تعمیر و نگهداری بخار پز بوش

تعمیر و نگهداری بخار پز

تعمیر و نگهداری بخار پز

 

آموزش تعمیر بخار پز بوش

بخار پز ها یکی از بهترین وسایل برای طبخ غذا های سالم و مقوی است که سبب می شود در زمان طبخ مواد غذایی و همچنین سبزیجات که لطیف تر هستند، ویتامین ها و مواد مغذی غذا ها را حفظ  کند.

اگر شما هم جزء افرادی هستید که طرفدار مصرف غذا های سالم هستید خرید یک بخار پز خوب را به شما توصیه می کنیم، زیرا حتمأ شما هم می دانید که سرخ کردن مواد غذایی در دمای بالای روغن سبب سرطان زا شدن غذا می شود.

انواع بخار پز بوش

امروزه بخار پزهای گوناگونی در فروشگاه های لوازم خانگی وجود دارند که بعضی ها ساده و برخی پیشرفته تر هستند در زیر آن ها را نام می بریم:

  1. بخار پز های ساده
  2. بخار پز های برقی
  3. بخار پز های گازی

نظافت و شستن بخار پز ها

نسبت به اندازه و مدل بخار پز شما شستشوی آن نیز متفاوت خواهد بود.

منفذ هایی که در شبکه ی بخار پز وجود دارد به مرور زمان بسته می شوند پس بعد از هر بار استفاده آن ها را به طور کامل پاک کنید.

بعضی از انواع بخار پز ها دارای سبد هایی هستند که می توان آن ها را به راحتی جدا کرد و جابجا کنید سپس آن را در زیر شیر آب و یا در ماشین ظرفشویی بشوئید.

شما با مطالعه ی راهنمای موجود در دستگاه بخار پز خود می توانید دریابید که شستشوی دستگاه شما آسان و یا سخت است.

از بهترین انواع بخار پز ها که طبخ خوبی دارند این قابلیت را نیز دارند که به راحتی و با سرعت حتی در ماشین ظرفشویی شسته شوند.

تعمیرات بخار پز بوش

تعمیرات بخار پز به دلیل اینکه یک وسیله ی برقی و حساسی است شما خود قادر به تعمیر آن نخواهید بود پس درصورت بروز هر گونه مشکل و یا ایرادی در هر قسمتی از  تایمر، نشانگر آب و…. با متخصصین در این زمینه تماس گرفته و تعمیر آن را به عهده ی این افراد بگذارید.

 

به دنبال تعمیر بخار پز بوش خود هستید ؟ با سرویس کالا از طریق شماره تماس ۴۱۱۲۸-۰۲۱ تماس بگیرید !

مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + دو =