تعمیر موتور یخچال بوش

تعمیر موتور یخچال بوش

تعمیر موتور یخچال بوش

تعمیر موتور یخچال بوش

تعمیر موتور یخچال یکی از تخصصی ترین بخش ها در زمینه تعمیرات لوازم خانگی محسوب می شود. زیرا اصلی ترین قسمت در تمام یخچال ها موتور است که در صورت بروز هر مشکلی برای یخچال معمولا در اولین قدم، اقدام به بررسی و تعمیر موتور خواهد شد. معمولا تعمیر موتور یخچال یکی از پرهزینه ترین تعمیرات شناخته می شود که آشنایی با برخی دلایل و علائم آن، در کاهش این هزینه ها می تواند موثر باشد.

علائم خرابی موتور یخچال بوش

وجود نشانه های مختلفی مانند صدای بلند و غیرمعمول از یخچال که در این شرایط لازم است در اسرع وقت نسبت به رفع خرابی آن اقدام نمود تا از مشکلات بعدی مانند سوختن موتور جلوگیری شود. افزایش دمای یخچال، یکی دیگر از علائم خرابی موتور یخچال است. به این ترتیب در صورت مشاهده این علامت باید به فکر تعمیر آن باشید.

دلایل خرابی موتور یخچال بوش

معمولا علت های بسیاری می تواند در خرابی موتور یخچال نقش داشته باشد. از جمله ایع ترین عللی که برای این موضوع مطرح می باشد شامل موارد زیر است:

  • قدیمی بودن یخچال و عمر بالای موتور
  • اتصال و نوسان برق
  • معیوب بودن فن جانبی موتور
  • فعالیت مداوم موتور یخچال

تعمیر موتور یخچال بوش

معمولا در هنگام بروز هریک از مشکلات فوق برای یخچال، اغلب تکنیسین های تعمیر این موتورها، اقدام به تعویض موتور می کنند. این افراد  دلایل خاصی برای امتناع از تعمیر موتور یخچال دارند. از جمله اینکه؛ معمولا پس از تعمیر موتور یخچال، هیچ ضمانتی نیسا که مجددأ موتور یخچال به همان عیب دچار نشود. همچنین هزینه تعمیر موتور در مقایسه با هزینه تعویض و استفاده از یک موتور نو چندان مقرون به صرفه نمی باشد و چیزی حدود نصف مبلغ یک موتور نو را برای تعمیر موتور قدیمی باید صرف کرد. دلیا دیگری که تعمیرکاران ترجیح می دهند موتور معیوب را تعویض کنند، نحوه باز و بسته کردن موتور است که بسیار دشوار بوده و با روش های خاصی انجام می شود.

 

مقالاتیخچال فریزر

بوشبوش سرویستعمیر یخچال بوشخرید یخچال بوش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 5 =