSCH

مجموعه سرویس کالا با سال های سال تجربه و تخصص در زمینه تعمیر ماکروفر بوش – BOSCH با تکیه بر تکنسین ها و کارشناسان با تجربه و دوره دیده توانایی تعمیر، سرویس و تعمیر ماکروویو بوش  شما را با بهترین کیفیت و با قطعات اصل و با ضمانت را دارد.

شما می توانید به محض مشاهده مشکل در عملکرد دستگاه ماکروفر – ما خود سریعا با سرویس کالا تماس گرفته و ما را از مشکل دستگاه خود باخبر سازید ، مجموعه سرویس کالا عملیات تعمیر دستگاه ماکروفر شما را در یک روز کاری انجام می دهد.

تعمیر ماکروفر بوش

 

اگر در مورد بخش خاصی از تعمیر ماکروفر بوش – BOSCH خود برایتان سوالی پیش آمد با مراکز رسمی تعمیرات در تهران یا شماره های زیر تماس حاصل فرموده تا به صورت مستقیم با متخصصان مشورت کرده و پاسخ سوال هایتان را دریافت نمائید.

نکات ایمنی تعمیر ماکروفر بوش

با وجود پیشرفت هایی که در تکنولوژی ماکروویو اتفاق افتاده است و امنیت استفاده از این وسیله پرکاربر را تا حد زیادی بالا برده است. بهتر است هنگام استفاده از ماکروویو بعضی از نکات ایمنی را رعایت نمایید.

مناسب ترین ظروف برای قرار دادن در ماکروویو ظروف پیرکس، سرامیکی و ظروفی هستند که در ویژگی های آنها ذکر شده که برای استفاده در ماکروویو مناسب هستند. ظروف فلزی برای قرار گرفتن در ماکروویو مناسب نیستند، شما باید تعمیر ماکروفر بوش خود را به ما بسپارید .

همواره در استفاده از ماکروویو باید دقت کنید که دستگاه ایرادی نداشته باشد، ایراد در درب دستگاه، لولاها و … می تواند مشکلات جدی برای شما بوجود آورد. در صورت وجود مشکل حتما موارد را با یک تعمیرکار مجرب و ماهر در میان بگذارید | با سرویس کالا تعمیر ماکروویو بوش به راحتی انجام دهید .

بعد از هر بار استفاده دستگاه را تمیز کنید تا باقی مانده مواد غذایی در کارایی دستگاه تأثیر منفی نگذارند. اگر از ظروف درب دار برای قرار دادن ماده غذایی در ماکروویو استفاده می کنید فراموش نکنید که محکم کردن درب ظرف ممکن است موجب انفجار ظرف درون دستگاه شود. این امر باعث بالا رفتن عمر ماکروفر بوش شما شده و از تعمیر پی در پی آن به وسیله تکنسین های تعمیر ماکروفر بوش جلوگیری می کند .

اگر احساس کردید ماده غذایی شما به خوبی در ماکروویو پخته یا گرم نمی شود. ممکن است دستگاه احتیاج به انجام سرویس برقی داشته باشد و یا مشکلی در صفحه گردان بوجود آمده است. حتما برای تعمیر ماکروویو از سرویسکار مجرب کمک بگیرید.

ممکن است مشکلاتی در صفحه نمایشگر ماکروویو بوجود بیاید. مشکل ممکن است در برد نمایشگر لمسی و یا برد کنترلی دستگاه باشد. در این موارد صفحه نمایشگر از کار می افتد و یا ماکروویو شروع به کار می کند ولی بعد از مدت کوتاهی خاموش می شود. ممکن است قطعات احتیاج به تعویض داشته باشند به یک تعمیرکار ماهر مراجعه نمایید. تا کار تعمیر ماکروفر بوش شما را انجام دهد .

ایراد در سیستم برقی ساختمان و یا سیم برق دستگاه باعث می شود دستگاه روشن نشود و استفاده از آن ممکن نباشد. مواردی مانند خرابی فیوز ، سنسور درب و یا فن دستگاه نیز می تواند باعث ایجاد مشکلی مشابه شوند. پس اگر ماکروویو شما روشن نمی شود، برای عیب یابی صحیح و تعمیر دستگاه از یک سرویسکار کمک بگیرید. تا به راحتی کار تعمیر ماکروویو بوش شما انجام شود .ضمینه

همچنین اگر فکر می کنید که این مطلب می تواند برای دوستانتان مفید باشد لطفا آن را با آنها به اشتراک بگذارید.

تعمیر ماکروفر بوش

راهنمای جلوگیری از تعمیر ماکروفر بوش

یکی از روش‌های بروز برای حرارت دادن به غذا استفاده از ماکروویو است، از انرژی و اشعه‌ی آن برای گرم کردن و حتی پختن غذا استفاده می‌کند. درروش های حرارت دهی به غذا ،حرارت از بیرون وارد غذا می‌شود اما در استفاده از ماکروویو حرارت در داخل خود غذا به وجود می‌آید.در این نوشته به کاربرد ماکروویو در صنایع غذایی می‌پردازیم | برای تعمیر ماکروویو بوش خود با شماره ۴۱۱۲۸-۰۲۱ تماس بگیرید .

استفاده‌ی آسان و پرکاربرد از ماکروویو باعث شده تا همگان از این دستگاه استفاده کنند و نیازهای پختن و گرم کردن خود را در کمترین زمان ممکن حل نمایند.به دلیل همین استفاده‌ی آسان امروزه در اکثر رستوران‌ها و منازل از آن استفاده می‌شود .

از کاربردهای ماکروویو می‌توان به  توان به آنزیم بری، خشک‌کردن، پختن، برشته کردن، پاستوریزاسیون و استریلیزاسیون و انجماد زدایی  نام برد، زمان استفاده از ماکروویو خیلی کمتر از زمان استفاده از روش‌های پخت‌وپز متداول است به همین خاطر استفاده از آن به‌شدت رواج پیداکرده است . | برای تعمیر ماکرفر بوش خود با شماره ۴۱۱۲۸-۰۲۱ تماس بگیرید .

در استفاده از ماکروویو برای گرم کردن غذا زمانی در حدود ۲الی ۳ دقیقه نیاز است که نسبت بهروش‌های معمولی سریع‌تر و کم زحمت تر به شمار می‌رود.

مزیت‌های استفاده از ماکروویو :

  • پختن سریع غذا که باعث می‌شود در کمترین زمان ممکن غذا به‌خوبی پخته شود.
  • ویتامین‌ها و مواد معدنی مفید در غذا باقی می‌ماند.
  • در وقت و زمان صرفه‌جویی می‌شود.
  • در استفاده از ماکروویو نیاز کمتر به ظرف داریم درنتیجه شست‌وشو کاهش می‌یابد.

برای آنکه نیاز به تعمیر ماکروویو بوش خود نداشته باشید نکات زیر را رعایت کنید :

  1. برای استفاده از آن از ظرف مخصوص آن استفاده کنید ظرفی که با قرار دادن در ماکروویو آسیب نبیند.
  2. همچنین حتماً از درپوش ایمن برای قرار دادن غذاها در ماکروویو استفاده کنید.زیرا برای گذاشتن غذا در ماکروویو نیاز به درپوش دارید.
  3. محلی که ماکروویو را در آشپزخانه قرار می‌دهید باید مناسب و ایمن باشد و در جای مناسب خود قرار گیرد تا به آن آسیب نزند.

در صورت نیاز به تعمیر ماکروفر بوش خودتان با ما تماس بگیرید !