تعمیر و نگهداری آیفون های لمسی

تعمیر و نگهداری آیفون های لمسی

 

یکی از جدید ترین تولیدات در انواع آیفون های تصویری با کلید های لمسی است که به شکل مستطیل بوده و بیشتر فضای آن را صفحه ی لمسی تشکیل می دهد و کلید های لمسی بر روی همین صفحه است که باعث زیبایی آن شده است.

تبدیل آیفون لمسی خود به یک کلید هوشمند .

دستگاه هوشمندی را در کنار آیفون قرار می دهند که دارای صفحه کلید است و شما یک رمز عبور ۴ تا ۶ رقمی به آن می دهید که توسط این رمز در را باز می کنید حتی می توانید با تنظیم کردن آن بدون زدن رمز در را باز کنید، ما حتی می توانید یک سکه ی هوشمند پشت تلفن همراه خود قرار دهید و با آن در را باز کنید؛ این دستگاه قابلیت این را دارد که ۲۵۰ کارت را در حافظه ی خود ذخیره کند و در هنگام قطع برق نیز این رمز ها را ذخیره نگه می دارد.

این دستگاه امنیت بسیار بالایی دارد و در صورت دستکاری افراد قفل شده و غیر قابل هک است و نمیتوان در را باز کرد، این دستگاه به قفل قسمت زنجیری پشت در متصل شده و روش نصب، سیم کشی و استفاده  از آن راحت و ساده است.

بدون نیاز به کلید در را باز کنید.

با استفاده از دستگاهی که در بالا گفتیم می توان بدون استفاده از کلید و با نزدیک کردن کارت و یا جاسوئیچی به در باز می شود و با استفاده از این دستگاه آیفون هوشمند و کارتی می شود و در را باز می کند.

با اضافه شدن این ویژگی ها به آیفون باز هم می توان در را با کلید باز کرد، این ماژول ها در کنار آیفون قرار می گیرند و نیازی ندارید که بنای ساختمان را تغییر دهید و یا سیم کشی به آن اضافه کنید.

  • مزایای آیفون تصویری با کلید های لمسی
  • دارای کیفیت بالاتر تصویر هستند.
  • ظاهر زیبا تر و جذاب تری دارند.
  • کیفیت صدای بالاتری دارند.
  • دارای حافظه ی ذخیره سازی هستند.

 

 

به دنبال تعمیر بخار پز بوش خود هستید ؟ با سرویس کالا از طریق شماره تماس ۴۱۱۲۸-۰۲۱ تماس بگیرید !

مقالات

تعمیر و نگهداریتعمیر و نگهداری آیفون های لمسیسامسونگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 11 =